Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 12:03 

robbin153 schreef:
JEFSKIII schreef:
Atmozfears HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Serieus, stop met Hardstyle, pleaseeeeeeee

HAHAHAAHAHAHAHAHA KNEUS!... verrekte casanova

Zozo, stoere jonge zeg hoor jij! Ben je zo verwaarloosd dat je vandaar deze reactie moet geven?
Dat je de Atmozfears hoog hebt zitten zegt meer iets over jezelf. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 12:19 

Hardtraxxer

Wow, waarom komt er bij een slechte tracklist altijd een regen aan gezeik op elkaar en niet eens op de tracklist onder? :p

OT: De eerste keer dat ik deze set hoorde vond ik hem wel gaaf, maar volgens mij is dit nou de 5e of 6e keer dat ze precies deze set neerzetten dus nee sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:03 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Nego schreef:
wootum schreef:
Sorry dat ik het zo verwoord, maar Atmozfears:

HAHAHAHAHAHHAHAHAH HAHAHAHAHAH WHAHAHAHA hahahAHAHAhAhahah AHhaha Ha

Dit is echt de meest zielige troepset ooit. Ik heb in een halfuur geen 1 kick gehoord, als je heel goed luisterde hoorde je af en toe een plopje. Had het gevoel alsof ik een half uur naar hetzelfde nummer zat te luisteren, alles klonk hetzelfde, ontiegelijk slappe sounds die 32308x hergebruikt werden, ontiegelijk saaie en ongeinspireerde nummers en verschrikkelijke screeuwvocalen. Kun je wel 38023 nummers per maand uitbrengen, het is toch een voordeel dat nooit iemand die troep van hun draait. Atmozfears :')

Nounou, volgens mij was je toch echt niet in de HMH want die kicks dreunden toch enorm ;)

Sure Nego, sure.

Hahaha of niet. Hoezo heeft die pauper uberhaupt nog artiest in zn naam staan? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:46 

Hardtraxx Newbie

JEFSKIII schreef:
robbin153 schreef:
JEFSKIII schreef:

Serieus, stop met Hardstyle, pleaseeeeeeee

HAHAHAAHAHAHAHAHA KNEUS!... verrekte casanova

Zozo, stoere jonge zeg hoor jij! Ben je zo verwaarloosd dat je vandaar deze reactie moet geven?

Aaah gerum heeft je moeder je nooit genoeg aandacht gegeven en ga je dat nu op mij uiten? Zielig hoor. Maar als je denkt dat ze serieus verstand van hardstyle hebt meot je misschien even een brief sturen naar scantraxx of een ander label. Of zelf een plaat maken die naar behoren klinkt en dan da gat onder je smoel open trekken stomme zeug
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:49 

Hardtraxx Veteran

Hou het nu maar gewoon netjes of ik ga waarschuwingen beginnen uit te delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:01 

Hardtraxx Veteran

robbin153 schreef:
JEFSKIII schreef:

Aaah gerum heeft je moeder je nooit genoeg aandacht gegeven en ga je dat nu op mij uiten? Zielig hoor. Maar als je denkt dat ze serieus verstand van hardstyle hebt meot je misschien even een brief sturen naar scantraxx of een ander label. Of zelf een plaat maken die naar behoren klinkt en dan da gat onder je smoel open trekken stomme zeug
[/quote]

Kom je toevallig uit horst of daar in de buurt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:12 

Hardtraxxer

Met afstand de saaiste set van de avond. Half uur lang het gevoel naar een en het zelfde nummer te luisteren zonder begin en zonder uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:59 

Hardtraxx Veteran

Vanaf hier aub normale en serieuze reacties over de set.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle