Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:07 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik zal sander maar negeren, aan hem valt geen eer meer te behalen. Maar goed, mensen die het met mijn vorige bericht oneens zijn mogen mij hier even vertellen wat Fabian dan zoal doet waaruit blijkt dat hij talent heeft (op muzikaal/hardstyle gerelateerd gebied).

Hahaha aan jou wel :"'), mafketel die niks anders kan dan altijd iedere DJ alleen maar afzeiken. Je bent een respectloze zak.

Hahaha kneus. Dat is dus absoluut niet waar. En respect moet je verdienen, als iemand dat in mijn ogen niet verdient dan zal ik dat ook zeggen ja. Er zijn bergen dj's waar ik respect voor heb. Maar beschouw me vooral als 'hater' als dat je morele e-penis vergroot. Lutser.
@Duke: nee in het verleden wel maar tegenwoordig echt niet meer hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:09 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Paultheone schreef:
Hij heeft een redelijk diverse podcast waarmee hij imo altijd een leuke en diverse lijst weet neer te zetten.

Tevens, Fabian heeft een hele grote fanbase dus hij moet sowieso iets goed doen.

Justin Bieber heeft ook een grote fanbase. Kim Jong Un trouwens ook. Die zullen ook vast wel goed zijn in wat ze doen dan. You win :lol:

Maar Justin Bieber en Kim Jong Un zijn geen DJ's. Your turn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:12 

Hardtraxxer

Duke schreef:
Dus Brennan Heart heeft geen enkele track zelf geproduceerd? Juist.

Lijkt me idd sterk maar goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:17 

Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Paultheone schreef:
Hij heeft een redelijk diverse podcast waarmee hij imo altijd een leuke en diverse lijst weet neer te zetten.

Tevens, Fabian heeft een hele grote fanbase dus hij moet sowieso iets goed doen.

Justin Bieber heeft ook een grote fanbase. Kim Jong Un trouwens ook. Die zullen ook vast wel goed zijn in wat ze doen dan. You win :lol:

Maar Justin Bieber en Kim Jong Un zijn geen DJ's. You're turn.

Nee hij is Gangsterdwerg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:17 

gangsterdwerg schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik zal sander maar negeren, aan hem valt geen eer meer te behalen. Maar goed, mensen die het met mijn vorige bericht oneens zijn mogen mij hier even vertellen wat Fabian dan zoal doet waaruit blijkt dat hij talent heeft (op muzikaal/hardstyle gerelateerd gebied).

Hahaha aan jou wel :"'), mafketel die niks anders kan dan altijd iedere DJ alleen maar afzeiken. Je bent een respectloze zak.

Hahaha kneus. Dat is dus absoluut niet waar. En respect moet je verdienen, als iemand dat in mijn ogen niet verdient dan zal ik dat ook zeggen ja. Er zijn bergen dj's waar ik respect voor heb. Maar beschouw me vooral als 'hater' als dat je morele e-penis vergroot. Lutser.
@Duke: nee in het verleden wel maar tegenwoordig echt niet meer hoor.

- Niet waar? Scroll even door de laatste paar pagina's van je geposte berichten heen :')
- Kan je toch ook op een normale manier zeggen dat je iemand niks aan vind?
- Bergen dj's waar je wel respect voor hebt zeg je, zal dan best wel zo zijn maar laat je maar heel weinig merken.
- Je zet jezelf ook neer als hater met die achterlijke tekstjes van je

Edit:
- Dat BH geen ziel heeft is bullshit
- Dat die geen talent heeft is ook bullshit anders bereik je niet wat hij bereikt heeft
- Dat die zelf helemaal niks meer produceert lijkt me ook bullshit maar dat kan ik natuurlijk ook niet bewijzen maar geloofwaadig is het alles behalve.

+ Dat je dit alles ook nog op een debiele, ongemanierde en onrespectvolle mannier zegt maakt voor mij dat je dat bent wat ik tegen je zei
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:54 

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 19:07 

ook neer als hater met die achterlijke tekstjes van je

#rekt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 20:52 

Hardtraxx Addict

7:50, lol. eerst pistolen en dan HEE IK KEN EEN LIEDJE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 22:12 

Hardtraxx Elite

SAIN7 schreef:
7:50, lol. eerst pistolen en dan HEE IK KEN EEN LIEDJE!

Waarschijnlijk ook het enige van de hele set dat ze kent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 23:14 

Hardtraxx Veteran

@Gangsterdwerg, los van dat ik het eigenlijk zo goed als met je eens ben, het mag wel wat respectvoller ;)

Er zit echt niks leuks in deze set, maar dan ook echt niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 12:29 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Paultheone schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 13:12 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Paultheone schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Ow kut :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 18:03 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Paultheone schreef:
Hij maakt soms leuke tracks.

Die maakt hij niet zelf, die koopt hij. Derde keer scheepsrecht?

Leg uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 02:07 

Donateur

- Bergen dj's waar je wel respect voor hebt zeg je, zal dan best wel zo zijn maar laat je maar heel weinig merken.

Is dat een voorwaarde? Hij vindt kritiek leveren waarschijnlijk leuker dan strooien met ruime voldoendes met een paar steekwoorden als motivering. Ik ook trouwens.

Weet het nooit zo met Brennan Heart. Die Blademasterz dingetjes geven hoop, maar die set op Decibel was echt zwaar ondermaats. Kwam zo ongeïnteresseerd over. Als ik op lsdb kijk kom ik ook dit soort dingen tegen:

Citaat:
18. Outbreak - #Bassface
19. DJ Yoeri - Fuck On Cocaine (Brennan Heart Remix)
20. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
21. Brennan Heart - Outta My Way (Sub Sonik Remix)

Citaat:
17. Menace II Society - Chronic Disorder (Live Edit)
18. Showtek - FTS (Hard Mix)
19. Brennan Heart - Outta My Way (Sub Sonik Remix)
20. Showtek - Partylover (Sydney Mix)
21. Brennan Heart vs. Wildstylez & Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again (Mashup)

Het is redelijk snoeieng geblazen en koud 5 minuten later de handjes in de lucht voor dat eindeloze "Here is one of the moments that you love to hate me". Buiten dat, uit nieuwsgierigheid: hoe vaak zou hij Lose My Mind, Wake up en Just as Easy nou gedraaid hebben onderhand. Zou je daar zelf nou niet schijtziek van worden? Dat je op een gegeven moment bijvoorbeeld denkt ik neem de vocal even mee in een mashup of in een break en laat de rest een keer achterwegen om te peilen hoe de respons is. Waarschijnlijk komt van die drie platen vaak in 99% van z'n setjes 2 of meer van die platen voor. En dan teruggrijpen naar: mensen komen voor mijn muziek en willen die platen horen. Snap dat niet. Wat is z'n uitdaging op een stage? Wat voor verhaal vertelt ie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 09:50 

TiMOTHYb schreef:

Is dat een voorwaarde? Hij vindt kritiek leveren waarschijnlijk leuker dan strooien met ruime voldoendes met een paar steekwoorden als motivering. Ik ook trouwens.

Met kritiek geven is ook helemaal niks mis maar de manier waarop hij dat doet is gewoon debiel. Als jij bijvoorbeeld ergens kritiek op leverd dan doe je dat op een normale manier waarbij mensen je kritiek serieus nemen maar als jij BH was en je zag die eerste 2 comments comment van gangsterdwerg staan zou jij die dan serieus nemen en er wat mee doen?

Edit. Je wild toch niet zeggen dat opmerkingen zoals 'mijn teelbal sterft af' en nog tientallen andere van dat soort opmerkingen die hij maakt motiverend bedoeld zijn?
Het is toch helemaal geen kritiek meer leveren wat hij doet. Hier ook, als niemand op zijn eerste post in was gegaan had hier helemaal geen onderbouwing gestaan waardoor die die opmerking weer even moest maken. In het topic van Demi Kanon pas ook z'n debiele opmerking met totaal geen onderbouwing, helemaal niks.
Ik denk dat Gangsterdwerg een heel mooi voorbeeld is waardoor DJ's weg blijven van dit forum, bij wijze van spreken dan want de dingen die hij zegt hebben niks meer met opbouwende kritiek te maken (hij beledigd ze gewoon) en wordt op deze manier ook echt niet serieus genomen door de dj's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 13:15 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:

Noem een hardstyle artiest die, net als brennan heart, constant hitjes weet te produceren. Eerlijk is eerlijk het merendeel van wat hij maakt is niet aan mij besteed. Dat betekent echter niet dat hij dan geen talent heeft.

Die uitspraak over 'geen ziel' kan echt niet. Kritiek leveren is prima, zeker hier, maar iemand beledigen is gewoon laag en voegt niets toe. Geeft hooguit een beeld over jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 13:31 

Donateur

Gangstah is een beetje cynischer dan de gemiddelde reaguurder. Daarom moet er eigenlijk altijd even iemand vragen om een onderbouwing, want die zijn vaak prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 13:38 

TiMOTHYb schreef:
Gangstah is een beetje cynischer dan de gemiddelde reaguurder. Daarom moet er eigenlijk altijd even iemand vragen om een onderbouwing, want die zijn vaak prima.

Je negeert mijn beide vragen :P
Nemen Dj's zulke opmerkingen van hem op die toon serieus denk je?
Vindt jij opmerkingen zoals 'het publiek wat hij verdiend', ' hij heeft geen ziel', 'mijn teelbal sterf af na het horen van deze melodie' motiverend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 13:50 

Donateur

Twee maal neen, maar ja hoezo moet het nog motiverend zijn / serieus genomen worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 14:14 

TiMOTHYb schreef:
Twee maal neen, maar ja hoezo moet het nog motiverend zijn / serieus genomen worden?

Omdat:
Citaat:
Kritiek geven en je mening uiten vinden wij prima! Echter, doe dit volwassen en onderbouwd of opbouwend. Daar hebben anderen veel meer aan dan een ongezouten mening en maakt het hier voor iedereen ook wat gezelliger dan constante negativiteit. De "alles kut enter" generatie is hier niet welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 14:36 

Donateur

Ja maar goed, jij bent over het algemeen ook niet volwassen, onderbouwd óf opbouwend
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 14:59 

TiMOTHYb schreef:
Ja maar goed, jij bent over het algemeen ook niet volwassen, onderbouwd óf opbouwend

Ik lever ook maar heel weinig kritiek en als ik het doe dan staat daar vaak heust wel een uitleg bij waarom + dat ik het altijd netjes bij mij zelf houd. Ik duid iets wat ik niet leuk vind vaak aan als 'niet mijn smaak' en dan soms nog een uitleg. Ik val niemand aan, hij doet dat wel en dat is een heel groot verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 18:16 

Hardtraxx Veteran

Kijk daar heb je het al. Ik lees dan ook 10x liever commentaar van Gangsterdwerg dan 3 bijvoegelijke naamwoorden en een reeks hartsmileys, gevolgd door een cijfer wat eigenlijk nergens op gebaseerd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 18:47 

pim0412 schreef:
Kijk daar heb je het al. Ik lees dan ook 10x liever commentaar van Gangsterdwerg dan 3 bijvoegelijke naamwoorden en een reeks hartsmileys, gevolgd door een cijfer wat eigenlijk nergens op gebaseerd is.

Het gaat er toch niet om wat jij liever leest :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 19:29 

Hardtraxxer

Het is weer zo ver :corn:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle