gangsterdwerg schreef:
sandervanbruggen schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik zal sander maar negeren, aan hem valt geen eer meer te behalen. Maar goed, mensen die het met mijn vorige bericht oneens zijn mogen mij hier even vertellen wat Fabian dan zoal doet waaruit blijkt dat hij talent heeft (op muzikaal/hardstyle gerelateerd gebied).
Hahaha aan jou wel :"'), mafketel die niks anders kan dan altijd iedere DJ alleen maar afzeiken. Je bent een respectloze zak.
Hahaha kneus. Dat is dus absoluut niet waar. En respect moet je verdienen, als iemand dat in mijn ogen niet verdient dan zal ik dat ook zeggen ja. Er zijn bergen dj's waar ik respect voor heb. Maar beschouw me vooral als 'hater' als dat je morele e-penis vergroot. Lutser.
@Duke: nee in het verleden wel maar tegenwoordig echt niet meer hoor.
- Niet waar? Scroll even door de laatste paar pagina's van je geposte berichten heen :')
- Kan je toch ook op een normale manier zeggen dat je iemand niks aan vind?
- Bergen dj's waar je wel respect voor hebt zeg je, zal dan best wel zo zijn maar laat je maar heel weinig merken.
- Je zet jezelf ook neer als hater met die achterlijke tekstjes van je
Edit:
- Dat BH geen ziel heeft is bullshit
- Dat die geen talent heeft is ook bullshit anders bereik je niet wat hij bereikt heeft
- Dat die zelf helemaal niks meer produceert lijkt me ook bullshit maar dat kan ik natuurlijk ook niet bewijzen maar geloofwaadig is het alles behalve.
+ Dat je dit alles ook nog op een debiele, ongemanierde en onrespectvolle mannier zegt maakt voor mij dat je dat bent wat ik tegen je zei