Duke schreef:
Pandemonium schreef:
Rickzel schreef:
jouw
Denk dat dit de laatste keer is dat ik een acc op hier aan maak, alleen kinderachtig en debiel gedrag, iedereen hier die elkaars grammatica probeert te verbeteren, godverdomme stelletje 12 jarigen.
Op hier?
Niet om je verder te irriteren hoor, maar met zulke zins opbouw en fouten maak je het alleen maar erger.
Maar helaas, wat begon bij een grap is in 2 berichten flink geëscaleerd

Neem het met een korreltje zout en keep calm & crack on.
OT: wel een lekkere set

Miste het B-front stijltje wel.