Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2020 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adaro’s Poolparty E02 - Guest Digital Punk (b2b)


Tracklist:
1. Adaro & Digital Punk - Everyday
2. Adaro & Digital Punk - Natural Born Killers
3. Adaro & Digital Punk - Circus Of Insanity (Intents Festival 2017 Anthem)
4. Adaro & Digital Punk - Bring You The Pain
5. Adaro & Digital Punk - Whiplashed
6. Adaro & Digital Punk - Reach For The Sky
7. Edward Maya & Vika Jigulina - Stereo Love (Wildstylez Remix)
8. Gunz For Hire - Every Breaking Wave
9. Public Enemies ft. Carola - Ready To Attack
10. Psyko Punkz & Frequencerz & E-Force & Villain - Together
11. Zatox - Wolves
12. ID (ID - ID)
13. Ran-D & Phuture Noize - Paranoid (Digital Punk Remix)
14. Sickmode & Cryex - Pump It Up
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 08:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TBA-ID schreef:
14. Sickmode & Cryex - Pump It Up


No please Adaro no!! :/ Past toch ook helemaal niet in deze set :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12 schijnt Hardfunction - 40 OZ te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
TBA-ID schreef:
14. Sickmode & Cryex - Pump It Up


No please Adaro no!! :/ Past toch ook helemaal niet in deze set :lol:


Nee, Stereo Love opeens op de helft past wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 11:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
DonnyD schreef:
TBA-ID schreef:
14. Sickmode & Cryex - Pump It Up


No please Adaro no!! :/ Past toch ook helemaal niet in deze set :lol:


Nee, Stereo Love opeens op de helft past wel :lol:


Ook die is heeeel bijzonder idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 11:52 
 
Artiest

Pedaalemre schreef:
DonnyD schreef:
TBA-ID schreef:
14. Sickmode & Cryex - Pump It Up


No please Adaro no!! :/ Past toch ook helemaal niet in deze set :lol:


Nee, Stereo Love opeens op de helft past wel :lol:



We wilden eerst alle collabs die we hebben gedaan achter elkaar draaien en vanaf reach for the sky weer opnieuw opbouwen. Plus ik ben zo’n fan van wildstylez zijn remix dat ik m perse wilde supporten, maar idd als je zo droog naar de tracklist kijkt is t niet logisch, maar op t moment voelde t goed.

De sickmode en cryex track , ik begrijp eerlijk gezegd niet wat daar fout aan is, dat is toch n goede productie in zijn stijl? Het klinkt netjes geproduceerd en afgemixt, melodie is lekker euforisch maar niet over de top en leuke vocal edits. N leuke afsluittrack voor deze set vonden we. Ok als je sowieso n hekel heb aan xtra raw en piep kicks , maar dan moet je wel heel veel tracks op voorhand afwijzen tegenwoordig. maar ik draai altijd wel n aantal platen met zo’n soort kicks ik vind ze soms gewoon vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Is toch mooi dit, wederom weer super diverse tracklist en gewoon gekkigheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 12:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Adaro schreef:
We wilden eerst alle collabs die we hebben gedaan achter elkaar draaien en vanaf reach for the sky weer opnieuw opbouwen. Plus ik ben zo’n fan van wildstylez zijn remix dat ik m perse wilde supporten, maar idd als je zo droog naar de tracklist kijkt is t niet logisch, maar op t moment voelde t goed.

De sickmode en cryex track , ik begrijp eerlijk gezegd niet wat daar fout aan is, dat is toch n goede productie in zijn stijl? Het klinkt netjes geproduceerd en afgemixt, melodie is lekker euforisch maar niet over de top en leuke vocal edits. N leuke afsluittrack voor deze set vonden we. Ok als je sowieso n hekel heb aan xtra raw en piep kicks , maar dan moet je wel heel veel tracks op voorhand afwijzen tegenwoordig. maar ik draai altijd wel n aantal platen met zo’n soort kicks ik vind ze soms gewoon vet.


Netjes verwoord. En dan heb ik zelf ook de keerzijde er van.

Ik geloof best dat namen als Cryex en Sickmode goed kunnen produceren en veel creativiteit in zich hebben om af te wijken van de norm van 13/12 makkelijk geproduceerde platen. En als je het vet vindt, dan is er helemaal geen tegenargument voor om het niet te draaien in je set, het is jouw set. Zelfde geldt voor hun, als ze het vet vinden, moet je het ook gewoon maken.

Echter vind ik persoonlijk dat dit soort kicks of platen, hoe goed ze ook geproduceerd zijn, een beetje dood vallen. Je kan een resonante tok en een sub bass nog wel zo goed afwerken, maar alsnog mist er imo dan echt een punch en de diepgang van een normale kick. Eveneens met het geheel van de plaat, er zijn echt al duizenden soortgelijke platen onderhand.

Je kan natuurlijk een productietechnisch kwalitatief sterk iets af zetten in de vorm van dit soort platen. Ik zeg niet dat deze twee mannen niets kunnen behalve dit. Maar je kan nog zo'n goede producer zijn, als het niet in een bepaalde vorm kracht heeft, uniek is of in welke vorm dan ook uitsteekt boven de duizenden andere soortgelijke platen, dan lijkt het op de oppervlakte gewoon een simpele, makkelijke plaat en onderscheid je je ook niet echt als muzikant.

Imo als je bijvoorbeeld Stay van Chris One naast je gemiddelde Sickmode oid zet, dan heb je ook resonante kicks maar in Stay zit zo veel meer en de plaat onderscheidt zich echt van de rest. Als je zulke productieskills hebt, doe er dan ook wat mee en poep niet 20 de zelfde platen uit want dat lijkt haast meer op het produceren voor het publiek ipv voor jezelf. Toen Sickmode net begon vanuit Malice waren er opeens tig platen van hem en een album. Ook Rooler had opeens een bult platen en een album. Maar als ik die albums zo luister, is het wel goed afgewerkt in die stijl van hun, maar het is allemaal het zelfde.

Iedereen zei ook van Rebelion dat ze niks konden en niemand wou hun platen in sets hebben. En zij hebben echt de laatste jaren laten zien dat ze het wel kunnen zonder hun identiteit te verliezen en veel mensen draaiden hun mening zodoende ook bij.

Dat is een beetje het probleem met dit soort platen maken. Als je het vet vindt en de skills hebt om dit in die stijl goed af te werken dan moet je vooral ook doen waar je goed in bent en plezier in hebt. Maar dat veel mensen het niet willen horen of niet kunnen onderscheiden van de tig andere platen die zo goed als het zelfde klinken is heel natuurlijk imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 12:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gaan we weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk concept. Vind combi met DP alleen altijd wat minder als je het vergelijkt met wat je bijv. met Rejecta/MYST doet. Zal wel smaakdingetje zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Adaro schreef:
We wilden eerst alle collabs die we hebben gedaan achter elkaar draaien en vanaf reach for the sky weer opnieuw opbouwen. Plus ik ben zo’n fan van wildstylez zijn remix dat ik m perse wilde supporten


Groot gelijk, ontzettend vette plaat!

Adaro schreef:
Ook als je sowieso n hekel heb aan xtra raw en piep kicks , maar dan moet je wel heel veel tracks op voorhand afwijzen tegenwoordig. maar ik draai altijd wel n aantal platen met zo’n soort kicks ik vind ze soms gewoon vet.


Dat doe ik ook want ik kan echt niks met zulke platen. Ook niet als je aangeeft dat het goed geproduceerd is. Kan zeker hoor maar voor mij klinkt het gewoon niet zo.. Maar als jij dat vet vindt lekker doen, het is alleen niet mijn muziek en ik vind hem ook niet in de set passen moet ik zeggen, ook niet als afsluiter :x :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 14:38 
 
Hardtraxxer

Everyday wordt echt per keer dat ik hem weer hoor beter, wat een plaat is dat !
Verder ook zeer gecharmeerd van het draaien van alle collabs aan het begin en dan met twee van de fijnste tracks van het moment verder te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 19:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:


Vet gedaan dit zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2020 22:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Gaan we weer


Je hoeft het niet te lezen oude gistbak, vind het zelf wel interessant om zo'n insteek/visie op dit soort platen van een artiest te horen en te overleggen.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle