Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

007 | Spirit Of Hardstyle Podcast | Presented by Team Spirit


Tracklist:
01. Audiotricz – Discover The New
02. Noisecontrollers – Escape
03. Unsenses – Take The Leap
04. Wildstylez & Noisecontrollers – A Different Story
05. Bass Modulators – Music Is My Life (Live Edit)
06. Bass Modulators & Villain – The Projeqt (The Projeqt 2018 OST)
07. JNXD – FCKN CRZY
08. Psyko Punkz & Isaac & Sound Rush – Unbreakable
09. Armin van Buuren & Andrew Rayel – Eiforya (Bass Modulators Remix)
10. Noisecontrollers – The Day
11. Zatox – Unstoppable
12. Code Black & Atmozfears – Starting Over
13. Toneshifterz – Shadows
14. Zany & Noisecontrollers – Delomelancum
15. Adrenalize ft. ADN – Get Up
16. Atmozfears & Energyzed – The Harvest
17. Audiotricz – VIII
18. Toneshifterz & Sub Sonik – Stomp The Floor
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:/ Wat een saaie lijst zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil verdomme nieuwe Atmozfears muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
:/ Wat een saaie lijst zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen voor Delomelancum al een dikke +
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de SOH podcasts nou niet bepaald adembenemend/vernieuwend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atmozfears & Energyzed – The Harvest, deze mag hij er ook wel wat vaker bij pakken. Ondergewaardeerd plaatje imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

PvO Hardstyle schreef:
Ik wil verdomme nieuwe Atmozfears muziek!


Dit. Kerel gvd 15 ongerelease platen klaarliggen. Ik ben nu wel klaar met dit label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Ik ben nu wel klaar met dit label.

Was inderdaad best wel veel hype voor dit label, maar de releases duren nu veel langer dan Scantraxx toen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
Pedaalemre schreef:
Ik ben nu wel klaar met dit label.

Was inderdaad best wel veel hype voor dit label, maar de releases duren nu veel langer dan Scantraxx toen. :lol:


Jep dit is gewoon WE R v2, of erger nog dan WE R misschien zelfs. Bluuuuuh. @djs en producers leer te begrijpen dat als je dj/producer bent je niet gelijk labeleigenaar bent zonder je daar van tevoren in te verdiepen, nu al helemaal aan het doodbloeden dit label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt met de maand minder interessant dit :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 19:57 
 
Hardtraxxer

Rondom Noisecontrollers is het ook aardig stil, laatste solo release dateert ook wel van een tijdje terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Rondom Noisecontrollers is het ook aardig stil, laatste solo release dateert ook wel van een tijdje terug.


Setjes veranderen ook niet echt meer kwa inhoud het afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begint aardig saai te worden rond het label.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Alleen voor Delomelancum al een dikke +
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Huh, dat Midnight Mafia anthem zou er toch inzitten? :huh:

Dat meende ik ook te lezen inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze pakken het inderdaad niet goed aan SOH. Niet dat je elke week een nieuwe plaat hoeft te releasen, maar dit slaat eigenlijk nergens op. Niemand zit te wachten op weer een simpele bootleg/remix van een random EDM plaat door Bass Modulators en voor de rest helemaal geen promo's. Vooral als beginnend label moet je doorpakken! Zorgen dat je interessant blijft voor het publiek. Dus op een zelfde tempo blijven releasen. Qua marketing doen ze het gewoon bijzonder slecht.. Niet alleen op Youtube, maar ook gewoon op social media.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
Appelsapman schreef:
Rondom Noisecontrollers is het ook aardig stil, laatste solo release dateert ook wel van een tijdje terug.


Setjes veranderen ook niet echt meer kwa inhoud het afgelopen jaar.

Ik vind NC z'n sets eigenlijk al een paar jaar redelijk saai. Het begon eigenlijk een beetje met de Bass Modulators platen redelijk grijs te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had op zijn minst een James Bond thema verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Dan verwacht ik hem eigenlijk wel in de podcast. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Vooral als beginnend label moet je doorpakken!

Het begon goed met een behoorlijk aantal releases snel achter elkaar, maar de klad is er vrij snel ingekomen. Jammer.

Verder ook niet echt een spannend lijstje dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Ik wil verdomme nieuwe Atmozfears muziek!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle