Kwami schreef:
Hoppa! Hij snapt het. Heerlijke lijst met relatief weinig eigen platen.
En Snatchcity, nooit verwacht deze plaat in een set van zo'n bekende artiest te horen.
Ik hoop dat deze trend beetje doorzet en meer dj's dit overnemen. Altijd +1 voor een gevarieerde tracklist.
Snatchcity heeft ie al meerdere keren op een feest gedraaid. Heb het nooit een SUPER plaat gevonden vanwege de iets lagere kwaliteit, maar toch, het is geweldig om wat minder populaire plaatjes te horen af en toe. Gewoon de nostalgie alleen al is geweldig. Heel vet dat hij af en toe zulke tracks draait
