Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Lees dan ook wat ik zeg. Het is VOORDOEN alsof! :')
Ik wou je in de eerste instantie al niet aanspreken, maar vond het wel grappig hoe jij daar zo stond en toch nog op het forum hebben gezegt dat je los ging :')
Maar is goed jongen, ik zal het niet meer doen :kiss2:
Ontopic maar weer...


als ik je verkeerd begrijp ok , maar dat laatste zinnetje is gewoon niet leuk en gerucht makend. ik zeg toch dat ik um gedownload heb dus dan doe ik me niet voor als een koper.

sorry dan voor mn rare reactie maar hopelijk begrijp je me nu een beetje. ;)
doe er maar weer snel zand over en maar weer snel ontopic
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 01:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twitter van Zatox:
Finally Zatox Rawstyle E.P is released. Sorry for the big delay!!! Grab your copy on freaky.nl or recess.nl , really soon also in digital!!

Niet lang meer dus.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi dat die bijna komt!

En nog over dat illegaal downloaden, ik verklaar je zelfs voor gek als je alle nummers digitaal ALLEEN MAAR koopt, tenzij je gewoon te veel geld verdiend. Als ik al m'n geld daar aan uit zou geven zou ik niet veel meer over houden, dus tracks die echt goed zijn of de moeite waard zijn koop ik, de rest download ik illegaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Als je ziet wat je voor muziek moet betalen dan is dat gewoon belachelijk en is het extreem logisch om het illegaal te downloaden aangezien je dan precies hetzelfde hebt alleen dan gratis. Muziek kopen is gewoon geld weggooien als je tenminste aan jezelf denkt.

En ook dat gedownloade versies hetzelfde zijn als legale tracks :') Toen ik downloade kon ik alleen maar Scantraxx/Fusion/DMW vinden, amper Thera en weet ik veel. Kwaliteit is ook veel beter, soms staat er WEB kwaliteit en heb je vinyl rip. Ook heb je dat tracks niet meer beschikbaar zijn op zippy bv, op de betaalde site's zijn ze altijd beschikbaar. Je hebt ze meteen inplaats van 1 uur wachten met Rapidshare.

Gewoon een kwestie van de juiste forums en goed zoeken, alles is te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik blifj erbij, ik koop alles.. en er ware mense die aan het opscheppe ware datie al uit was, heb me 2u suf gezocht op legale site's.. maar niets gevonde om em te kope.. laatste daagjes wachte dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 05:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ZATOX :love:
Ben benieuwd naar zijn set op decibel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 15:18 
 
Hardtraxxer

Gezellig discussietje tussen Tel en djpatt zeg :loving: Volgende keer eerst even checken op Juno etc ;)
Vraagje:
De gelekte versies van deze ep zijn anders dan de original?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja als die ruziemakende internet kindjes nu es ff de mond houden ipv dat ze precies weten hoe alles in elkaar steekt dan hebben wij wat rust

Het interesseert mij in ieder geval geen fuck waar iemand zijn tracks vandaan haalt.

Wat betreft de raw style ep. Ik heb em ook al van et inet geplukt. Ik had em gekocht als ze iets sneller te koop hadden gezet

dus jammer zatox gemiste kans. NEXTTT
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 15:48 
 
Hardtraxx Newbie

wat een kansloze discussie sorry dat ik het zeg:P

het gaat in dit topic om de geniale tracks die zatox heeft gemaakt;)
bekvechten moet je maar een illegaal/legaal topicje voor maken ofzo als je dat leuk vind:D

Ik ben allang blij dat deze plaatjes gemaakt zijn, dat wachten hoort er nou eenmaal bij :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dualweilderz schreef:
wat een kansloze discussie sorry dat ik het zeg:P

het gaat in dit topic om de geniale tracks die zatox heeft gemaakt;)
bekvechten moet je maar een illegaal/legaal topicje voor maken ofzo als je dat leuk vind:D

Ik ben allang blij dat deze plaatjes gemaakt zijn, dat wachten hoort er nou eenmaal bij :beer:

Dit soort reacties maakt mij echt aant lachen :love:
Over de Ep: Hij mag wel eens wat doen met zijn kicks als je het mij vraagt, ze komen me een beetje de strot uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Style schreef:
Zozo een echte DJ hoor die patt, downloaduhhh1!11!11!!!

heb geduld en koop gewoon je nummers man...

Het boeit toch geen flikker hoe je aan die track komt. Als je hem maar op goeie kwaliteit full hebt. Dan kan je hem gewoon draaien. Dat gezeik over illegaal downloaden elke keer. BOEIEND het is 2010, tijden zijn veranderd. Een nummer releasen vind ik gewoon puur promotie voor een DJ/Producer. Zodra hij wat tracks released die veel gedownload worden zal die echt wel op feesten verschijnen en dan ga ik ook een kijkje nemen als ik op dat feest ben want dan ben ik gewoon benieuwd. Als je ziet wat je voor muziek moet betalen dan is dat gewoon belachelijk en is het extreem logisch om het illegaal te downloaden aangezien je dan precies hetzelfde hebt alleen dan gratis. Muziek kopen is gewoon geld weggooien als je tenminste aan jezelf denkt. En het argument dat je daarmee een DJ support is echt bullshit want doordat je hun muziek gratis download word je wel geinteresseerd in een DJ en ga je dus ook toch wel een keer naar zijn optreden. Daar verdient hij zijn geld aan. Als je op een download site een mp3tje koopt dan gaat 5-10% naar de artiest en de rest is voor het label/de download site/ andere tussenpersonen.


Eens!

Bovendien heb ik me door een wethouder laten vertellen dat als je hier lege cd's koopt er ook een deel naar de artiesten gaat, vandaar dat je in het buitenland een stuk minder betaald voor lege cd's. Het gratis downloaden van muziek is in Nederland NIET illegaal. Films en software daarintegen wel ;) tenminste, dit is mij verteld dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan hem nog nergens vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 18:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Het gratis downloaden van muziek is in Nederland NIET illegaal. Films en software daarintegen wel ;) tenminste, dit is mij verteld dan :P

Ik denk als dit wel gewoon als illegaal word beschouwd hoor.
Kan mij niet inbeelden dat je ze gewoon mag downloaden, zou beetje oneerlijk zijn tegenover de mensen die ervoor betalen.
niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het 'illegaal' downloaden van muziek is toegestaan, maar het uploaden van muziek is illegaal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Het 'illegaal' downloaden van muziek is toegestaan, maar het uploaden van muziek is illegaal ;)


:thumbup:

zelfde geld voor films en software, hoewel daar veel onduidelijkheid over is.
zie: Brein versus FTD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dus als je iemand wil naaien dan moet je van hem alles downloaden en dat melden bij brein :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar daar komt juist het leuke ervan, als de tracks op een buitenlandse uploader zijn gezet. Kan brein er dus niets mee doen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Doe dat even offtopic dan! :D
Ontopic jongens! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Doe dat even offtopic dan! :D
Ontopic jongens! :list:


we hebben al 28 paginas vol over deze release record ?

on: zal mij benieuwen wanneer nu officieel de web uitkomt dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2010 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
we hebben al 28 paginas vol over deze release record ?
on: zal mij benieuwen wanneer nu officieel de web uitkomt dan

Ik weet het wel, maar daarom hoeven er nog geen pagina's vol te staan over het feit dat downloaden illigaal of niet is. Laat deze Release dan even met rust en ga wat in het offtopic Hangen! :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 01:05 
 
Artiest

wat een stumperts zijn jullie allemaal zeg

HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRR:

http://www.freaky.nl/site/index.php?pag ... 81&lang=nl

HIJ IS UIT, zo allemaal weer blij? Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 01:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
HIJ IS UIT, zo allemaal weer blij?


Nee, ik wil de WEB
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
wat een stumperts zijn jullie allemaal zeg

HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRR:

http://www.freaky.nl/site/index.php?pag ... 81&lang=nl

HIJ IS UIT, zo allemaal weer blij? Afbeelding


Mensen stumperds noemen op het internet onder je artiestennaam, doe je goed. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 02:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Plus dat het al een tijdje bekend is dat 'ie op vinyl uit is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2010 02:29 
 
Artiest

Berunda schreef:
Pithune schreef:
HIJ IS UIT, zo allemaal weer blij?


Nee, ik wil de WEB

Weet ik. Dan moet je ff wachten.

Delyricuz schreef:
Plus dat het al een tijdje bekend is dat 'ie op vinyl uit is..

ha! hebben wij 12'' djs ook eens wat eerder dan de CDJ'rts
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle