ja vind ook dat ze speedcore moesten draaienwrote:Erg tegenvallende set was dit, had veel harder gemoeten
helden setje
ja vind ook dat ze speedcore moesten draaienwrote:Erg tegenvallende set was dit, had veel harder gemoeten
Klopt maar vind ze een beetje overplayed, en paste totaal niet in deze setwrote:Wtf?? Die nummers zijn faking dik!wrote:Op Communicate en Gangsta na een hele vette set
dit veraste iedereen idd!wrote:Yellow Minute (Alpha 2 Remix)![]()
Die was ook op Hardbass te horen als ik me niet vergiswrote:dit veraste iedereen idd!wrote:Yellow Minute (Alpha 2 Remix)![]()
Lekker setje hoor, niks op tegen
OUWE wat zeg je me nou Op Gangsta na ik heb hem speciaal aangevraagt bij Alpha 2 voor ze moesten draaienwrote:Wtf?? Die nummers zijn faking dik!wrote:Op Communicate en Gangsta na een hele vette set
jajajawrote: Op Gangsta na ik heb hem speciaal aangevraagt bij Alpha 2 voor ze moesten draaien
Was zeker een vet gevoel![]()
Helemaal mee eens, plus ze passen perfect in de set. Heb constant staan hakken.wrote:Beetje standaard, oké. Maar nog altijd 10 keer leuker dan die grafset van Headhunterz met alleen maar voorspelbare shit erin.
Hoe triest kun je zijn!!!!?wrote:Beetje standaard, oké. Maar nog altijd 10 keer leuker dan die grafset van Headhunterz met alleen maar voorspelbare shit erin.
Grote HeadHunterz fan zeker?wrote:Hoe triest kun je zijn!!!!?wrote:Beetje standaard, oké. Maar nog altijd 10 keer leuker dan die grafset van Headhunterz met alleen maar voorspelbare shit erin.![]()
![]()
![]()
Elke gelegenheid gebruiken om hem zwart te maken!
Goedzo grote jongen!!!!![]()
Echt heel cool van je!!!!
Lijkt me meer dan logisch dat hij headhunterz erbij haalt, omdat die op dat moment in de main draaide?wrote:Hoe triest kun je zijn!!!!?wrote:Beetje standaard, oké. Maar nog altijd 10 keer leuker dan die grafset van Headhunterz met alleen maar voorspelbare shit erin.![]()
![]()
![]()
Was gewoon een voorspelbare kutset, krijg echt een deja-vu gevoel als ik zijn sets vaak hoor. Vond dat echt waardeloos. Dan blijft het enige leuke aan zijn sets dat ie af en toe een Saifam-klassieker/ouder nummer erin stopt.wrote:Lijkt me meer dan logisch dat hij headhunterz erbij haalt, omdat die op dat moment in de main draaide?wrote:Hoe triest kun je zijn!!!!?![]()
![]()
![]()
Oh en nu ik even van de gelegenheid gebruik kan maken. Zelfs een kameraad, die van melodieuze hardstyle houdt vond headhunterz kut op IQ, hij zegt dat er veel te veel breaks waren.
Daar sluit ik mij voor 200% bij aan!wrote:Beetje standaard, oké. Maar nog altijd 10 keer leuker dan die grafset van Headhunterz met alleen maar voorspelbare shit erin.
wrote:HArde TL als ik het zo zie! Meenemen die Hap!
Niet zo heel veel. Wacht nog altijd op Atrociouswrote: Wel jammer dat je weinig releases van deze mannen zelf hoort de laatste tijd? (of ligt dat aan mij?)