Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hehe de web is nu eindelijk uit

:yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
hehe de web is nu eindelijk uit

:yay: :clap:


De web is niet uit, de 4 nummers die jij van de warez site hebt zijn de gelekte nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
djpatt schreef:
hehe de web is nu eindelijk uit

:yay: :clap:


De web is niet uit, de 4 nummers die jij van de warez site hebt zijn de gelekte nummers.

oeps... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjah right, maar eindelijk de 320 versies :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 18:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
tjah right, maar eindelijk de 320 versies :worship:


idd, wel gelukt maar boeie. we hebben em :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
tjah right, maar eindelijk de 320 versies :worship:


JA JONGE JE MOET WEL FULL SCENE HEBBEN :surrender:

Maargoed, Zatox komt er nu vast snel achter dat alle 4 tracks nu massaal verspreid worden en dan zal hij hopelijk die tracks eindelijk officieel releasen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
djpatt schreef:
tjah right, maar eindelijk de 320 versies :worship:


JA JONGE JE MOET WEL FULL SCENE HEBBEN :surrender:

Maargoed, Zatox komt er nu vast snel achter dat alle 4 tracks nu massaal verspreid worden en dan zal hij hopelijk die tracks eindelijk officieel releasen..


nee hoor deze download is al genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zozo een echte DJ hoor die patt, downloaduhhh1!11!11!!!

heb geduld en koop gewoon je nummers man...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:29 
 
Hardtraxxer

Style schreef:
Zozo een echte DJ hoor die patt, downloaduhhh1!11!11!!!

heb geduld en koop gewoon je nummers man...


dat krijg je ervan als mensen zo ontiegelijk lang moeten wachten. dan neigen ze ernaar om een illegale versie te downloaden, vind ik niet gek hoor als je ziet hoeveel mensen over de hele wereld hun muziek illegaal downloaden (het zou eigenlijk niet moeten kunnen maargoed...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Style schreef:
Zozo een echte DJ hoor die patt, downloaduhhh1!11!11!!!

heb geduld en koop gewoon je nummers man...


held :worship: wie ben jij dan ? iemand die mp3 koopt wouw :yay:
ik heb ook 1000 vinyls gekocht dus ongeveer 10.000 euro aan muziek besteed. mag ik dan ook eens downloaden??

blijven sparen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Style schreef:
Zozo een echte DJ hoor die patt, downloaduhhh1!11!11!!!

heb geduld en koop gewoon je nummers man...

Het boeit toch geen flikker hoe je aan die track komt. Als je hem maar op goeie kwaliteit full hebt. Dan kan je hem gewoon draaien. Dat gezeik over illegaal downloaden elke keer. BOEIEND het is 2010, tijden zijn veranderd. Een nummer releasen vind ik gewoon puur promotie voor een DJ/Producer. Zodra hij wat tracks released die veel gedownload worden zal die echt wel op feesten verschijnen en dan ga ik ook een kijkje nemen als ik op dat feest ben want dan ben ik gewoon benieuwd. Als je ziet wat je voor muziek moet betalen dan is dat gewoon belachelijk en is het extreem logisch om het illegaal te downloaden aangezien je dan precies hetzelfde hebt alleen dan gratis. Muziek kopen is gewoon geld weggooien als je tenminste aan jezelf denkt. En het argument dat je daarmee een DJ support is echt bullshit want doordat je hun muziek gratis download word je wel geinteresseerd in een DJ en ga je dus ook toch wel een keer naar zijn optreden. Daar verdient hij zijn geld aan. Als je op een download site een mp3tje koopt dan gaat 5-10% naar de artiest en de rest is voor het label/de download site/ andere tussenpersonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

[/quote]verhaal.[/quote]


Eens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Illegaal download gebeurt nou eenmaal, heb het zelf ook altijd gedaan. Koop al bijna 2 jaar vinyl en sins een half jaar mijn webjes. Maar waar ik nou echt niet tegen kan is voor doen dat je je tracks legaal koopt maar later blijkt dat je ze van een download site af hebt. :thumbdown: En diegene weet heust wel wie ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en daarentegen draai ik momenteel niet meer op feestjes (misschien later weer) dus niks mis mee dacht ik.

ouwe tracks koop ik wel weer op juno download
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kom er voor uit dat ik download, maarja als ik het geld ervoor (over) heb dan ga ik ook zeker webjes kopen, maar ik kan het nu ook gratis downloaden, klinkt mischien wat naief, maarja... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Als je ziet wat je voor muziek moet betalen dan is dat gewoon belachelijk en is het extreem logisch om het illegaal te downloaden aangezien je dan precies hetzelfde hebt alleen dan gratis. Muziek kopen is gewoon geld weggooien als je tenminste aan jezelf denkt.

Totaal niet mee eens, je support je dj echt wel! Als iedereen zijn mp3'tjes legaal koopt en meneer de producer kijkt op zijn rekening met het geld wat hij heeft verdient aan zijn release is dat een wereld van een verschil met nu. En ook dat gedownloade versies hetzelfde zijn als legale tracks :') Toen ik downloade kon ik alleen maar Scantraxx/Fusion/DMW vinden, amper Thera en weet ik veel. Kwaliteit is ook veel beter, soms staat er WEB kwaliteit en heb je vinyl rip. Ook heb je dat tracks niet meer beschikbaar zijn op zippy bv, op de betaalde site's zijn ze altijd beschikbaar. Je hebt ze meteen inplaats van 1 uur wachten met Rapidshare. Ook vind ik dat je de scene ook support dan alleen de dj's. Dit omdat (zoals je zelf al aangaf) de label het grootste deel van het geld krijgt, denk je dat een label onderhouden niets kost?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Als je ziet wat je voor muziek moet betalen dan is dat gewoon belachelijk en is het extreem logisch om het illegaal te downloaden aangezien je dan precies hetzelfde hebt alleen dan gratis. Muziek kopen is gewoon geld weggooien als je tenminste aan jezelf denkt.

Totaal niet mee eens, je support je dj echt wel! Als iedereen zijn mp3'tjes legaal koopt en meneer de producer kijkt op zijn rekening met het geld wat hij heeft verdient aan zijn release is dat een wereld van een verschil met nu. En ook dat gedownloade versies hetzelfde zijn als legale tracks :') Toen ik downloade kon ik alleen maar Scantraxx/Fusion/DMW vinden, amper Thera en weet ik veel. Kwaliteit is ook veel beter, soms staat er WEB kwaliteit en heb je vinyl rip. Ook heb je dat tracks niet meer beschikbaar zijn op zippy bv, op de betaalde site's zijn ze altijd beschikbaar. Je hebt ze meteen inplaats van 1 uur wachten met Rapidshare. Ook vind ik dat je de scene ook support dan alleen de dj's. Dit omdat (zoals je zelf al aangaf) de label het grootste deel van het geld krijgt, denk je dat een label onderhouden niets kost?


als je een 0day server hebt en een rapidshare account dan komt het ook goed, en ik weet in die 10 jaar hardstyle draaien ondertussen wanneer iets wel goeie kwaliteit is en waneer niet

maar alsnog vermeld ik erbij: dat ik niet alles download (heb denk ik al zo'n 400 euro aan ouwe webjes uitgegeven)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Patt het gaat me er echt totaal niet over dat je sommige wel koopt en die ene weer niet. Het gaat me meer om deze post van jou:
djpatt schreef:
hehe de web is nu eindelijk uit

:yay: :clap:

Als ik het zo lees bedoel je dat de webs op de betaalde download site's verkrijgbaar is. Maar uiteindelijk zijn ze illegaal waar jij ze vandaan haalt. Stoer man, voordoen dat je je tracks legaal koopt! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:04 
 

Als ie op een download board staat, staat ie 9/10x op Juno, Dancetunes, Hardstyle.com e.a.
Deze x dan gelekte promo's, komt niet vaak voor, was ook geen scenegroep volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Patt ik zie ze nog nergens hoor xd? Je zwets volgensmij maar wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Als ie op een download board staat, staat ie 9/10x op Juno, Dancetunes, Hardstyle.com e.a.
Deze x dan gelekte promo's, komt niet vaak voor, was ook geen scenegroep volgens mij

Tja balle, daar gaat het nou niet over dat hij 9 van de 10 op de betaalde site's staan. Meer over zijn gedrag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Patt het gaat me er echt totaal niet over dat je sommige wel koopt en die ene weer niet. Het gaat me meer om deze post van jou:
djpatt schreef:
hehe de web is nu eindelijk uit

:yay: :clap:

Als ik het zo lees bedoel je dat de webs op de betaalde download site's verkrijgbaar is. Maar uiteindelijk zijn ze illegaal waar jij ze vandaan haalt. Stoer man, voordoen dat je je tracks legaal koopt! :')


zeg ik dit dan ??? ik dacht alleen aan de mensen die um wel kopen om het even te melden, zoals in elk topic. foutje van mij dus

spreek mij ook niet meer aan op feestjes, want je bent een zielig figuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had ie hem maar sneller moeten releasen en niet 10 keer uit moeten stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lees dan ook wat ik zeg. Het is VOORDOEN alsof! :')
Ik wou je in de eerste instantie al niet aanspreken, maar vond het wel grappig hoe jij daar zo stond en toch nog op het forum hebben gezegt dat je los ging :')
Maar is goed jongen, ik zal het niet meer doen :kiss2:
Ontopic maar weer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Had ie hem maar sneller moeten releasen en niet 10 keer uit moeten stellen.


Ja precies.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle