Active topics in Hardstyle

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2010
last seen Jun 2011
mooi lijstje dit word meenemer :loving:
A
petre wrote:11. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
Ik vraag me echt af of dit niet gewoon een Noisecontrollers edit is ondanks het feit dat het een Alpha² remix is. Aan welke elementen moet ik als luisteraar kunnen horen dat dit daadwerkelijk een Alpha² remix is?

Als ik een remix hoor van Noisecontrollers, Brennan Heart etc. kun je direct onderscheid maken wat hier voor mij niet het geval is.. :/
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Absolutsen wrote:
Ik vraag me echt af of dit niet gewoon een Noisecontrollers edit is ondanks het feit dat het een Alpha² remix is. Aan welke elementen moet ik als luisteraar kunnen horen dat dit daadwerkelijk een Alpha² remix is?

Als ik een remix hoor van Noisecontrollers, Brennan Heart etc. kun je direct onderscheid maken wat hier voor mij niet het geval is.. :/

aangezien alpha2 zelf wel producen mag je gewoon aannemen dat zij deze remix ook daadwerkelijk hebben gemaakt
A
djpatt wrote:
Absolutsen wrote:

aangezien alpha2 zelf wel producen mag je gewoon aannemen dat zij deze remix ook daadwerkelijk hebben gemaakt
Persoonlijk vind ik dat een te simpele redenatie. Daarnaast een plaat in combinatie gemaakt met, ook niet verrassend, Wildstylez. Als ik de plaat voor het eerst zou horen zonder de naam te weten had ik het toch gegokt op een Noisecontollers Edit. Maarja, ik zal de enige zijn die dit denkt..
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Wat maakt het uit door wie die geremixt is? Als het een lekkere plaat is mag het van mij door iedereen gemixt worden. :P
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
"Persoonlijk vind ik dat een te simpele redenatie. Daarnaast een plaat in combinatie gemaakt met, ook niet verrassend, Wildstylez. Als ik de plaat voor het eerst zou horen zonder de naam te weten had ik het toch gegokt op een Noisecontollers Edit. Maarja, ik zal de enige zijn die dit denkt.."

Klinkt gewoon als een plaat remix die onder de naam van A2 hoort te vallen :)
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
11. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix) :thumbsup: :bomb: :bomb:
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Overload wrote:11. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix) :thumbsup: :bomb: :bomb:

ik stond er wel ff van te kijken op dat moment

totaal onverwacht