Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2018 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Bionicle | State Of Bass DJ/Mash-up Contest


Mijn inzending voor de dj contest van State Of Bass. Deze contest had een hele toffe opdracht, namelijk dat je een mash-up moest maken van een Overwatch vs een Theracords track en deze moest je toevoegen aan je set.

Tracklist:
01. Frontliner – Warphole (Warface Loudness Edit)
02. High Voltage vs Luna – Bombs Unlocked (Bionicle Mashup)
03. Luminite – Change Your Plan
04. D-Sturb – High Power
05. B-Front & Frequencerz – Night Colours Black
06. Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
07. Geck-O & Adjuzt – Assquake To The Floor (Bionicle Mashup)
08. Degos & Re-Done – The Drums
09. The Beholder & Max Enforcer – Be Amazed
10. Digital Punk & Profyler – Dark Symphony
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 18:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fijne lijst en is heerlijk in elkaar gedraaid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan eigenlijk niet begrijpen dat jij met zulk mixwerk en de tijd die je er in steekt (trackkeuze, overgangen, mashups e.d.) niet vaker een contest wint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Assquake to the Floor steekt goed in elkaar :thumbsup:
Verder even doorheen geskipt, niet echt tijd om te luisteren, maar mixwerk is altijd goed bij jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt allen! :D En @theon, vind ik zelf (natuurlijk) ook jammer, maar andere inzendingen bevatten vaak eigen tracks en dan loop je sowieso al een punt achter. Wat ik ook wel weer snap, vind het juist een goede zaak dat organisaties onbekende producers ook een kans willen geven om hun tracks voor publiek te laten horen. Ik ben zelf sinds een tijdje ook wat aan het aankloten met Logic, vind het sowieso al leuk om te doen maar daarnaast vind ik draaien voor publiek ook gewoon supertof maar zonder eigen producties kom je helaas gewoon lastig aan boekingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Kan eigenlijk niet begrijpen dat jij met zulk mixwerk en de tijd die je er in steekt (trackkeuze, overgangen, mashups e.d.) niet vaker een contest wint.


Mee eens, stuk voor stuk originele lijstjes, strak mixwerk, nu met je mashups e.d. verdien je een groter podium! Eigen producties zijn natuurlijk super belangrijk, maar ik vind "vakmanschap" ook een podium waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks Rick! Jason Payne is een perfect voorbeeld van een artiest waarbij het wel lukte op die manier, maar helaas (samen met Clock Kid) een uitzondering op de regel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
_theon_ schreef:
Kan eigenlijk niet begrijpen dat jij met zulk mixwerk en de tijd die je er in steekt (trackkeuze, overgangen, mashups e.d.) niet vaker een contest wint.


Mee eens, stuk voor stuk originele lijstjes, strak mixwerk, nu met je mashups e.d. verdien je een groter podium! Eigen producties zijn natuurlijk super belangrijk, maar ik vind "vakmanschap" ook een podium waard!

Gelukkig was de organisatie het met jullie eens :loving:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle