Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B Front (DJ Set) | XXlerator x Emporium Festival 2020


Tracklist:
1. B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony
2. D-Charged - Lullaby
3. Wildstylez - Delay Distortion (Edit?)
4. B-Front vs MYST - Power of Dreams
5. Gunz for Hire - Every Breaking Wave
6. B-Front & Phuture Noize - The Solution
7. B-Front - Believe
8. Frontliner - Warphole (2014 Edit)
9. B-Front - Letting Go
10. B-Front & E-Force - Mercy On Your Soul
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 18:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoe je B-Front elke keer met de melodieën mee hoort blèren :lol: Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 18:53 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony is de mid edit.

edit;
D-Charged - Lullaby, zieke track trouwens :thumbsup:
Wildstylez - Delay Distortion (Edit?) klinkt als een mashup tussen delay distortion en Donkey Rollers - Ruff
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ie zo kort is, wel lekker dat ie er eens wat andere platen bij pakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke set. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2020 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke tracklist weer :yay:

Nuracore schreef:
B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony is de mid edit.

Blijft een zieke edit! Die mid intro maakt de plaat wat mij betreft nog meer fenomenaal dan dat hij al was :loving:

Tjaa en Letting Go gaat denk ik één van mijn favoriete platen van het jaar worden, zo goed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Jammer dat ie zo kort is, wel lekker dat ie er eens wat andere platen bij pakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke vent is Bob ook, gruwelijk.
Die nieuwe plaat met E-Force is echt teringdik!
Wat zou ik graag een collab met Wildstylez willen zien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie locatie, mooi opgesteld en in beeld gebracht. Verder ook een topsetje. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 11:54 
 
Hardtraxx Elite

jaron123 schreef:
Wat zou ik graag een collab met Wildstylez willen zien :$

Mooie combinatie zou dat zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
D-Charged - Lullaby, zieke track trouwens :thumbsup:

Inderdaad, is me helemaal ontschoten maar klinkt erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 16:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Hoe je B-Front elke keer met de melodieën mee hoort blèren :lol: Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Mooie locatie, mooi opgesteld en in beeld gebracht. Verder ook een topsetje. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Trouwens.. Warphole draaien zonder climax? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2020 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Trouwens.. Warphole draaien zonder climax? :list:

Je kunt beter zeggen: de 2014 edit van Warphole draaien? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2020 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
jaron123 schreef:
Wat zou ik graag een collab met Wildstylez willen zien :$

Mooie combinatie zou dat zijn!

Lees de volgende pagina even door, Wildstylez geeft daar meerdere malen aan dat dit wel de planning is :thumbsup: :
https://hardtraxx.com/algemeen/hardtraxx-q-a-wildstylez-t69195-50.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2020 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Nuracore schreef:
D-Charged - Lullaby, zieke track trouwens :thumbsup:

Inderdaad, is me helemaal ontschoten maar klinkt erg lekker!

Die melodie en tweede climax :loving: Wat 'n plaat!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle