Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart presents WE R Hardstyle December 2016 (Blademasterz Qlimax Special)


Tracklist:
Blademasterz Qlimax special (live) (WE R World Wide Premiere)
01. Blademasterz - One Blade (Qlimax 2016 live version)
02. Blademasterz - The Golden Era (live version)
03. Blademasterz - Masterblade (live edit)
04. Blademasterz - Melody of the Blade
05. Oasis - Wonderwall (Blademasterz Remix)
06. Deepack - The Prophecy (Blademasterz x Deepack rework)
07. Blademasterz - Still Here
08. Blademasterz - Kick ’n Bass (Qlimax live tool)
09. Blademasterz - In The End (Dailucia Remix)
10. A*S*Y*S* - Acid Nightmare (Blademasterz Remix)

WE R DEC prt II
11. Aztech - Young Fools (ft Sam Lemay) (WE R World Wide Premiere)
12. Audiofreq & Dave Revan - Let It Flow
13. Josh & Wesz - Believe
14. Gareth Emery ft Wayward Daughter - Reckless (Denza Remix)
15. Festuca - Let’s Go!
16. Da Tweekaz ft Matthew Steeper - Tomorrow
17. The Galaxy - Waiting For U (Rebourne Remix) (WE R World Wide Premiere)
18. Asteroidz & Wallaby ft Byndy - Far Away (WE R World Wide Premiere)
19. Focuz - REKT
20. Hardwell ft Cris Jones - Young Again (Sound Energizer Remix)
Bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JAAA dit wordt genieten! :love: :love:
Bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste halfuur is natuurlijk goud he! :worship:

Ik vraag mij alleen wel af of er ook nog een videoliveset komt van Blademasterz :huh:
Bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Blademasterz gedeelte was zo gaaf :loving:

Still Here, The Golden Era en Melody Of The Blade zijn ook gewoon meesterwerkjes die absoluut niet buiten de boot vielen tussen de oude nummers. Vooral Melody Of The Blade, wat een plaat :worship:

03. Blademasterz - Masterblade (live edit)

Tering wat ging deze ook hard.
Bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Blademasterz gedeelte was zo gaaf


Dit :) heerlijk gewoon en die Oasis remix valt me ook niet tegen om eerlijk te zijn
Bericht Geplaatst op 13 dec 2016 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat orchestral stukje van Melody of the Blade doet me trouwens op een of andere manier denken aan Home Alone :$
Bericht Geplaatst op 13 dec 2016 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Eerste halfuur is natuurlijk goud he! :worship:

Ik vraag mij alleen wel af of er ook nog een videoliveset komt van Blademasterz :huh:


Volgens Qdance kwamen ze allemaal in beeld en geluid online in de komende weken
Bericht Geplaatst op 13 dec 2016 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
04. Blademasterz - Melody of the Blade


Wát een plaat zeg :drool: . Heel de set is weer nagenieten zeg, jezus.
Bericht Geplaatst op 13 dec 2016 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blademasterz gedeelte :loving: :loving: komt voor mij bijna in de buurt van P1 hun set.
Bericht Geplaatst op 13 dec 2016 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blademasterz :worship:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2016 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blademasterz komt qua epicness (is dat een woord) in de buurt van P1 :love:
Echt geweldig :loving:

Zowel oud als nieuwe tracks :loving: Gated kicks OMG wat hou ik van die kicks (L)


En wat een verschil met zn alterego Brennan Heart xd
Bericht Geplaatst op 14 dec 2016 05:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die Blademasterz set dus echt stukken dikker dan de P1 set, precies de sound van Brenny waar ik van hou :loving:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2016 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht nog in de tram 'laat ik het maar weer herbeleven'.

Traantjes in mijn ogen, mijn god hoe vet deze Qlimax editie was.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2016 09:05 
 
Hardtraxxer

Ohohohoh wat was dit heerlijk op Qlimax zeg! Dit is de Brennanheart waar ik zo'n fan van ben geworden! Die oude nummers zijn zo grandioos en blijven mij kippenvel geven tot op het bod!! :bomb: :bomb: (L)
Bericht Geplaatst op 14 dec 2016 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die Blademasterz set was voor mij de set van de avond! Mooie afwisseling tussen oud en nieuw en vette edits.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2016 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Blademasterz gedeelte :loving: :loving: komt voor mij bijna in de buurt van P1 hun set.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2016 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jan schreef:
Ohohohoh wat was dit heerlijk op Qlimax zeg! Dit is de Brennanheart waar ik zo'n fan van ben geworden! Die oude nummers zijn zo grandioos en blijven mij kippenvel geven tot op het bod!! :bomb: :bomb: (L)


Jan kom op man :lol:

OT: Heerlijke set!! Was voor mij een complete verrassing dus met open mond staan luisteren, genieten en dansen
Bericht Geplaatst op 14 dec 2016 11:42 
 
Hardtraxxer

Dit was zoooo goed :worship: Die nieuwe track melody of the blade is echt prachtig :love: En inderdaad:
SL8492 schreef:
Blademasterz gedeelte :loving: :loving: komt voor mij bijna in de buurt van P1 hun set.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2016 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien moment van de avond:

Bij het horen van "Welcome" keken ik en een aantal maten elkaar aan van, NO FUCKING WAY?!?!
"I'm your DJ, And I'm gonna take you on a tour.." NOOO FUCKING WAY?!?!? ORIGINEEL?!?!? ORIGINELE KICKS DAN AUB??!!?!

"originele kicks" WAT. HEULMOAL DOOD.

:lol:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2016 13:36 
 

brennan heart snapt tenminste dat je geen kick edits van oude tracks moet gaan maken, en de enigste kick edit in deze set is tenminste goed gedaan
Bericht Geplaatst op 14 dec 2016 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk livesetje dit :loving:, sommige van die gated kicks :drool:
Ik snap (net als velen) niet hoe die man als blademasterz van die dikke tracks maakt en als brennan heart gewoon 0,0
Bericht Geplaatst op 14 dec 2016 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja misschien gebruikt ie een ghostproducer voor Brennan Heart en doet ie Blademasterz zelf :P

Straks even luisteren. Oh en iemand die deze set even kan splitten, het gedeelte van Blademasterz dus apart van de rest.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2016 18:54 
 
Hardtraxx Elite

jeffrey2107 schreef:
brennan heart snapt tenminste dat je geen kick edits van oude tracks moet gaan maken, en de enigste kick edit in deze set is tenminste goed gedaan

Ik vind de kick edits van P1 ook goed.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2016 19:23 
 

Millard Fillmore schreef:
jeffrey2107 schreef:
brennan heart snapt tenminste dat je geen kick edits van oude tracks moet gaan maken, en de enigste kick edit in deze set is tenminste goed gedaan

Ik vind de kick edits van P1 ook goed.

ik niet
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle