Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 11:52 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Precies, ongelooflijk ook dat Khadber kritiek keer op keer maar wil verleggen, alsof wij het domme volk zijn en er niks van snappen. Hij is enkel bezig met de uitstraling van het forum en gaat elke vorm van realiteitszin daarvoor uit de weg.

Datgene wat jij zegt is eigenlijk wel het laatste wat ik doe. Ik ben een liefhebber, maar ik zie mensen constant heel verwijtend doen over dingen die, als je jezelf in een ander verplaatst, allemaal best wel te begrijpen zijn. Ik zeg nergens dat jullie dom volk zijn of wat dan ook, dat maak je er helemaal zelf van.
Ik blijf erbij: een DJ is er niet alleen voor de puristen, daar zou dit ook niet het feest voor zijn. Verassende sets verwachten op een groter feest vind ik onrealistisch omdat het ook betekent dat er meer mensen zijn die toch meer voor standaardwerk komen. Op Loudness en andere feesten van dat kaliber ligt de hoeveelheid "liefhebbers" een stuk hoger en zie je ook wat meer variatie in toch met alle respect een redelijk klein spectrum van muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 11:58 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Maar stel B-Front draait gemiddeld 2 a 3 platen van zichzelf in een set, iedere keer weer andere platen en verder draait hij erg gevarieerd met een mix van vergeten platen, onontdekte pareltjes, oude hitjes en wat promo's/hedendaagse tracks. Dan ben je de volgende keer toch meer geneigd om B-Front nog een keer op te zoeken, omdat je de andere tracks ook nog graag wil horen? En als B-Front alle platen die je wilde horen in 1 setje stopt en iedere keer nagenoeg ditzelfde setje draait, dan ben je hem na een paar keer toch helemaal zat?

Jep, daar ben ik het helemaal mee eens, dat is ook zeer zeker een betere set. Maar ik denk dat mijn mening als 'liefhebber' anders is dan het gemiddelde volk dat naar hardstyle feesten gaat. Ik denk persoonlijk (totaal geen bron) dat er gemiddeld meer mensen naar B-front komen die met het standaard setje meer dan tevreden zijn en ook verwachten dat ze dat te horen krijgen dan mensen die hier zitten en variatie willen.
Ik ging laatst met een vriend naar een hardstyle feest op voorwaarde dat we ook naar Wildstylez gingen omdat hij Lose my Mind en Year of Summer zo vet vond. Die werden natuurlijk gedraaid en hij was helemaal gelukkig (en ik een beetje verdrietig). Werden die niet gedraaid, dan had hij de set waarschijnlijk minder vet gevonden was hij (misschien) minder los gegaan en zou hij later Wildstylez (misschien) minder supporten.

Maar ik zeg overigens totaal niet dat ik het support. Ik ben ook voor gevarieerde lijsten met nieuwe en oude nummers en onbekende parels, maar een groot deel van het publiek wilt gewoon liever de standaard lijsten, en ik begrijp dat B-front daar op inspeelt. Zolang hij zich niet teveel verliest in wat het publiek wilt en gewoon zijn eigen stijl en zijn favoriete nummers draait snap ik dit soort sets wel. Neemt niet weg dat het jammer is dat het gebeurt.

En Lose my Mind is overigens wel heel extreem, ik snap echt niet dat die plaat nog steeds gedraaid word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:06 

Hardtraxxer

Vette tracklist!! Ff downloaden dan :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:09 

Hardtraxxer

Recklezz schreef:
Vette tracklist!! Ff downloaden dan :bomb:

jij snapt het. lekkere tl :drool:

al die eindeloze discussies hier. het heeft toch geen zin die discussies. ppffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:14 

Hardtraxxer

Waarom zit je anders op een forum lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:19 

Hardtraxxer

Leuke discussie ^^

Ik denk dat dat als je op zo'n feest niet je eigen ding doet het publiek dan raar op kijkt, want idd staan er minder mensen die wekelijks naar een feest gaan en hem 2 a 3 x per maand zien dan mensen die 1x in het kwartaal naar een feest gaan.

En voor die laatste groep mensen is het toch wel heel fijn dat als je b-front op ziet komen je vervolgens ook zijn sound krijgt te horen.

Net werd er al de vergelijking met wildstylez en lose my mind gemaakt. Als ik wildstylez zie opkomen kan ik niet wachten tot dat hij die track draait (daar denken andere anders over hier). Wellicht omdat ik wildstylez maar enkele keren per jaar zie optreden. en ik van zijn muziek hou.

Als je fan bent van marco borsato en je wekelijks naar zijn optreden gaat, dan moet je ook niet raar op staan te kijken dat je wekelijks nog de meeste dromen zijn bedrog aan gaat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 12:20 

Donateur

Lyst schreef:
Maar stel B-Front draait gemiddeld 2 a 3 platen van zichzelf in een set, iedere keer weer andere platen en verder draait hij erg gevarieerd met een mix van vergeten platen, onontdekte pareltjes, oude hitjes en wat promo's/hedendaagse tracks. Dan ben je de volgende keer toch meer geneigd om B-Front nog een keer op te zoeken, omdat je de andere tracks ook nog graag wil horen? En als B-Front alle platen die je wilde horen in 1 setje stopt en iedere keer nagenoeg ditzelfde setje draait, dan ben je hem na een paar keer toch helemaal zat?

80% van de zaal (2) op dit feest had daar zeker voor gekomen, aangezien het grote publiek in de grote zaal stond. Er stonden hier echt maar + - 300 mensen waarvan er zeker 250 voor B-Front waren gekomen. Ik kan me niet goed voorstellen dat er op dat moment veel mensen aanwezig waren die liever Everyday dan Scary Noises horen. Vooral ook omdat eerstgenoemde je in elk setje om de oren vliegt, en laatstgenoemde nooit gedraaid wordt.

Vind het verder vrij cru dat deze discussie is ontstaan onder een setje van B-Front, vond altijd dat hij een van de weinigen was die veel afwisselde en aardig strak draaide. Misschien dat deze set er daarom zo tussenuit steekt.

Sanderson schreef:
Net werd er al de vergelijking met wildstylez en lose my mind gemaakt. Als ik wildstylez zie opkomen kan ik niet wachten tot dat hij die track draait (daar denken andere anders over hier). Wellicht omdat ik wildstylez maar enkele keren per jaar zie optreden. en ik van zijn muziek hou.

Ik vind het maar een kromme vergelijking. Ook deze track heb je een half jaar set in set uit gehoord, en dat ligt niet aan Wildstylez maar de 50 andere "Top"-DJ's die er elke set mee begonnen.

Ik vernam trouwens van iemand dat Frontliner Just as Easy heeft gedraaid. Is dat echt zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 13:06 

addiction schreef:

jij snapt het. lekkere tl :drool:

al die eindeloze discussies hier. het heeft toch geen zin die discussies. ppffff

pfffffffff inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 15:39 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik blijf erbij: een DJ is er niet alleen voor de puristen, daar zou dit ook niet het feest voor zijn. Verassende sets verwachten op een groter feest vind ik onrealistisch omdat het ook betekent dat er meer mensen zijn die toch meer voor standaardwerk komen. Op Loudness en andere feesten van dat kaliber ligt de hoeveelheid "liefhebbers" een stuk hoger en zie je ook wat meer variatie in toch met alle respect een redelijk klein spectrum van muziek.

Ben het met je eens dat hier waarschijnlijk weinig liefhebbers stonden. Maar bij Loudness staan ook bar weinig 'echte' liefhebbers tegenwoordig.

Maar waarom is het in godsnaam te veel gevraagd om elke keer een iets ander setje te horen? Als je 3/4 keer per weekend draait dan kun je toch best 40 รก 50 verschillende platen draaien?
Dan kun je alsnog je 5 nieuwste/ populairste/ favoriete (wat je zelf maar voor kiest) platen in elke set draaien. Lijkt me echt niet te veel gevraagd. Dit is trouwens niet gericht aan B-Front ;)

Ik zou het wel heel erg waarderen als B-Front op Loudness gewoon lekker een gekke set neerzet. Paar oudere eigen tracks, ouwe tracks, paar onbekende tracks, paar promo's, mash-upjes. Daar is Loudness dan wel een goed podium voor.
En dan niet zoals Crypsis die vorig jaar Excitement Initiated niet durfde te draaien omdat hij het publiek niet geschikt vond.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle