Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 19:59 

Hardtraxxer

sandervanbruggen schreef:
- Kan je toch ook op een normale manier zeggen dat je iemand niks aan vind?
- Bergen dj's waar je wel respect voor hebt zeg je, zal dan best wel zo zijn maar laat je maar heel weinig merken.
- Je zet jezelf ook neer als hater met die achterlijke tekstjes van je

Lol je kan al die dingen ook omdraaien. Jij kan toch op een normale manier zeggen dat je iemand geweldig vindt? Er zullen vast bergen DJ's zijn waar jij niks mee hebt maar dat laat je maar heel weinig merken. En ik vind jou in dit topic de grootste hater. Je valt Gangsterdwerg aan om zijn haatreacties, en gebruikt daarbij woorden als mongool, mafketel, respectloze zak, debiel, achterlijk, ongemanierd, en onrespectvol. Iets met een pot en een ketel.. Je denkt toch niet dat Gangster gemotiveerd wordt door zulke kreten?

Sowieso lijkt mij 'motiveren' niet de belangrijkste intentie van kritiek. Of zou Brennan Heart wel gemotiveerd zijn geworden van de review van Nazale van Outta My Way? Of vond je dat ook niet goed onderbouwd? Denk je dat er überhaupt artiesten zijn die negatieve kritiek hier serieus nemen (wellicht een enkele, beginnende producer uitgezonderd)?

Citaat:
Kritiek geven en je mening uiten vinden wij prima! Echter, doe dit volwassen en onderbouwd of opbouwend. Daar hebben anderen veel meer aan dan een ongezouten mening en maakt het hier voor iedereen ook wat gezelliger dan constante negativiteit. De "alles kut enter" generatie is hier niet welkom.

Kritiek geven is je analyse of beoordeling van iets uiten. Zowel positief als negatief. Ik zie je nooit iemand op deze regel wijzen als er iemand 3 hartjes post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:17 

Jaja allemaal mooi en aardig maar volgensmij ging het er hier om dat die reacties van gangsterdwerg altijd veel te ver gaan.
Denk ook dat er niemand is die dat kan ontkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:19 

Donateur

Je negeert zijn vragen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:27 

TiMOTHYb schreef:
Je negeert zijn vragen :P

Eikel xd

Vraag 1. Nee want gangster is een gangster en laat zich toch door niemand iets zeggen
Vraag 2&3. Geen idee niet gelezen
Vraag 4. Nee waarschijnlijk niet maar neemt niet weg dat je met dit soort berichten dj's wel weg houd. Dat doe je met 3 hartjes niet.

Je kunt er 500x omheen draaien maar positief commentaar ookal is het in de vorm van alleen 3 hartjes is niet schadelijk voor het imago en de naam van een forum. Negatief commentaar in de vorm van gangsterdwerg is dat wel. En nogmaals als je het daar niet mee eens bent ontken het dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:29 

Donateur

Het imago en de naam van het forum interesseert mij geen fluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:40 

Hardtraxx Veteran

Je kunt er 500x omheen draaien maar positief commentaar ookal is het in de vorm van alleen 3 hartjes is niet schadelijk voor het imago en de naam van een forum. Negatief commentaar in de vorm van gangsterdwerg is dat wel.

Gelukkig nog deze quote terug kunnen vinden:
TiMOTHYb schreef:
HT komt niet aan zijn slechte naam door iemand die zegt 'wel een leuk plaatje, niks mis mee ^^ 6,8.' wel door die rare reacties in het wdj topic. Nog maar niets te zeggen over de reacties tegen Unresolved. Ronduit triest dat soort reacties.

Fuck die slechte naam als het alternatief alles af doen met smileys van bommen en cijfers geven is. :lol: Doe mij dan het buikpijngevoel maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:46 

Zegt meer over jullie dan mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:55 

Donateur

Ik ben op zich wel vrij rechtlijnig moet ik zeggen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 21:31 

Hardtraxxer

Jaja allemaal mooi en aardig maar volgensmij ging het er hier om dat die reacties van gangsterdwerg altijd veel te ver gaan.

Ontken ik ook nergens.

Heb jij liever een forum waarbij iedereen alleen maar hartjes post (en veel artiesten een kijkje nemen) dan een forum waar ruimte is voor discussie (maar alleen de artiesten die bereid zijn om af en toe te reageren blijven hangen)? In dat geval verschillen wij ernstig van mening, en ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jouw definitie van een forum is (of, wat jij de belangrijkste functie van een forum vindt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 21:44 

Bouke schreef:

Ontken ik ook nergens.

Heb jij liever een forum waarbij iedereen alleen maar hartjes post (en veel artiesten een kijkje nemen) dan een forum waar ruimte is voor discussie (maar alleen de artiesten die bereid zijn om af en toe te reageren blijven hangen)? In dat geval verschillen wij ernstig van mening, en ben ik eigenlijk wel benieuwd wat jouw definitie van een forum is (of, wat jij de belangrijkste functie van een forum vindt).

Ik ben absoluut voor een forum waar ruimte is voor discussie maar niet als dat gaat op de manier van gangsterdwerg als snapt wat ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 21:51 

Hardtraxx Veteran

Ah, jullie zijn serieus nog bezig hier. Dan zal ik maar even wat uitgebreider reageren.

Ik heb op dit forum tientallen, misschien wel honderden onderbouwd kritische posts neergezet. Ik heb complete livesets per overgang beoordeeld op creativiteit en mixwerk, platen tot in den treure toe geanalyseerd op opbouw, samenhang, sounds, creativiteit, originaliteit, etc. Je kunt er het halve Braziliaanse regenwoud voor omkappen als je het wilt afdrukken.
En na al die jaren is mij één ding duidelijk geworden; je hebt er helemaal geen fuck aan om je er druk over te maken. Je verandert er niets aan. Het gros van de hardstyle DJ's zijn amateurs die nog geen fatsoenlijke overgang kunnen maken. Daarom worden de intro's ook korter: de platen liggen aan het eind van de mix scheef als er langer dan 25 seconden gemixt moet worden. En zo moeilijk is het niet om leuke creatieve setjes neer te zetten met uitdagend mixwerk. Er zitten er hier zat op dit forum die 10x beter draaien dan Brennan Heart, Noisecontrollers en al die gasten bij elkaar.
En na 7 jaar in deze scene wordt je op een gegeven moment cynischer en is het gewoon lekker om even af te reageren. Als ik dan zo'n set van Demi Kanon zie, manneke van 18 jaar. Gepusht en (waarschijnlijk) met producties geholpen door Joram. En dat draait dan op Decibel. En dan ga je Lost in Paradise mixen... ik ga de mix hier niet beschrijven. Zoek de liveset op en luister zelf. Als je de intro van die plaat kent, en je hebt een basic besef van hoe een hardstyle overgang kan klinken, dan weet je dat die Demi Kanon gewoon een ongelofelijke amateur is die echt voor geen meter kan mixen. Dan kan je gaan lopen janken dat ik respectloos ben en mijn punt niet op de juiste manier overbreng. Maar ik denk dan: waar moet ik respect voor hebben? Voor een gast die nog geen 10 uur draai ervaring heeft en geen plaat kan inmixen? Dan verdien je geen respect. Ga je op decibel staan dan verwacht ik dat je kan draaien. Kan je dat niet, dan verdien je het gewoon om afgeschoten te worden. Dat afschieten kan dan op 2 manieren: uitgebreid of kort. Tegenwoordig kies ik vaker voor het laatste ja.
Verder heb ik het idee dat mensen vaak erg letterlijk nemen wat ik typ. Hier op de eerste pagina zeg ik dat BH geen ziel heeft. Dat schijnen mensen nogal heftig te vinden. Het was een reactie op een post waarin iemand zei dat hij zijn ziel aan de house scene zou kunnen verkopen. In mijn ogen is mijn opmerking daarop gewoon een lekker cynische kaats. Bovendien... wat is een ziel eigenlijk? Je kunt niet eens aantonen wat dat is en of mensen het uberhaupt hebben. Dus hoezo val je erover als ik zeg dat hij er geen heeft? Wat ik ermee bedoel te zeggen, en wat in mijn ogen duidelijk wordt tussen de regels door, is dat BH een sellout is. Voor een sellout heb ik geen respect. Ik ben een pure muziekliefhebber. Voor verdere correspondentie over dit onderwerp verwijs ik naar posts van Lyst. Daar schaar ik mij achter.
Ik vind dat eeuwige gezanik over reacties die te ver gaan zo deprimerend.... Waarom zou ik niet op een cynische/zwartgallig humoristische manier mogen zeggen dat mijn teelbal afsterft bij het luisteren van een melodie? Of dat mijn oren spontaan beginnen te bloeden bij het horen van een overgang van Demi Kanon? Of dat Brennan Heart geen enkel muzikaal talent heeft? Overigens is er nog niemand hier geweest die mij ervan heeft kunnen overtuigen dat hij het wel heeft. En maar zeiken op de vorm. Zeik op de inhoud! Ben je het niet met me eens? Prima, dan weerleg mijn standpunt met steekhoudende argumenten, en stuur me een link van een liveset van Brennan Heart waar hij de pannen van het dak mixt. Oh, dat kun je niet. Nee inderdaad, want die livesets bestaan niet, want Brennan Heart kan niet mixen.
Het interesseert me overigens echt al lang niet meer hoe mensen tegen deze site aankijken. Dit is echt een uitstervende site aangezien Jor-D het echt compleet heeft laten versloffen.
Overigens kunnen veel artiesten het best waarderen wat ik zeg en krijg ik hier in real life ook gewoon prima gesprekken mee. Zo bijvoorbeeld met Bas van Noisecontrollers die ik hier regelmatig heb afgemaakt. In het echt over gehad, samen over gelachen etc. Zelfde geldt voor B-Front, Thera, Geck-O en veel meer.
Dit is een vrij onsamenhangend verhaal maar ik hoop dat ik hiermee een beetje mijn denkwijze heb kunnen verduidelijken en dat de mensen die mij slechts als hater zien een klein beetje snappen dat het echt niet zo simpel is.
Ik vind het leuk om scherpe/harde opmerkingen te maken en mij sterker uit te drukken dan anderen. Als ik lees "ik vind dit slecht gemixt" dan haal ik daar niet echt voldoening uit. Kom op joh, een beetje leven in de brouwerij. We zitten toch niet op het gristenforum? Hoe kun je mij nou hard/schokkend vinden reageren als je elk weekend luidkeels COCAINE MOTHERFUCKER brult op een feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 22:19 

Hardtraxx Veteran

Gangstah for president (L)

Ik ben het echt op heel veel punten met je eens, kleine man, maar op één punt wil ik je toch tegenspreken. Hoe vervelend ik het vind om te zeggen, maar Brennan Heart trekt wel degelijk volle zalen. Ja, hij draait keer op keer op keer de zelfde sets, dezelfde tracks, hell, misschien is het wel dezelfde premix, weet ik veel, maar er komen duizenden mensen op af. Ik denk dat hij daarom niets verandert aan zijn draaistijl; hier wordt hij voor geboekt, en in deze waardeloze manier van het DJ vak uitoefenen (vind ik) is hij dus heel erg goed.

Dat gezegd hebbende heb ik ook een hersentumor gekregen van slechte setjes, zoals die van Mandy op Defqon.1 en heel veel setjes van BH. Hoewel laatstgenoemde op de vrijdag van DQ1 dan wel weer Summer of Hardstyle draaide. Wat op zich wel weer een waardeloze track is, maar vanwege de reverse geef ik hem dan toch een plusje daarvoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 22:44 

Okay duidelijke uitleg. Begrijp je nu wel iets beter :P, zal het met je manier van reageren nooit eens worden maar snap je denkwijze er achter nu wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 22:59 

Kraak... Piep...

Sommige mensen moeten echt het principe leef en laat leven eens gaan beoefenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 12:21 

Gigg schreef:
Lekker ongemakkelijk allemaal die mensen daar. xd

Plaatsvervangende schaamte als ik dat zo bekijk, jezus man...
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle