Wat blijft dit toch een tering goeie act. Ik heb zo een zwak voor Brennan Heart zijn alias Blademasterz. Die nieuwe Sound of the Blade plaat ook weer, zo iconisch
Ps. Zal hij ooit nog een remake maken van die "Mysteryland 2008 molentrack"? A man can dream..
Ik vind het heel erg ook te vergelijken met Keltek (of hem met Blademasterz): grote sferische mainstage tracks met een herkenbare, vrij typische sound. Daardoor ook wat minder dansbaar, maar dat kan ik als tweede act misschien ook wel hebben. Leuke combi tussen updates van klassiekers en nieuwe dingen, voor mij wel een beetje te veel break. Nieuwe kicks neigen erg naar de huidige mainstage kicks, misschien dat hij er nog iets mee kan scoren op grote multigenre-mainstages. Overigens wel een flink voorgebakken set als je naar de audio luistert.
Ik vind het heel erg ook te vergelijken met Keltek (of hem met Blademasterz): grote sferische mainstage tracks met een herkenbare, vrij typische sound. Daardoor ook wat minder dansbaar, maar dat kan ik als tweede act misschien ook wel hebben. Leuke combi tussen updates van klassiekers en nieuwe dingen, voor mij wel een beetje te veel break. Nieuwe kicks neigen erg naar de huidige mainstage kicks, misschien dat hij er nog iets mee kan scoren op grote multigenre-mainstages. Overigens wel een flink voorgebakken set als je naar de audio luistert.
Helemaal eens, kon trouwens op de stream af en toe goed naar de wave form op de CDJ kijken, en hij ''draaide'' het zelf maar zag wel dat er geen mixintro's aan de tracks zaten . Gewoon play drukken op het juiste moment
Nuracore schreef:
08. Blademasterz – ID = denk ik Remember Remember maar dan een 2023 edit.