sandervanbruggen schreef:
- Kan je toch ook op een normale manier zeggen dat je iemand niks aan vind?
- Bergen dj's waar je wel respect voor hebt zeg je, zal dan best wel zo zijn maar laat je maar heel weinig merken.
- Je zet jezelf ook neer als hater met die achterlijke tekstjes van je
Lol je kan al die dingen ook omdraaien. Jij kan toch op een normale manier zeggen dat je iemand geweldig vindt? Er zullen vast bergen DJ's zijn waar jij niks mee hebt maar dat laat je maar heel weinig merken. En ik vind jou in dit topic de grootste hater. Je valt Gangsterdwerg aan om zijn haatreacties, en gebruikt daarbij woorden als mongool, mafketel, respectloze zak, debiel, achterlijk, ongemanierd, en onrespectvol. Iets met een pot en een ketel.. Je denkt toch niet dat Gangster gemotiveerd wordt door zulke kreten?
Sowieso lijkt mij 'motiveren' niet de belangrijkste intentie van kritiek. Of zou Brennan Heart wel gemotiveerd zijn geworden van de review van Nazale van Outta My Way? Of vond je dat ook niet goed onderbouwd? Denk je dat er überhaupt artiesten zijn die negatieve kritiek hier serieus nemen (wellicht een enkele, beginnende producer uitgezonderd)?
sandervanbruggen schreef:
Citaat:
Kritiek geven en je mening uiten vinden wij prima! Echter, doe dit volwassen en onderbouwd of opbouwend. Daar hebben anderen veel meer aan dan een ongezouten mening en maakt het hier voor iedereen ook wat gezelliger dan constante negativiteit. De "alles kut enter" generatie is hier niet welkom.
Kritiek geven is je analyse of beoordeling van iets uiten. Zowel positief als negatief. Ik zie je nooit iemand op deze regel wijzen als er iemand 3 hartjes post.