Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 21:34 
 
Hardtraxxer

kippenvel! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 21:58 
 
Hardtraxxer

Dit was toch niet te filmen of wel? man man man wat was lekker zeg! hoogtepunt van de avond :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 00:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elke keer als ik de set op zet krijg ik meer en meer spijt dat ik niet naar X-Qlusive B-Front ben geweest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 01:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daarnaast, hoe tof is het dat er zoooveel goede reacties zijn over 2-Sidez. Niet alleen hier, maar zelf FB staat er mee vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks van Listen door de HMH, lekker grof en on-af. Was mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 10:52 
 
Hardtraxx Elite

Absoluut de set van de avond voor mij. Dik kippenvel bij Nomansland en Sound (Is not just noise)! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig dit, alleen jammer van de mc('s)
:loving: :worship: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw :love: :love:
Dit is echt zo goed he!! Toppunt van een geniale avond. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 14:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hoogte punt van de avond voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was zo magisch, hoogtepunt van de avond :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gristus te paard wat was dit een waanzinnige set! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2016 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking briljante set.

SL8492 schreef:
Deze set :cry:
En mijn gezicht toen de Hard Edit van Fuck it erin kwam: Afbeelding

Mijn reactie toen ik hoorde dat het de Hard Edit was ipv het origineel

Afbeelding

Wat kut die climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 11:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die link uit de openingspost doet het niet meer, van alle X-Q B-Front linkjes niet meer trouwens. Zijn deze ergens anders te beluisteren?

Edit: Laatmaar al gevonden, wel nog beschikbaar op de Q-dance mixcloud, dus snap niet waarom ze het niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 15:00 
 
Hardtraxxer

Noiseeeeeee <3 zo jammer dat er geen normale versie op youtube te vinden is:(

Ben naar veel feesten geweest, maar deze springt er wel bovenuit voor mij XQ Bfront..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Geweldig dit, alleen jammer van de mc('s)
:loving: :worship: :drool:

Die MC's. vooral Da Syndrome terwijl ik normaal juist weinig tegen hem heb, zijn echt veel te veel aanwezig.
Break van Nomansland wordt kapot gepraat en tijdens een latere plaat ook het geluid even een seconde uit zetten.

Verder, 2 Sidez :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

03. 2-Sidez - Nomansland
04. 2-Sidez - God
06. 2-Sideze - Sound (is not Just Noise)

Jezus wat blijven deze tracks tijdloos en geweldig. Wat een kwaliteit ik moet deze hebben :cry:

SOUND IS NOT JUST NOISE! Huilen bij die melodie :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2016 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Die panfluit geluiden van Nomansland door de HMH, wat vet was dat :worship:

Is er een held die ervoor kan zorgen dat alle sets van deze XQ ook te downloaden zijn?



Mixcloud Downloader

https://www.mixcloud.com/hmes/2-sidez-x ... ront-2016/

linkje droppen en converten maar. en anders via lsbd een zippy downloaden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 15:58 
 

MP3:

http://www52.zippyshare.com/v/sgUeTdQD/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2016 19:00 
 
Hardtraxx Addict

:love: :love:
Wat blijft Sound Is Not Just Noise een geweldige plaat zeg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nomansland heeft nooit een release gehad. Net zoals God en Sound (is not Just Noise). Hun beste 3 tracks imo.
Nu ik hier toch ben, zet ik deze mix nog eens op :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2016 11:55 
 
Hardtraxxer

Hallo, iemand nog een zippy toevallig? Die link doet het niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
:love: :love:
Wat blijft Sound Is Not Just Noise een geweldige plaat zeg :cry:


Dit ja...kippenvelplaat

Hopelijk gooien ze deze eens als free weg :drool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle