Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kos schreef:
urbandesigner schreef:
Heerlijk nummer, alleen zijn de kicks best lelijk!



Dit is een van de vetste nummers, en het enigste wat jullie doen, is het nummer afkraken.. reageer gewoon dan niet als je het niks vind.

Volgens mij worden alleen de kicks afgekraakt hoor :lol:
ik heb niemand zien zeggen dat het een kut nummer is ofzo?
de meesten vinden het een redelijk plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

kos schreef:
urbandesigner schreef:
Heerlijk nummer, alleen zijn de kicks best lelijk!



Dit is een van de vetste nummers, en het enigste wat jullie doen, is het nummer afkraken.. reageer gewoon dan niet als je het niks vind.

:lol:

De meeste reacties zijn gewoon (gematigd) positief brulbek
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Kos zal hier nooit meer komen denk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afgezien van de kicks ( :sick: ) een erg vet, vrolijk en energiek nummer. Hou ik wel van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Afgezien van de kicks ( :sick: ) een erg vet, vrolijk en energiek nummer. Hou ik wel van :)

Pas op voor Newbies, deze mening van jou is erg gevaarlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

C A R E

Trek je eens niet zoveel van anderen aan joh ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe ik niet, maar is stiekem best grappig :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Afgezien van de kicks ( :sick: ) een erg vet, vrolijk en energiek nummer. Hou ik wel van :)


Eens, de kicks zijn een groot probleem tegenwoordig onder de onder de hand bekende artiesten die met dit probleem worstelen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klonk toch wel heerlijk Live :)
Ok plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het wel een lekker plaatje. De kicks van Zatox blijf ik goed vinden, hoe vaak hij ze ook blijft gebruiken. Het omlaag pitchen van de kick aan het einde van de kick vind ik ook erg leuk en geeft de track een wat andere dimensie. De hoog uithalende kick in de climax vind ik jammer, maar niet storend. Hoe deze live gaat weet ik niet, maar dat verwacht ik na HB wel te kunnen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 23:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Release Datum

16-2-12
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 23:03 
 
Hardtraxx Elite

Festuca schreef:
Release Datum

16-2-12


Bron: Max Enforcer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 23:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind hem eigelijk echt heel vet, behalve de kicks in de climax. Die pitchen zo lelijk en zo hoog. Dat is gewoon echt jammer, want het verpest een groot deel het nummer voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 23:16 
 
Hardtraxx Newbie

Great release
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Festuca schreef:
Release Datum

16-2-12


Bron: Festuca :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 12:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

kos schreef:
Dit is een van de vetste nummers

Is dat met of zonder alle negatieve dingen achterwege te laten?

Ik vind het een dertien in een dozijn nummer met voor de 100e keer die zwakke zatox kicks, te hoge pitch, inspiratieloos melodietje, niet lekker lopende en nietszeggende vocals en een standaard midintrootje. Maarja het scoort blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 12:52 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
kos schreef:
Dit is een van de vetste nummers

Is dat met of zonder alle negatieve dingen achterwege te laten?

Ik vind het een dertien in een dozijn nummer met voor de 100e keer die zwakke zatox kicks, te hoge pitch, inspiratieloos melodietje, niet lekker lopende en nietszeggende vocals en een standaard midintrootje. Maarja het scoort blijkbaar.


dertien in een dozijn kan ook een mooi nummer zijn, hoewel ik het niet dertien in een dozijn vindt. de pitchkicks vind ik absoluut niet te hoog gaan, gewoon standaard zatox pitch. Melodie is aardig niet heel speciaal. Vocals zeggen 9/10 keer niks in de hardstyle dus die reactie vat ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 13:24 
 

Deze mid-intro is wel erg dik! Tis allemaal vrij standaard inderdaad, maar ik vind het toch vet!

Daarbij is pitchkicks mee boksen een van de vetste dingen die er is op een feest, en laat dat hier nou echt vrij goed kunnen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Deze mid-intro is wel erg dik! Tis allemaal vrij standaard inderdaad, maar ik vind het toch vet!

Daarbij is pitchkicks mee boksen een van de vetste dingen die er is op een feest, en laat dat hier nou echt vrij goed kunnen :p

Klopt ook wel, maar heb je 'm live gehoord bij Qlimax :P? Verder wel heerlijke plaat hoor :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 13:32 
 

urbandesigner schreef:
Nazale schreef:
Deze mid-intro is wel erg dik! Tis allemaal vrij standaard inderdaad, maar ik vind het toch vet!

Daarbij is pitchkicks mee boksen een van de vetste dingen die er is op een feest, en laat dat hier nou echt vrij goed kunnen :p

Klopt ook wel, maar heb je 'm live gehoord bij Qlimax :P? Verder wel heerlijke plaat hoor :loving:

Neuh, op euphoria!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gezeik op die pitchkicks hier pfff.. 2/3 jaar geleden gingen ze net zo hoog een hoorde je er niemand over. 'T hoort er gewoon bij en als de kick zijn mooie sound behoudt is het gewoon vet. En dat is hier het geval, dus vette plaat. Overigens hoor ik alleen maar de melodie van Attack Again in mijn hoofd als ik deze luister..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 13:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Dat gezeik op die pitchkicks hier pfff.. 2/3 jaar geleden gingen ze net zo hoog een hoorde je er niemand over. 'T hoort er gewoon bij en als de kick zijn mooie sound behoudt is het gewoon vet. En dat is hier het geval, dus vette plaat. Overigens hoor ik alleen maar de melodie van Attack Again in mijn hoofd als ik deze luister..

Het hoort erbij dus moet je het goed vinden.
Als ik vind dat de kick de mooie sound behoudt, dan is het gewoon vet.
En beide gelden voor deze plaat, dus wat zeuren jullie?

Is dat wat je zegt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Dat gezeik op die pitchkicks hier pfff.. 2/3 jaar geleden gingen ze net zo hoog een hoorde je er niemand over. 'T hoort er gewoon bij en als de kick zijn mooie sound behoudt is het gewoon vet. En dat is hier het geval, dus vette plaat. Overigens hoor ik alleen maar de melodie van Attack Again in mijn hoofd als ik deze luister..


Het punt is dat die 3e kickhoogte in de climax eigenlijk helemaal niet zo hoog hoeft te gaan, omdat de melodie daar dezelfde basslijn en noten heeft als de 1ste kick die je in de climax hoort.

anders gezegd: bij de eerste 4 tellen in de climax is de melodie en basslijn hetzelfde als bij de 9e t/m 12e tel, dus had de kick eigenlijk ook op dezelfde toonhoogte gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vroeger waren de meeste pitchkicks vrij subtiel en lieten de melodie de boventoon voeren. 2/3 jaar geleden deed alleen Frontliner z'n kicks zo de hoogte in rammen. Tegenwoordig doet bijna iedereen het op de meest belachelijke manieren, en het klinkt werkelijk nergens naar. Daar komt ook nog eens bij dat de kicks an sich ook een stuk lelijker zijn geworden en daar hebben artiesten als Zatox, Psyko Punkz, Ran-D etc etc erg negatief aan bijgedragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind dit een hele fijne plaat en de kicks storen mij niet in dit nummer.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle