Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 jan 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Heelijk plaatje, alleen de kick in de climax is net te hoog..
Bericht Geplaatst op 19 jan 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Josh-T: Snap wel dat je die kick bedoelt maar vind het echt totaal niet storend. Hij had ook omlaag gekund inderdaad maar 't is me om het even.

dawasiknie schreef:
Vroeger waren de meeste pitchkicks vrij subtiel en lieten de melodie de boventoon voeren. 2/3 jaar geleden deed alleen Frontliner z'n kicks zo de hoogte in rammen. Tegenwoordig doet bijna iedereen het op de meest belachelijke manieren, en het klinkt werkelijk nergens naar. Daar komt ook nog eens bij dat de kicks an sich ook een stuk lelijker zijn geworden en daar hebben artiesten als Zatox, Psyko Punkz, Ran-D etc etc erg negatief aan bijgedragen.

Vind juist dat Zatox en Ran-D kicks over het algemeen wel nice zijn. Probleem is alleen dat ze te vaak op elkaar lijken. En die pitchkicks die de hoogte in rammen: Tsja ik vind het wel wat hebben. Beter dan een monotone bassline onder een melodie. Het is wel sterk afhankelijk van het type melodie. Soms klinkt het nergens naar, soms klinkt het heerlijk. Maar krijg het idee dat de laatste tijd hier alle pitchkicks die omhoog gaan worden afgezeken en dat gaat me toch iets te ver.
Bericht Geplaatst op 19 jan 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro is echt heerlijk!
Je kan invloeden van beide vinden. Zatox oa in de kicks, Max Enforcer in de vocals en de melodie.
Pitchkick hebben ze denk ik beide gedaan.
Lekkere pakkend plaatje, pitchkick had wel wat lager gemogen maar voor de rest lekker plaatje.
Bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:12 
 
Hardtraxxer

Hij komt er bijna aan! Jeej
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bazen nummerke :yes:
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Afgezien van de kicks ( :sick: ) een erg vet, vrolijk en energiek nummer. Hou ik wel van :)


Eens met dit, kicks gaan veel te hoog en zitten al in alle tracks van Zatox sinds Vintage ofzo (2009) :/ Hij mag wel eens nieuwe gaan maken.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Erg leuk nummer moet ik zeggen. Een van de weinige Zatox-platen die me heeft kunnen boeien de afgelopen 1.5 jaar. Kicks zijn weer behoorlijk lelijk, da's ook de reden waarom ik Zatox tegenwoordig maar slecht vind.
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 23:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
kos schreef:
Dit is een van de vetste nummers

Is dat met of zonder alle negatieve dingen achterwege te laten?

Ik vind het een dertien in een dozijn nummer met voor de 100e keer die zwakke zatox kicks, te hoge pitch, inspiratieloos melodietje, niet lekker lopende en nietszeggende vocals en een standaard midintrootje. Maarja het scoort blijkbaar.


Het scoort omdat het een goed nummer is. Daar over nagedacht? Melodieus, euforisch en lekker beuken met die kicks. En ik wordt een beetje moe van je negativiteit. Ik lees de berichten en ben je gewoon aan het zoeken om te kijken wat jij weer te ouwehoeren heb. Lyst wat vind jij dan wel een goede Hardstyle plaat? Bestaat die wel?

Plaat is echt vet! Collab. is voor mij super geslaagd. Kon ook niet anders. Twee meesters in produceren!
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 00:07 
 

Voordat andere mij voor zijn; Laat Lyst dit keer zelf hierop reageren. Capiche?
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilde hier toch nog op terug komen. Ben hem uiteindelijk wel gaan waarderen en is ook zeer zeker een leuke plaatje. Alleen die pitchkicks...man man man :P
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 01:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de intro wel lekker :)
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 11:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik reageer tegenwoordig via PM, omdat ik weet dat jullie ook een beetje moe worden van telkens hetzelfde verhaal. :P
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik reageer tegenwoordig via PM, omdat ik weet dat jullie ook een beetje moe worden van telkens hetzelfde verhaal. :P


Lijkt me wel het beste ja :D
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 15:41 
 

Lyst schreef:
Ik reageer tegenwoordig via PM, omdat ik weet dat jullie ook een beetje moe worden van telkens hetzelfde verhaal. :P


Vind wel mooi altijd hoe je erop in gaat altijd, wel respect voor, ik doe het niet :P.
Denk alleen dat als alles naar jou verwachtingen zou moeten klinken er niet veel meer over blijft. :P
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zatox is mij te RAW. :huh:
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Zatox is mij te RAW. :huh:

Je doet het erom he :sleep:
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Zatox is mij te RAW. :huh:

Je punt is duidelijk. Je hebt helemaal niets met Zatox. Ik vraag je nu even wat minder trollposts neer te zetten.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt goed in de auto. :)
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@ Hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/zatox-and-max- ... iginal-mix
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

vind dit echt een super plaatje <3
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 01:39 
 
Hardtraxx Veteran

lekker hoor :D
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 08:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.trackitdown.net/track/zatox- ... 89715.html
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 16:20 
 
Hardtraxxer

Hele lekkere track :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 16:29 
 

roberttt schreef:
vind dit echt een super plaatje <3

Indeed. ^^
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
roberttt schreef:
vind dit echt een super plaatje <3

Indeed. ^^

100% :love: :love: :love: :love:
Bazen track!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle