Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toen ik die Killa Hilla HC edit hoorde schoot ik in de lach, heb nog nooit zo een slecht hardcorenummer gehoord geloof ik, was er uberhaupt wel een kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:

Requiem - Killa Hilla remix klinkt wel aardig, maar is zo'n saai trucje met die overdreven dikke kick, precies hetzelfde idee als de Frequencerz - Bitch edit toen was..
Jason Payne - The Realness remix, tja..die kicks klinken zo kort op dit tempo dat het totaal niet meer lekker klinkt in mijn ogen.

Regain - Insane remix vind ik idd dan weer wel erg vet gedaan! :)


De remix van insane vind ik ook het vetst. Die kicks bij the realness lijken wel heel erg veel op die van chronic disorder btw. Maar ik vind dat ze er mee door kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 01:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Dit is toch geen live-act? Dit is gewoon Requiem vs Regain vs Jason Payne in een half uur gepropt.

Precies dit. Ik vond het allemaal best vet, zeker omdat ik ook fan ben van alle mannen, maar dit is inderdaad Requiem vs Regain vs Jason Payne en niet 3 The Hard Way.

Ze hebben maanden de tijd gehad om aan deze live-act te werken. Dan is één track en drie hardcore-edits in mijn ogen vrij mager voor een nieuwe live-act. Kijk, ze hoeven in een paar maanden echt geen volledige 3 The Hard Way-set neer te zetten, maar ik had wel iets meer 3 The Hard Way-tracks en/of edits verwacht.

Toch heb ik mijzelf hier prima op vermaakt en was het leuk om de heren zo op het podium te zien genieten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist:
1. 3 The Hard Way - Strength. Domination. Power.
4. Jason Payne - Venom
5. Warface & Requiem - Ways Of The Underground
8. Requiem - Psychotic Tendencies
9. Regain & Typhoon - Ultimate Victory
10. Jason Payne - Violence
11. Requiem - Killa Hilla (HC Edit)
12. Regain - Insane (HC Edit)
13. Jason Payne - The Realness (HC Edit)

opzich als je het zo bekijkt zijn het 9 nieuwe platen of edits, van de 13...

Die HC edits hoeven van mij ook niet, maar om nou te zeggen dat er totaal geen moeite in zat :P

Had wel 1 of 2 meer 3thw tracks verwacht, daar ben ik het wel mee eens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tracklist:
1. 3 The Hard Way - Strength. Domination. Power.
4. Jason Payne - Venom
5. Warface & Requiem - Ways Of The Underground
8. Requiem - Psychotic Tendencies
9. Regain & Typhoon - Ultimate Victory
10. Jason Payne - Violence
11. Requiem - Killa Hilla (HC Edit)
12. Regain - Insane (HC Edit)
13. Jason Payne - The Realness (HC Edit)

opzich als je het zo bekijkt zijn het 9 nieuwe platen of edits, van de 13...

Die HC edits hoeven van mij ook niet, maar om nou te zeggen dat er totaal geen moeite in zat :P

Had wel 1 of 2 meer 3thw tracks verwacht, daar ben ik het wel mee eens...


Mwah op het moment dat je maar 1 track als 3THW hebt weten te produceren, vind ik wel dat je best een beetje hebt gefaald. Het is niet dat deze 3 gasten zoveel boekingen hebben dat ze onmogelijk tijd hadden om een periode samen in de studio te zitten. Komt op mij ook neer dat ze dit meer wilden showcasen voor zichzelf dan als live-act, wat niet echt de bedoeling zou moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 11:40 
 
Hardtraxxer

Ik had liever een 'Absolute Terror' live act gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo zou dat "niet de bedoeling" zijn? Ik had het eigenlijk juist verwacht... B2S heeft gewoon 3 populaire opkomende gasten bij elkaar gestopt, het is niet zo dat ze van te voren al een zieke klik in de studio hadden zoals Minus Militia of B-Freqz of G4H ofzo...

Snap dat mensen wel weer een set als MM hadden verwacht met grotendeels nieuwe MM tracks of edits, maar eigenlijk is deze set precies wat ik verwacht had.

Begrijp het commentaar verder wel, en de mensen die het maar een onverdiende kans vonden voor de gasten zullen wel weer vooraan staan. Maar voor mij persoonlijk was het een prima act zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Rickzel schreef:
Tracklist:
1. 3 The Hard Way - Strength. Domination. Power.
4. Jason Payne - Venom
5. Warface & Requiem - Ways Of The Underground
8. Requiem - Psychotic Tendencies
9. Regain & Typhoon - Ultimate Victory
10. Jason Payne - Violence
11. Requiem - Killa Hilla (HC Edit)
12. Regain - Insane (HC Edit)
13. Jason Payne - The Realness (HC Edit)

opzich als je het zo bekijkt zijn het 9 nieuwe platen of edits, van de 13...

Die HC edits hoeven van mij ook niet, maar om nou te zeggen dat er totaal geen moeite in zat :P

Had wel 1 of 2 meer 3thw tracks verwacht, daar ben ik het wel mee eens...


Mwah op het moment dat je maar 1 track als 3THW hebt weten te produceren, vind ik wel dat je best een beetje hebt gefaald. Het is niet dat deze 3 gasten zoveel boekingen hebben dat ze onmogelijk tijd hadden om een periode samen in de studio te zitten. Komt op mij ook neer dat ze dit meer wilden showcasen voor zichzelf dan als live-act, wat niet echt de bedoeling zou moeten zijn.


Wordt natuurlijk wel een beetje moeilijk met iemand die nog gewoon in Polen woont om daar een hele periode mee in de studio te zitten ;)
Goed vermaakt hierop, prachtig om te zien hoe de heren losgingen op het podium. Gunfactor ligt wat mij betreft ook wel heel hoog hier dus ik hoop dat dit niet iets eenmaligs was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat van die gunfactor heb ik ook wel enorm, dus je kunt mijn mening met een korreltje zout nemen, ben de laatste die zegt dat ik objectief ben :p

Als bijv. Kronos/Typhoon en Unresolved waren geweest was mijn mening waarschijnlijk totaal anders geweest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Wordt natuurlijk wel een beetje moeilijk met iemand die nog gewoon in Polen woont om daar een hele periode mee in de studio te zitten ;)


Als je Hardbass af mag sluiten moet dit toch geen probleem zijn lijkt me. Ook als je ziet hoe vaak Regain in Nederland draait. Daarnaast hoef je natuurlijk ook niet altijd samen te zitten om samen een track te maken. Het is denk ik wel handig om een aantal keer samen te komen om te bepalen welke weg je in slaat bij een bepaalde track etc, maar een Prefix en Density (om maar een voorbeeld te noemen) produceren ook voornamelijk in aparte studio's.

Verder, over de set, ben ik het hier:

RadicelArmy schreef:
Chroman schreef:
Dit is toch geen live-act? Dit is gewoon Requiem vs Regain vs Jason Payne in een half uur gepropt.

Precies dit. Ik vond het allemaal best vet, zeker omdat ik ook fan ben van alle mannen, maar dit is inderdaad Requiem vs Regain vs Jason Payne en niet 3 The Hard Way.

Ze hebben maanden de tijd gehad om aan deze live-act te werken. Dan is één track en drie hardcore-edits in mijn ogen vrij mager voor een nieuwe live-act. Kijk, ze hoeven in een paar maanden echt geen volledige 3 The Hard Way-set neer te zetten, maar ik had wel iets meer 3 The Hard Way-tracks en/of edits verwacht.

Toch heb ik mijzelf hier prima op vermaakt en was het leuk om de heren zo op het podium te zien genieten. ^^


volledig mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 12:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben al blij dat ze samen juist 1 dikke track hebben, dan 4 matige.
Verder de bekende/verwachte sounds van de solo acts die onder het publiek al goed liggen.
Prima set voor nu, maar ik hoop dat er nog meer komt van deze act :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 13:30 
 
Hardtraxxer

Vond dit wel een vette set ^^
Wat gingen die OST en Violence ontiegelijk hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freakz At Night was op 1 plaat na toch ook gwn Deetox vs E Force? Die platen waren er ook allang. Rawness zelfs al in augustus. Ze hadden toevallig 1 collab en 2 OST's. Zelfs de HC edit van
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zou toch een partij ziek geweest zijn als 3thw dezelfde stijl had gebruikt als die in de TBA van Regain. Dan hadden ze wel iets unieks neergezet. Ik heb ook echt even gedacht dat die track een 3thw track zou zijn wegens de unieke sound maar helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik krijg er nog steeds een oortumor van :lol:

Ik begrijp niet wat hier leuk aan is, zijn er hier mensen aanwezig die dit leuk vinden? Zou je kunnen toelichten wat hier leuk aan is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Wat een afschuwelijke afsluiter. Één nummer ook maar als nieuwe act :/ . Stop maar met die geforceerde acts als afsluiter en zet gewoon iets tofs neer, dit is echt zwaar ondermaats.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle