Fuzzylogic schreef:
Broken Balance schreef:
Vind ze een beetje vast hangen in hun stijl en die ligt mij niet.
Broken Balance schreef:
Niet alleen jullie zijn enorm divers bezig, heel de scene heeft op dat gebied een opleving.
Deze volg ik ff niet.
Vasthangen in hun stijl is wat vaag geformuleerd geef ik toe.
Maar daar bedoelde ik meer mee dat die nieuwe garde TC in mijn ogen allemaal een niet echt onderscheidende stijl hebben van andere artiesten/labels, onderling soms ook niet.
En Psyched en Thera (TCC) (die ik bedoelde met jullie in de 2e quote) zijn degene die een eigen stijl hebben en zich onderscheiden.
Maar zelfs Thera is in mijn ogen niet zo divers meer als voor de nieuwe garde, en dat komt nog wel eens terug in TCC.
Deze wending gebeurde een tijdje terug al, en zou houden de zelfde stijl nog steeds, daarom zeg ik blijven hangen.
Daarom zei ik vast hangen in hun stijl. "The Opposition" is in mijn ogen dan ook wel een samenvatting van TC de laatste tijd en waarschijnlijk ook de komende tijd. En bij dat album had ik, op een paar platen na, nou niet echt zoiets van JA, DIT is Theracords. Meer ja dit kan ik ergens anders ook wel vinden (op de "jullie" na) en springt er grotendeels nou niet echt bovenuit.
De sounds die er jaren eerder van kwamen van Cellrock tot Geck-O van Deetox tot Exit Mind en Delete tot Catatonic Overload. Allemaal stuk voor stuk hun eigen stijl die zelf ook nog enorm divers was. Een tijd waar je kon zeggen DIT is Theracords (en Therabyte), want dit is zo divers als wat, ook al lag niet ieder zijn muziek mij, was het wel makkelijk te zien. Daarom plaatste ik dat soort platen nog wel in "The best of" want je hoefde geen fan te zijn om te zien dat dit gewoon hoogstaand was.
@Maximum, nee ik zag eigenlijk niet dat dat Thera is.
Ik heb ook niks tegen mensen die het wel vet vinden e.d.
Het begon namelijk allemaal met mijn antwoord op waarom er geen TC in zat, en ik gaf alleen aan hoe ik het zag

En dit (zo goed als) zelfde antwoord zou ik geven wanneer men vroeg waarom er geen End Of Line, Minus Is More of Gearbox of amper DWX releases in zitten. 2017 onderscheidt zich als release jaar door veel van de namen in deze mix.
Maar vervolgens jezelf het meest onderscheidende label noemen en zeggen dat je iemands muziek wel leuk moet vinden omdat je het anderzijds niet luistert of trollt/haat vind ik een beetje te ver gaan.