Lyst schreef:
Maar stel B-Front draait gemiddeld 2 a 3 platen van zichzelf in een set, iedere keer weer andere platen en verder draait hij erg gevarieerd met een mix van vergeten platen, onontdekte pareltjes, oude hitjes en wat promo's/hedendaagse tracks. Dan ben je de volgende keer toch meer geneigd om B-Front nog een keer op te zoeken, omdat je de andere tracks ook nog graag wil horen? En als B-Front alle platen die je wilde horen in 1 setje stopt en iedere keer nagenoeg ditzelfde setje draait, dan ben je hem na een paar keer toch helemaal zat?
Jep, daar ben ik het helemaal mee eens, dat is ook zeer zeker een betere set. Maar ik denk dat mijn mening als 'liefhebber' anders is dan het gemiddelde volk dat naar hardstyle feesten gaat. Ik denk persoonlijk (totaal geen bron) dat er gemiddeld meer mensen naar B-front komen die met het standaard setje meer dan tevreden zijn en ook verwachten dat ze dat te horen krijgen dan mensen die hier zitten en variatie willen.
Ik ging laatst met een vriend naar een hardstyle feest op voorwaarde dat we ook naar Wildstylez gingen omdat hij Lose my Mind en Year of Summer zo vet vond. Die werden natuurlijk gedraaid en hij was helemaal gelukkig (en ik een beetje verdrietig). Werden die niet gedraaid, dan had hij de set waarschijnlijk minder vet gevonden was hij (misschien) minder los gegaan en zou hij later Wildstylez (misschien) minder supporten.
Maar ik zeg overigens totaal niet dat ik het support. Ik ben ook voor gevarieerde lijsten met nieuwe en oude nummers en onbekende parels, maar een groot deel van het publiek wilt gewoon liever de standaard lijsten, en ik
begrijp dat B-front daar op inspeelt. Zolang hij zich niet teveel verliest in wat het publiek wilt en gewoon zijn eigen stijl en zijn favoriete nummers draait snap ik dit soort sets wel. Neemt niet weg dat het jammer is dat het gebeurt.
En Lose my Mind is overigens wel heel extreem, ik snap echt niet dat die plaat nog steeds gedraaid word.