Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 22:30 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
jouw


Denk dat dit de laatste keer is dat ik een acc op hier aan maak, alleen kinderachtig en debiel gedrag, iedereen hier die elkaars grammatica probeert te verbeteren, godverdomme stelletje 12 jarigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Rickzel schreef:
jouw


Denk dat dit de laatste keer is dat ik een acc op hier aan maak, alleen kinderachtig en debiel gedrag, iedereen hier die elkaars grammatica probeert te verbeteren, godverdomme stelletje 12 jarigen.


Haha don't shoot the messenger, je vroeg wat hij bedoelde en dat bedoelde hij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skribbler dacht dat je een grapje maakte, en die fout expres maakte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Skribbler dacht dat je een grapje maakte, en die fout expres maakte.

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 12:53 
 
Hardtraxxer

Pfffffff.. wat een fucking gruwelijke lekkere set dit! :loving: :loving: :loving: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 14:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Pandemonium schreef:
4 is B-Front - Undiscovered (en iedereen maakt wel is een fout)

>.<
Maarja, iedereen maakt wel eens een fout...


'Maar ja' zijn twee losse woorden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha oké dan ga ik nu even mezelf van een brug gooien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hahahaha oké dan ga ik nu even mezelf van een brug gooien :lol:


Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Rickzel schreef:
jouw


Denk dat dit de laatste keer is dat ik een acc op hier aan maak, alleen kinderachtig en debiel gedrag, iedereen hier die elkaars grammatica probeert te verbeteren, godverdomme stelletje 12 jarigen.

Op hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2016 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Pandemonium schreef:
Rickzel schreef:
jouw


Denk dat dit de laatste keer is dat ik een acc op hier aan maak, alleen kinderachtig en debiel gedrag, iedereen hier die elkaars grammatica probeert te verbeteren, godverdomme stelletje 12 jarigen.

Op hier?


Niet om je verder te irriteren hoor, maar met zulke zins opbouw en fouten maak je het alleen maar erger.

Maar helaas, wat begon bij een grap is in 2 berichten flink geëscaleerd :P Neem het met een korreltje zout en keep calm & crack on.

OT: wel een lekkere set :) Miste het B-front stijltje wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met beeldmateriaal :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e climax van Pandemonium is zo allerfuckingvets! :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantastische set, ook heerlijk om te zien hoe B-Front zelf uit zijn plaat gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is heerlijk! :love:
enige minpunt tijdens deze set was het grotendeels erg tamme publiek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een set zeg :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 20:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaaf dat ze hem met beeld online gooien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2016 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gaaf dat ze hem met beeld online gooien :loving:


Dat hele moment, dat ondergaande zonnetje, die temperatuur, World Outside, die hele tracklist uberhaupt.

Fanboy overload hiero haha, echt heerlijk om dit met beeld terug te zien inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 15:39 
 
Hardtraxxer

Dit duistere sfeertje past eigenlijk helemaal niet bij blije mensen en het felle zonnetje haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 15:40 
 
Hardtraxxer

Pandemonium schreef:
Rickzel schreef:
jouw


Denk dat dit de laatste keer is dat ik een acc op hier aan maak, alleen kinderachtig en debiel gedrag, iedereen hier die elkaars grammatica probeert te verbeteren, godverdomme stelletje 12 jarigen.


Tim, wil je even niet op je eigen berichten reageren? Thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand downloadlink?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat belachelijk goed dit, alhoewel het laatste kwartier ietsje minder wordt, maar dat uur op Qlimax gaat episch worden. En Silent Scream :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2016 22:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gaaf dat ze hem met beeld online gooien :loving:


Dit!
Kan hier echt uren naar kijken, blijft genieten om hem zo te zien!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 03:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 03:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi trouwens hoe Radical daaronder meegeniet van E=NC2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2016 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was erg vermakelijk dit! :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle