Wanneeer komt ieeee?Titatovenaar wrote:Ik zou ff wachten op de volledige podcast! In HQ komt ie toch echt beter tot zn recht :-)
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: The Straikerz - 777 LIVE | Intents Festival 2026
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Helemaal Koekkoek 03-10-26 Warm-Up mix by TrixX
Moderators
Stukje op school kunnen luisteren, helaas het eerste deel .
Maar heel dikke set dit, optimaal genieten ga hem zeker helemaal terugluisteren als de HQ Podcast er is 
Hoop dat hij vanavond nog komt, kan ik hem nog even op de Ipod zetten! 
Jaa van mij mag hij ook wel online komen de HQ!
wat een lijst ook
wat een lijst ook
Ben em nu aan het renderen - ben pas net terug uit de studio! hij komt eraan!katamaran wrote:Hoop dat hij vanavond nog komt, kan ik hem nog even op de Ipod zetten!
Titatovenaar wrote:Ben em nu aan het renderen - ben pas net terug uit de studio! hij komt eraan!katamaran wrote:Hoop dat hij vanavond nog komt, kan ik hem nog even op de Ipod zetten!
Hij staat er wel, alleen download limit reached 
Heh, ik wil hem downloaden maar er staat download limit reached.. Heb alleen de afgelopen week niks van speedyshare gedownload? Apart..
Dit heeft te maken met dat te veel mensen de file proberen te downloaden.Henk-Jan wrote:Heh, ik wil hem downloaden maar er staat download limit reached.. Heb alleen de afgelopen week niks van speedyshare gedownload? Apart..
Per file geeft Speedyshare een limiet van een aantal MB dat per uur mag worden gedownload (als free account user). Als 10 mensen dus tegelijk de file downloaden word er een limiet gesteld voor de free accounts om het data verkeer te beperken
Nu even kijken welke ik mis
Ik had er 46, en de tracklist hier is 48. Hehe. Wel heel netjes, vond het weer super dik man! KIU
Je ging met je tracklist van 39 weer terug naar 37 geloof ik.p-stylez wrote:Nu even kijken welke ik misIk had er 46, en de tracklist hier is 48. Hehe. Wel heel netjes, vond het weer super dik man! KIU
Je mist dus geen nummers maar de nummering klopt niet.
Erg vette tracklist! op de ipod morgen
Indd, dacht ik ook net aan.wootum wrote:Ook wel opvallend dat Haunted steeds vaker gedraaid wordt, zal binnekort dan ook wel uitkomen
-
A
Volgende keer op www.zippyshare.com uploadenTitatovenaar wrote:Dit heeft te maken met dat te veel mensen de file proberen te downloaden.Henk-Jan wrote:Heh, ik wil hem downloaden maar er staat download limit reached.. Heb alleen de afgelopen week niks van speedyshare gedownload? Apart..
Per file geeft Speedyshare een limiet van een aantal MB dat per uur mag worden gedownload (als free account user). Als 10 mensen dus tegelijk de file downloaden word er een limiet gesteld voor de free accounts om het data verkeer te beperken
Iemand zippy link voor de HQ podcast? Heb constant download limit reached
.
Ik oook 
Edit: Heb hem binnen:D
Edit: Heb hem binnen:D
Last edited by Nrgizer on 21 Apr 2011 09:49, edited 1 time in total.
-
A
Ik ook, zelfs na 25 min wachtenNightmarez wrote:Iemand zippy link voor de HQ podcast? Heb constant download limit reached.
Kon ik hem downloaden, opent hij hem automatisch (ipv opslaan). WEER download limit reached. 
Ik zal hem op zippy zette ff geduld 
Last edited by Nrgizer on 21 Apr 2011 10:02, edited 2 times in total.