Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Battleshow Kwartfinale 4 GEAR (Ramirez vs. D'Railed):
Set Ramirez: http://www18.zippyshare.com/v/5271404/file.html
Set D'Railed: http://www.speedyshare.com/files/264653 ... 1-2011.mp3

Tracklist Ramirez:
01. D-Block & S-Te-Fan vs. Coone - Creation Of Life
02. Scope DJ - Wave Pattern
03. Noisecontrollers - Escape
04. Hardstyle Masterz - Les Phases
05. Vortex & Impakt - In My Dreams
06. Da Tweekaz - Shined on Me
07. Scope DJ - Omniverse
08. Max Enforcer and Frontliner - On The Go
09. Sound Snatcherz - Snatchcity (Vortex & Impakt Remix)
10. Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix)
11. Ran-d - Crossroads
12. Crypsis & Chain Reaction - Furious

Tracklist D'Railed:
01: The Pitcher - Release Me
02: A-Lusion - Endless Flight
03: Burn Soldier - War is Over
04: Kodex - Universe (Original)
05: Alphaverb - Just a Little Noise
06: D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Remix)
07: In-Phase - Hear the Quiet
08: Melodicz - Returned
09: Jack of Sound - A Ghost Story
10: Criminal - Dead Silence (Vantage Point's Anti Kut)

Stemmen gelden alleen bij Motivatie waarom je de stem geeft aan de desbetreffende DJ.
Deadline voor het stemmen vervalt op Zaterdag 29 Januari 17:00!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 00:56 
 
Hardtraxxer

ik ga voor ramirez! de tracklist spreekt mij iets meer aan, vond hem er net wat bovenuit steken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 10:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn stem gaat naar Raminez. Tracklist ligt me beter, over algemeen net wat beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allebei leuke lijsten, ben ze even allebei aan het luisteren, oordeel volgt nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tracklist van Ramirez vond ik net iets beter dan die van D'Railed, ik heb er wel respect voor dat D'Railed onbekende/opkomende artiesten steunt, bovendien kennen veel mensen die tracks niet in tegenstelling tot tracks van heel bekende artiesten. Maar een nadeel daaraan is dat die tracks vaak wel minder goed zijn dan tracks van grote artiesten.

Máár, het mixwerk zorgt er voor dat ik voor D'Railed stem, vond dat van Ramirez vaak chaotisch, en de overgangen kwamen op onlogische momenten. bij de eerste overgang ging dit dan wel weer goed, maar bij de andere overgangen is het irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben er voor t overgrote deel met Josh-T eens, mixwerk vrij chaotisch aan Ramirez' zijn kant tracklist vind ik gelijkwaardig, ben t alleen niet eens over de onbekende producers vaak minder goed zijn, maar dat terzijde, D'railed zijn tracklist vind ik, zoals al eerder gezegt, gelijkwaardig, maar het mixwerk van D'Railed vond ik eerlijjk gezegd stukken beter.

Stem: D'Railed
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 02:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez vs. D'Railed, wie krijgt punten waarvoor:

Tracklist: Ramirez De platen die Ramirez heeft gekozen staan mij op het eerste gezicht meer aan. Ondanks dat ik het heel vet vind dat D'Railed vaak een paar minder bekende namen/platen er doorheen gooit, pakt dit toch wat minder goed uit omdat ik sommige platen niet vet genoeg vind. De platen van Ramirez doen mij al glimlachen als ik alleen de namen al zie staan.

Opbouw: D'Railed! D'Railed met een "!" inderdaad. Waarom? De opbouw in de tracklist van Ramirez vind ik ver te zoeken! Shined on Me na Escape? Hmm.. Snatchcity na On The Go?! Nee, nee, nee! Lijkt wel of je de platen in willekeurige volgorde hebt gedraaid.. D'Railed daar in tegen, top! Euforisch plaatje aan het begin, iets harder naar het midden en op dezelfde stijl afsluiten. Mocht van mij nog harder maar dat is niet je stijl dus prima zo!

Mixwerk technisch: D'Railed Weer een hele makkelijke keuze. Ondanks dat ik sommige tease momenten niet mooi vond. CH1 helemaal dicht, CH2 open en weer snel terug naar CH1 vind ik gewoon niet mooi. Helemaal op de momenten dat je in een climax zit hoor je, vind ik, de plaat niet zo hard weg te drukken. Lijkt daardoor soms alsof er ineens een gat in het mixen zit. Maaarrrr wat ik veel belangrijker vond waren de momenten waarop er ingemixt werd. Het idee achter die van Ramirez waren dan wel spannender maar zoals Josh-T al zei, bij de eerste overgang van Ramirez gaat het nog (afgezien van dat de plaat niet recht ligt!!) maar de tweede overgang deed gewoon zeer aan me oren! Om over de volgende nog maar niet te spreken. Daarnaast lag hij er bij de 4e overgang wederom naast, beatmatchen is toch wel het belangrijkste wat je zou moeten doen eigenlijk! Als dan het moment van inmixen ook nog eens niet klopt (het intro van Escape is heel erg kort, waarom heb je die al voor het outro van Wave Pattern zitten?), begint het bij mij toch heel erg te jeuken. Me bek trekt automatisch scheef bij het luisteren... Daarnaast maakte D'Railed ook beter gebruik van de equalizer... Soms iets té abrupt maar bij Ramirez lijkt deze nauwelijks of zelfs helemaal niet gebruikt te worden. Zonde!


Conclusie en winnaar: Ondanks dat de tracklist van Ramirez me meer aanstond, steekt de set van D'Railed er voor mij echt met kop en schouder bovenuit. De opbouw is prima, gebruik van effecten was prima maar vooral het mixwerk was een klasse hoger. Ik heb dermate vaak met een scheve bek naar de set van Ramirez zitten luisteren dat ik hem na On The Go af heb gezet! Sorry, maar ik trok het echt niet meer.

D'Railed is voor mij dé winnaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha!

Zeer netjes Maarten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Haha!

Zeer netjes Maarten! :thumbup:

Ghehe genoeg motivatie? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

Bedankt voor de input! Ben het op sommige dingen wel met je eens! ;)
Kop en schouder werk laat ik even in het midden liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Bedankt voor de input! Ben het op sommige dingen wel met je eens! ;)
Kop en schouder werk laat ik even in het midden liggen.

Haha dat mag, dat is een persoonlijk iets natuurlijk. Maar als ik naar de punten kijk die ik aandraag en beide setjes met elkaar vergelijk, dan concludeer ik dat er een met een schouder bovenuit steekt.

Ik vraag me wel af met welke punten je het dan eens bent want zoiets als beatmatchen is neem ik aan ook voor jou we een belangrijk punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Ramirez vs. D'Railed, wie krijgt punten waarvoor:

Tracklist: Ramirez De platen die Ramirez heeft gekozen staan mij op het eerste gezicht meer aan. Ondanks dat ik het heel vet vind dat D'Railed vaak een paar minder bekende namen/platen er doorheen gooit, pakt dit toch wat minder goed uit omdat ik sommige platen niet vet genoeg vind. De platen van Ramirez doen mij al glimlachen als ik alleen de namen al zie staan.

Opbouw: D'Railed! D'Railed met een "!" inderdaad. Waarom? De opbouw in de tracklist van Ramirez vind ik ver te zoeken! Shined on Me na Escape? is een fout van mij kwam ik tijdens de set pas achter Hmm.. Snatchcity na On The Go?!Idem Nee, nee, nee! Lijkt wel of je de platen in willekeurige volgorde hebt gedraaid..Nope zat toch wel een volgorde achter van melodisch naar wat harder D'Railed daar in tegen, top! Euforisch plaatje aan het begin, iets harder naar het midden en op dezelfde stijl afsluiten. Mocht van mij nog harder maar dat is niet je stijl dus prima zo!

Mixwerk technisch: D'Railed Weer een hele makkelijke keuze. Ondanks dat ik sommige tease momenten niet mooi vond. CH1 helemaal dicht, CH2 open en weer snel terug naar CH1 vind ik gewoon niet mooiHier ook zo. Helemaal op de momenten dat je in een climax zit hoor je, vind ik, de plaat niet zo hard weg te drukken. Lijkt daardoor soms alsof er ineens een gat in het mixen zit. Maaarrrr wat ik veel belangrijker vond waren de momenten waarop er ingemixt werd. Het idee achter die van Ramirez waren dan wel spannender maar zoals Josh-T al zei, bij de eerste overgang van Ramirez gaat het nog (afgezien van dat de plaat niet recht ligt!!Ligt wel recht komt alleen niet mooi uit) maar de tweede overgang deed gewoon zeer aan me orenklopt! Om over de volgende nog maar niet te spreken. Daarnaast lag hij er bij de 4e overgang wederom naast, beatmatchen is toch wel het belangrijkste wat je zou moeten doen eigenlijk! Als dan het moment van inmixen ook nog eens niet klopt (het intro van Escape is heel erg kort, waarom heb je die al voor het outro van Wave Pattern zitten?Poging tot snel inmixen tevens is de Outro van wave pattern gewoon te horen), begint het bij mij toch heel erg te jeuken. Me bek trekt automatisch scheef bij het luisteren... Daarnaast maakte D'Railed ook beter gebruik van de equalizer... Soms iets té abrupt maar bij Ramirez lijkt deze nauwelijks of zelfs helemaal niet gebruikt te worden.Ik wordt daar juist gek van als iemand die equalizer te pas en te onpas gebruikt! Ik heb het wel gebruikt tijdens het mixen om de bass weg te halen.


Conclusie en winnaar: Ondanks dat de tracklist van Ramirez me meer aanstond, steekt de set van D'Railed er voor mij echt met schouder bovenuit. De opbouw is prima, gebruik van effecten was prima maar vooral het mixwerk was een klasse hoger. Ik heb dermate vaak met een scheve bek naar de set van Ramirez zitten luisteren dat ik hem na On The Go af heb gezet! Sorry, maar ik trok het echt niet meer.

D'Railed is voor mij dé winnaar!


Beatmatching is idd nog een euvel ;) ben er nog hard mee aan het werk en leer elke dag nog! ;) Tevens doe ik hier ook aan mee om er wat van te leren dus bedankt voor je input! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:32 
 
Hardtraxx Newbie

1 streepje derbij voor the artist formally known as mr D-railed :thumbsup:

maar om een lang verhaal kort te houden.
k ken t nie uitleggen,tis gewoon een gevoel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
bedankt voor je input! :)

Geen probleem, zie het ook niet als een persoonlijke aanval ofzo he. Welke naam er ook had gestaan, ik had hetzelfde commentaar gegeven.

Maar waarom draai je een setje niet opnieuw in elkaar als je tijdens het mixen al merkt dat er dingetjes niet kloppen? Je staat tenslotte wel in de kwartfinale, is toch zonde dat je set dan niet perfect is terwijl je zelf precies weet waar het mis ging. Dat zou ik doen iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er kan nog tot 17:00 gestemd worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D'Railed heeft Ramirez met 4-2 verslagen!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle