Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 08:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

mooi lijstje dit word meenemer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 16:51 
 

petre schreef:
11. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)

Ik vraag me echt af of dit niet gewoon een Noisecontrollers edit is ondanks het feit dat het een Alpha² remix is. Aan welke elementen moet ik als luisteraar kunnen horen dat dit daadwerkelijk een Alpha² remix is?

Als ik een remix hoor van Noisecontrollers, Brennan Heart etc. kun je direct onderscheid maken wat hier voor mij niet het geval is.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absolutsen schreef:
petre schreef:
11. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)

Ik vraag me echt af of dit niet gewoon een Noisecontrollers edit is ondanks het feit dat het een Alpha² remix is. Aan welke elementen moet ik als luisteraar kunnen horen dat dit daadwerkelijk een Alpha² remix is?

Als ik een remix hoor van Noisecontrollers, Brennan Heart etc. kun je direct onderscheid maken wat hier voor mij niet het geval is.. :/



aangezien alpha2 zelf wel producen mag je gewoon aannemen dat zij deze remix ook daadwerkelijk hebben gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 17:29 
 

djpatt schreef:
Absolutsen schreef:
petre schreef:
11. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)

Ik vraag me echt af of dit niet gewoon een Noisecontrollers edit is ondanks het feit dat het een Alpha² remix is. Aan welke elementen moet ik als luisteraar kunnen horen dat dit daadwerkelijk een Alpha² remix is?

Als ik een remix hoor van Noisecontrollers, Brennan Heart etc. kun je direct onderscheid maken wat hier voor mij niet het geval is.. :/



aangezien alpha2 zelf wel producen mag je gewoon aannemen dat zij deze remix ook daadwerkelijk hebben gemaakt

Persoonlijk vind ik dat een te simpele redenatie. Daarnaast een plaat in combinatie gemaakt met, ook niet verrassend, Wildstylez. Als ik de plaat voor het eerst zou horen zonder de naam te weten had ik het toch gegokt op een Noisecontollers Edit. Maarja, ik zal de enige zijn die dit denkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2010 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat maakt het uit door wie die geremixt is? Als het een lekkere plaat is mag het van mij door iedereen gemixt worden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 00:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

"Persoonlijk vind ik dat een te simpele redenatie. Daarnaast een plaat in combinatie gemaakt met, ook niet verrassend, Wildstylez. Als ik de plaat voor het eerst zou horen zonder de naam te weten had ik het toch gegokt op een Noisecontollers Edit. Maarja, ik zal de enige zijn die dit denkt.."

Klinkt gewoon als een plaat remix die onder de naam van A2 hoort te vallen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 08:54 
 
Hardtraxxer

11. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix) :thumbsup: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overload schreef:
11. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix) :thumbsup: :bomb: :bomb:



ik stond er wel ff van te kijken op dat moment

totaal onverwacht
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle