Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 17:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Download


http://www100.zippyshare.com/v/iQpzOvhM/file.html
http://www100.zippyshare.com/v/8y5r4hn3/file.html

Tracklist:
01. Audiofreq - Analog Alchemy
02. The Galaxy - Waiting For You (Rebourne Remix)
03. Keltek - Down To Earth
04. Blademasterz - Golden Era
05. Sound Rush & Eurielle - Back To The Roots
06. Wildstylez & Noisecontrollers & Bass Modulators - Bad Habits
07. Airtunes - God Of Light
08. Phuture Noize - Fire
09. Noisecontrollers - Spirit Of Hardstyle
10. Andy Svge - Evolving
11. Ecstatic - Underground
12. Myst - Never Look Back
13. Phuture Noize - The Temple
14. B-Freqz - Freedom
15. Hard Driver - Interconnected
16. Donkey Rollers & Noisecontrollers - Human Enemy
17. B-Front & Andy Svge - Beat The Darkness
18. Phuture Noize - The Aftershock
19. Frequencerz - The Unknown
20. Clockartz - Luma
21. Ran-D - Band Of Brothers
22. Bass Chaserz & Diesel - The Only Way Is Up
23. Phuture Noize - King Of The Jungle
24. Sub Zero Project - The Project
25. Donkey Rollers - Life Or Death
26. B-Front - Silent Scream
27. Da Tweekaz & Sub Zero Project - DRKNSS
28. Donkey Rollers - Immortal (Digital Punk Remix)
29. B-Front - Beyond Reality
30. D-Sturb - Ancient
31. Frequencerz & Bass Chaserz - Renegades
32. Myst - Before You Go
33. Phuture Noize - Chaos & Order
34. Deetox & Elyn - Paralyzed
35. Donkey Rollers & B-Front - Magic Of Immortality
36. Myst - Young And Reckless
37. Donkey Rollers - What We Are
38. B-Front - Eternal Voice
39. Myst - Creatures Of Destruction
40. Atmozfears & Audiotricz - Handz Up
41. B-Front - EVP
42. Donkey Rollers - Chaos (Radical Redemption Remix)
43. Gunz For Hire - Welcome To Death Row
44. Phuture Noize - The Grind
45. Clockartz - Rockafella
46. Mind Dimension - Most Wanted
47. Hardstyle Mafia & MC Livid - Redemption Born
48. Vyral - Oblivion
49. Mind Dimension & The Purge - Roll Up
50. E-Force - Stresstest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je dit zo ziet kun je inderdaad wel concluderen dat het een erg goed jaar is tot nu toe. :D

Hulde voor eerste plaat trouwens. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2017 19:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Hulde voor eerste plaat trouwens. :drool:

Die gated kicks zijn ook heerlijk ^^

En een heerlijke lijst idd, precies de platen die ik ook gaaf vind. Ga hem nu opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker lijstje baas :worship:
Mixwerk ook goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Donkey Rollers - Chaos (Radical Redemption Remix) --> Gunz For Hire - Welcome To Death Row :worship: :worship: verder veel van dezelfde artiesten maar wel precies waar ik fan van ben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat aan! Lekker lijstje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 09:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

2017 het jaar van renaissance?

Deze gaat zeker nog aan want staat veel leuks tussen. Mis wel Dj Thera & Invector - Just Getting Started :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 09:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker :yes:

15. Hard Driver - Interconnected
16. Donkey Rollers & Noisecontrollers - Human Enemy

Netjes gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 09:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Redman schreef:
2017 het jaar van renaissance?

Deze gaat zeker nog aan want staat veel leuks tussen. Mis wel Dj Thera & Invector - Just Getting Started :$


Heb persoonlijk niks met het huidige Theracords dus daar ga je niet veel van terugvinden in mijn mixjes :P Vind ze een beetje vast hangen in hun stijl en die ligt mij niet.

Bedankt voor de reacties allemaal :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Je hangt ZELF vast!1!!!1!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ik ga mezelf na deze opmerking zeker ophangen!1!!1!!1!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Niet mee eens, vind Thera(cords) juist echt top bezig dit jaar.

Redman schreef:
Mis wel Dj Thera & Invector - Just Getting Started :$

Dit, en had er zelf ook nog Thera & Resist - We Belong en Thera & Yuna-X - Feel Alive bij gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Niet mee eens, vind Thera(cords) juist echt top bezig dit jaar.

Redman schreef:
Mis wel Dj Thera & Invector - Just Getting Started :$

Dit, en had er zelf ook nog Thera & Resist - We Belong en Thera & Yuna-X - Feel Alive bij gedaan.

Thanks en zo voelt het voor ons ook. We zijn juist super divers bezig, dus als iemand vindt dat we vast hangen, dan checkt ie onze muziek gewoon niet of wil ie ons gewoon expres ruk vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
wootum schreef:
Niet mee eens, vind Thera(cords) juist echt top bezig dit jaar.

Redman schreef:
Mis wel Dj Thera & Invector - Just Getting Started :$

Dit, en had er zelf ook nog Thera & Resist - We Belong en Thera & Yuna-X - Feel Alive bij gedaan.

Thanks en zo voelt het voor ons ook. We zijn juist super divers bezig, dus als iemand vindt dat we vast hangen, dan checkt ie onze muziek gewoon niet of wil ie ons gewoon expres ruk vinden


:lol:

Of hij vindt de muziek oprecht niks omdat het hem niet ligt. De enige switch van stijl in TC in het algemeen was toen de oude garde weg ging en de nieuwe garde er bij kwam. Sindsdien is er imo niks veranderd en steken alle platen er niet echt bovenuit of ze liggen mij persoonlijk niet, en zijn zodoende niet te vinden in deze lijst.

Dit klinkt heel erg naar jullie moeten mijn muziek goed vinden, anders vind je het expres niet leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gaat mij om het blijven vasthouden comment. Dan heb je t gewoon echt niet geluisterd. Je kan t helemaal ruk vinden, dat boeit me niet, maar verwijten dat we niet divers bezig zijn is gewoon absolute bullshit.

Kijk alleen al ns naar mijn 4 tracks op The Opposition album, dat zijn alle 4 compleet andere tracks. Prima als je ze alle 4 ruk vindt maar divers is t zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Gaat mij om het blijven vasthouden comment. Dan heb je t gewoon echt niet geluisterd. Je kan t helemaal ruk vinden, dat boeit me niet, maar verwijten dat we niet divers bezig zijn is gewoon absolute bullshit.


Vergeleken met 5 jaar terug kan ik die opmerking zeker wel maken :lol: Mits je T.C.C. meerekent natuurlijk, wat toch wel enorm divers is. Imo spring jij er met je stijl tegenwoordig als enige uit op je label en psyched (edit), de rest heeft imo echt geen memorabele of onderscheidende sound.

Misschien is divers niet het goede woord, maar uniek of onderscheidend is wel een beter woord. Imo springen jij en Psyched er uit qua eigen ding. Payne en Caine (lol) konden net zo goed op Gearbox zitten en de rest zou ook net zo goed op EoL of Anarchy kunnen zitten. Dat je een brede selectie aan artiesten hebt maakt je niet gelijk een onderscheidend label of zo.

Maar de enige rede dat je mijn mix überhaupt bezocht was waarschijnlijk omdat je je naam zocht op Hardtraxx voor recente berichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ben nog geen enkel jaar zo divers geweest qua producties als dit jaar en aangezien ik ook veel TCC produceer, reken ik dat mee ja. Ik vond juist dat we de afgelopen jaren minder divers waren en dat nu weer helemaal hebben teruggevonden

En een topic als 2017 gaat tot nu toe wel lekker.. ja daar ben ik t heel erg mee eens en dan baal ik dat we wéér die underdog positie hebben en blijkbaar weer niet goed genoeg zijn om gesupport te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben het hier niet met je eens Dennis. Theracords is juist super divers bezig. Theracords classics voor de classic sounds, Psyched met z'n acidtracks/gated kicks, Caine met z'n wat meer 'Gearbox-achtige' tracks, Thera met afwisselend met zowel melodieuze tracks als hardere tracks. TC is in principe een stuk diverser dan een End Of line, Roughstate of A2 Records (om maar wat te noemen).

Dat het niet je smaak is oke, dat kan. Maar daar ging de discussie niet over :P Het ging er over dat het niet divers was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik ben nog geen enkel jaar zo divers geweest qua producties als dit jaar en aangezien ik ook veel TCC produceer, reken ik dat mee ja. Ik vond juist dat we de afgelopen jaren minder divers waren en dat nu weer helemaal hebben teruggevonden

En een topic als 2017 gaat tot nu toe wel lekker.. ja daar ben ik t heel erg mee eens en dan baal ik dat we wéér die underdog positie hebben en blijkbaar weer niet goed genoeg zijn om gesupport te worden


Naast het feit dat er ook enorm veel goed spul is uitgekomen, heb ik ook gegekeken naar de TOTY hier, Feel Alive, Abuse Of Power en de TCC platen zouden er zo bij kunnen komen aan het einde van het jaar wanneer ik een 50 van Raw en Mainstream ga maken. Maar jullie worden daarbij gewoon ondergesneeuwd door andere releases. Niet alleen jullie zijn enorm divers bezig, heel de scene heeft op dat gebied een opleving.

Ik heb platen die nog meer gewaardeerd werden dan die van jullie (zoals verscheidene Delete, Phuture Noize en B-Front platen) er ook uit gelaten. Ik keek vooral naar platen die in het algemeen enorm zijn blijven hangen en over het algemeen goed zijn ontvangen + een paar persoonlijke favorieten.

Maar zoals gezegd, sommige platen van jou zou ik nog best overwegen, maar 1 het wordt onder gesneeuwd door de rest en 2 in mijn ogen is een groot deel van de artiesten op jouw label niet echt onderscheidend tegenover andere artiesten, zoals genoemd. Die kan ik er dan net zo goed inzetten, en het feit dat jullie stijl mij grotendeels persoonlijk niet ligt, hakt dan de knoop door.

Dus in die zin geef ik jouw label geen voorrang net zoals ik de immens populaire Delete en Warface compleet heb weggelaten om soortgelijke redenen. Omdat er artiesten die zichzelf overdone hebben qua producties/releases. Maar ik heb het idee dat er in mijn ogen nog wat mist bij TC. En gezien het brede spectrum aan hs in raw en mainstream wat dit jaar is gaan groeien in diversiteit en populariteit, heb ik het idee dat het niet alleen mijn mening is dat er wat mist.

Wellicht dat iemand die meer fan is van jullie, jullie er wel in zouden doen. Maar ik kijk vanuit de big picture en een klein beetje uit eigen perspectief.

En @ Wootum.

Zoals gezegd, je kan wel veel soorten artiesten op je label hebben, maar wanneer je qua stijl als Thera (TCC) en Psyched eigenlijk alleen onderscheidend bent, dan ben je als label niet meer of minder divers dan Scantraxx, DWX, Fusion e.d. zijn. Dan zou ik ook bij wijze van een label kunnen hebben met Rebelion, Sylence, Vazard, Sound Rush en Ran-D. Dan ben ik wel een divers label, maar de artiesten die er op zitten zouden net zo goed op een ander label kunnen zitten. Dus het is niet definiërend voor mijn label.

Je hebt het over de diversiteit van een label, en als label moet je je dan ook definiëren, zoals Theracords in de eerste jaren, Spoontech en AVIO bijvoorbeeld. En niet door verschillende soorten artiesten op je label te hebben die je op elk ander label ook wel kan vinden bar 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze hele discussie houd ik me verder buiten want daar luister ik gewoon simpelweg te weinig HS nog voor, maar ik vind het wel een beetje pijnlijk dat een DJ het blijkbaar niet kan hebben dat iemand zijn plaatjes niet draait...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gaat mij daar niet eens om stef, ik vind onze diversiteit juist het belangrijkste wat er is en als mensen je dan kritiek geven dat je totaal niet divers bent, dan vind ik dat ik daar best iets van mag zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet heel eerlijk zeggen dat ik Theracords releases ook niet altijd meer check terwijl ik dat tot eind 2014 altijd wel deed. Zou wel komen om dat de artiesten die toen op het label zaten mee groeiden met de populariteit van raw hardstyle. Ik zou eerlijk gezegd niet precies weten wie er nu bij Theracords zitten. Het zou best heel vet kunnen zijn maar het blijft toch iets minder hangen als een onbekendere naam het heeft gemaakt dan een Phuture Noize. Iets waar je niet heel veel aan kan doen.

Maar leuke set. 2017 staat me wel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 14:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Gaat mij daar niet eens om stef, ik vind onze diversiteit juist het belangrijkste wat er is en als mensen je dan kritiek geven dat je totaal niet divers bent, dan vind ik dat ik daar best iets van mag zeggen


Antwoord dan ook op de opmerking dat een label divers is als het als geheel ook een stijl heeft. Jouw label heeft verschillende stijlen, kan je divers noemen. Maar die stijlen zelf zijn op die van jou (TCC) en Psyched na niet echt divers.

Dus wat maakt jouw label dan divers, het brede spectrum aan artiesten met verschillende stijlen die elders in hs ook terug zijn te vinden, of dat de stijl van het label divers is?

Bij punt een ben je dan het zelfde als elk ander label met 5+ artiesten, bij punt twee val je dan weg omdat je maar twee en een half (TCC) echt onderscheidende artiesten hebt en de rest kon net zo goed op een ander label zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 14:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geen enkel label heeft een divers aanbod aan artiesten als t onze en ik vind wel veel meer van onze artiesten een heel erg stuk diverser dan jij aangeeft maar dat kan ik natuurlijk ook makkelijker beoordelen omdat ik ale muziek van ze hoor, zowel uitgebracht en wat er nog niet is uitgebracht. Veel labels hebben n labelsound, wij niet en ook nooit gehad en dat is ook altijd mn insteek geweest.

Anyways deze discussie leidt verder tot niets goeds meer. Laat iedereen t vooral weer over je mix hebben. We zijn t in ieder geval eens dat 2017 een topjaar voor hardstyle is!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle