Nuracore schreef:
Parvuz schreef:
Tering. Dit lijkt me verboden.
Niet best dit
Ben benieuwd wat dan volgens jullie niet goed is aan de set. Kan me iig goed voorstellen dat 50 platen in 30 min too much kan zijn of mijn stijl van mixen niet je ding is, maar toch is dit wel de set waar ik tot nu toe de meeste positieve respons op heb gekregen. Sta iig open voor alle feedback
Hekzitter schreef:
Dat begin ook
. Godverdomme. Dat zijn muziek niet vergeten mag worden ja
toevoeging: Hoe je de vocals ook heerlijk over elkaar hebt laten lopen. Take it leave it or .... Domination. Echt precies zoals hij dat zelf vroeger ook deed. Echt heel goed over nagedacht. Klasse
Ja zulke overgangen zijn echt heel satisfying om te bedenken/verwerken en idd inspiratie gehaald uit hoe hij het deed. Jij nog bedankt voor onze creatieve sessie in April amigo!
JeftaElachouri schreef:
Gebruik je hier een mixer voor of doe je het op een andere manier? Desalniettemin heel dik in elkaar gezet.
De hele set is in 1 groot FL Studio bestand gemaakt. T voegt voor de luisteraar weinig toe of iets live wordt gemixt en op deze manier heb je ook veel meer creatieve vrijheid, mogelijkheden om het geluid te sturen en geen foutgevoeligheid tijdens het mixen. Het maakt het voor mij ook beter mogelijk om wekelijks zulke setjes te kunnen posten. Je kan namelijk direct horen wat je hebt bedacht/gemaakt en je kan aan een project werken, het een tijd laten liggen en dan weer doorgaan waar je gebleven was. Met meer dan 30 projecten waar ik aan zit te werken is dat toch wel handig.
Bedankt verder voor de complimenten