Active topics in Hardstyle

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
J
robbin153 wrote:
JEFSKIII wrote:Atmozfears HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Serieus, stop met Hardstyle, pleaseeeeeeee
HAHAHAAHAHAHAHAHA KNEUS!... verrekte casanova
Zozo, stoere jonge zeg hoor jij! Ben je zo verwaarloosd dat je vandaar deze reactie moet geven?
Dat je de Atmozfears hoog hebt zitten zegt meer iets over jezelf. :aww:
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Wow, waarom komt er bij een slechte tracklist altijd een regen aan gezeik op elkaar en niet eens op de tracklist onder? :p

OT: De eerste keer dat ik deze set hoorde vond ik hem wel gaaf, maar volgens mij is dit nou de 5e of 6e keer dat ze precies deze set neerzetten dus nee sorry.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Dakpan wrote:
Nego wrote:
wootum wrote:Sorry dat ik het zo verwoord, maar Atmozfears:

HAHAHAHAHAHHAHAHAH HAHAHAHAHAH WHAHAHAHA hahahAHAHAhAhahah AHhaha Ha

Dit is echt de meest zielige troepset ooit. Ik heb in een halfuur geen 1 kick gehoord, als je heel goed luisterde hoorde je af en toe een plopje. Had het gevoel alsof ik een half uur naar hetzelfde nummer zat te luisteren, alles klonk hetzelfde, ontiegelijk slappe sounds die 32308x hergebruikt werden, ontiegelijk saaie en ongeinspireerde nummers en verschrikkelijke screeuwvocalen. Kun je wel 38023 nummers per maand uitbrengen, het is toch een voordeel dat nooit iemand die troep van hun draait. Atmozfears :')
Nounou, volgens mij was je toch echt niet in de HMH want die kicks dreunden toch enorm ;)
Sure Nego, sure.
Hahaha of niet. Hoezo heeft die pauper uberhaupt nog artiest in zn naam staan? :')
R
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2010
last seen May 2013
JEFSKIII wrote:
robbin153 wrote:

Serieus, stop met Hardstyle, pleaseeeeeeee
HAHAHAAHAHAHAHAHA KNEUS!... verrekte casanova
Zozo, stoere jonge zeg hoor jij! Ben je zo verwaarloosd dat je vandaar deze reactie moet geven?

Aaah gerum heeft je moeder je nooit genoeg aandacht gegeven en ga je dat nu op mij uiten? Zielig hoor. Maar als je denkt dat ze serieus verstand van hardstyle hebt meot je misschien even een brief sturen naar scantraxx of een ander label. Of zelf een plaat maken die naar behoren klinkt en dan da gat onder je smoel open trekken stomme zeug
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Hou het nu maar gewoon netjes of ik ga waarschuwingen beginnen uit te delen.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
robbin153 wrote:

Aaah gerum heeft je moeder je nooit genoeg aandacht gegeven en ga je dat nu op mij uiten? Zielig hoor. Maar als je denkt dat ze serieus verstand van hardstyle hebt meot je misschien even een brief sturen naar scantraxx of een ander label. Of zelf een plaat maken die naar behoren klinkt en dan da gat onder je smoel open trekken stomme zeug
[/quote]

Kom je toevallig uit horst of daar in de buurt? :P
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Met afstand de saaiste set van de avond. Half uur lang het gevoel naar een en het zelfde nummer te luisteren zonder begin en zonder uit.
Last edited by Luca77 on 22 Jan 2013 15:14, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Vanaf hier aub normale en serieuze reacties over de set.