De toekomst van hardstyle ! Nee man wat een troep
??wrote:?wrote:Een van de vetste sets van de avond _0_
??wrote:?wrote:Een van de vetste sets van de avond _0_
wrote:En nee niet die set, maar al die opmerkingen van die mensen die hele dagen alleen maar Therarecords luisteren.
lol wtfwrote:Een van de vetste sets van de avond _0_
Kom maar terug als je hebt leren discusseren met valide argumenten.wrote:Verschrikkelijk dit!
En nee niet die set, maar al die opmerkingen van die mensen die hele dagen alleen maar Therarecords luisteren.
ja man je holmaat b-front was er ook niet dus dan verveel je jewrote:Een van de vetste sets van de avond _0_
Zeik wijfwrote:Sorry dat ik het zo verwoord, maar Atmozfears:
HAHAHAHAHAHHAHAHAH HAHAHAHAHAH WHAHAHAHA hahahAHAHAhAhahah AHhaha Ha
Dit is echt de meest zielige troepset ooit. Ik heb in een halfuur geen 1 kick gehoord, als je heel goed luisterde hoorde je af en toe een plopje. Had het gevoel alsof ik een half uur naar hetzelfde nummer zat te luisteren, alles klonk hetzelfde, ontiegelijk slappe sounds die 32308x hergebruikt werden, ontiegelijk saaie en ongeinspireerde nummers en verschrikkelijke screeuwvocalen. Kun je wel 38023 nummers per maand uitbrengen, het is toch een voordeel dat nooit iemand die troep van hun draait. Atmozfears :')
ja man je holmaat b-front was er ook niet dus dan verveel je jewrote:Een van de vetste sets van de avond _0_
Zeik wijfwrote:Sorry dat ik het zo verwoord, maar Atmozfears:
Dit is echt de meest zielige troepset ooit. Ik heb in een halfuur geen 1 kick gehoord, als je heel goed luisterde hoorde je af en toe een plopje. Had het gevoel alsof ik een half uur naar hetzelfde nummer zat te luisteren, alles klonk hetzelfde, ontiegelijk slappe sounds die 32308x hergebruikt werden, ontiegelijk saaie en ongeinspireerde nummers en verschrikkelijke screeuwvocalen. Kun je wel 38023 nummers per maand uitbrengen, het is toch een voordeel dat nooit iemand die troep van hun draait. Atmozfears :')
Erg sterke reactie weer! Is dit echt wat je denkt of wat je gewoon wil denken? Als je m'n berichten een beetje volgt kun je zien dat ik echt een brede scala aan tracks kan waarderenwrote:ja man je holmaat b-front was er ook niet dus dan verveel je je
ze stonden LIVE, werd aangekondigt ook door MC Villain.wrote:Stonden ze live of is dit gewoon smerige zelfpromotie?
Zal het netjes houden, maar echt weer een opmerking van niveau hoorwrote:Ik weet zeker dat je gewoon lekker stond te springen tijdens dit setje
HAHAHAAHAHAHAHAHA KNEUS!... verrekte casanovawrote:Atmozfears HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Serieus, stop met Hardstyle, pleaseeeeeeee
Niks is met deze opmerkingwrote:Zal het netjes houden, maar echt weer een opmerking van niveau hoorwrote:Ik weet zeker dat je gewoon lekker stond te springen tijdens dit setje
Sure Nego, sure.wrote:Nounou, volgens mij was je toch echt niet in de HMH want die kicks dreunden toch enormwrote:Sorry dat ik het zo verwoord, maar Atmozfears: