Denk dat dit de laatste keer is dat ik een acc op hier aan maak, alleen kinderachtig en debiel gedrag, iedereen hier die elkaars grammatica probeert te verbeteren, godverdomme stelletje 12 jarigen.wrote:jouw
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Haha don't shoot the messenger, je vroeg wat hij bedoelde en dat bedoelde hijwrote:Denk dat dit de laatste keer is dat ik een acc op hier aan maak, alleen kinderachtig en debiel gedrag, iedereen hier die elkaars grammatica probeert te verbeteren, godverdomme stelletje 12 jarigen.wrote:jouw
Skribbler dacht dat je een grapje maakte, en die fout expres maakte.
Dit dus.wrote:Skribbler dacht dat je een grapje maakte, en die fout expres maakte.
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Pfffffff.. wat een fucking gruwelijke lekkere set dit!

'Maar ja' zijn twee losse woorden.wrote:wrote:4 is B-Front - Undiscovered (en iedereen maakt wel is een fout)![]()
Maarja, iedereen maakt wel eens een fout...
Hahahaha oké dan ga ik nu even mezelf van een brug gooien 
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!wrote:Hahahaha oké dan ga ik nu even mezelf van een brug gooien
Op hier?wrote:Denk dat dit de laatste keer is dat ik een acc op hier aan maak, alleen kinderachtig en debiel gedrag, iedereen hier die elkaars grammatica probeert te verbeteren, godverdomme stelletje 12 jarigen.wrote:jouw
Niet om je verder te irriteren hoor, maar met zulke zins opbouw en fouten maak je het alleen maar erger.wrote:Op hier?wrote:Denk dat dit de laatste keer is dat ik een acc op hier aan maak, alleen kinderachtig en debiel gedrag, iedereen hier die elkaars grammatica probeert te verbeteren, godverdomme stelletje 12 jarigen.wrote:jouw
Maar helaas, wat begon bij een grap is in 2 berichten flink geëscaleerd
OT: wel een lekkere set
2e climax van Pandemonium is zo allerfuckingvets!

Fantastische set, ook heerlijk om te zien hoe B-Front zelf uit zijn plaat gaat.
Dit is heerlijk!
enige minpunt tijdens deze set was het grotendeels erg tamme publiek..
enige minpunt tijdens deze set was het grotendeels erg tamme publiek..
Gaaf dat ze hem met beeld online gooien 
Dat hele moment, dat ondergaande zonnetje, die temperatuur, World Outside, die hele tracklist uberhaupt.wrote:Gaaf dat ze hem met beeld online gooien
Fanboy overload hiero haha, echt heerlijk om dit met beeld terug te zien inderdaad.
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Dit duistere sfeertje past eigenlijk helemaal niet bij blije mensen en het felle zonnetje haha 
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Tim, wil je even niet op je eigen berichten reageren? Thanks.wrote:Denk dat dit de laatste keer is dat ik een acc op hier aan maak, alleen kinderachtig en debiel gedrag, iedereen hier die elkaars grammatica probeert te verbeteren, godverdomme stelletje 12 jarigen.wrote:jouw
Wat belachelijk goed dit, alhoewel het laatste kwartier ietsje minder wordt, maar dat uur op Qlimax gaat episch worden. En Silent Scream 
Dit!wrote:Gaaf dat ze hem met beeld online gooien
Kan hier echt uren naar kijken, blijft genieten om hem zo te zien!!
Mooi trouwens hoe Radical daaronder meegeniet van E=NC2