Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2023 13:55 

Hardtraxx Veteran

JA! Tussen al die bagger tegenwoordig is dit toch een verademing he! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2023 14:23 

Hardtraxxer

Dikke Goosebumps :whistle: - echte hardstyle :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2023 15:07 

Hardtraxxer

Fijne plaat op het eerste gehoor! Ben benieuwd naar de volledige versie. Ben wel benieuwd hoe ze bij specifiek dit label terecht zijn gekomen. Verder op het label alleen maar onbekende namen te zien. Waarom niet op Fusion bijvoorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2023 15:15 

Hardtraxx Veteran

Rond 2008 zou dit denk ik wel beetje een vergeten B-Kantje zijn geweest. Anno 2023 is dit daarentegen wel echt een verademing om te horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 07:58 

Hardtraxx Addict

Hier word ik erg vrolijk van :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 09:50 

Artiest

Dit hadden we echt nodig, ipv al die rommel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 09:53 

Hardtraxx Veteran

Dit is heel vet! Ik ben wel benieuwd hoe deze release op dit label tot stand is gekomen. De rest van het label is niet heel erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 10:15 

Hardtraxxer

Ik mis de zaagkicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 11:03 

Hardtraxx Veteran

SL5961 schreef:
Rond 2008 zou dit denk ik wel beetje een vergeten B-Kantje zijn geweest.

Heeft iemand Corneel Koorn al getagged?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 11:13 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
SL5961 schreef:
Rond 2008 zou dit denk ik wel beetje een vergeten B-Kantje zijn geweest.

Heeft iemand Corneel Koorn al getagged?

hallo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2023 13:37 

Hardtraxxer

Kijk hier word ik nou blij van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2023 21:57 

Hardtraxx Addict

Niet helemaal wat ik hoopte toen ik The R3belz zag staan, maar zonder twijfel beter dan 90% van de brol die vandaag uitgebracht wordt.

Kom maar door met meer van dit. The City, de Disturbia remix (allebei in het The R3bels tijdperk nog) en vele andere staan nog regelmatig op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 09:10 

Hardtraxx Crew

:loving: :loving: Wat een sfeer en melodie, die choir is ook echt gruwelijk. Dit is de hardstyle waar ik naar op zoek ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 14:21 

Hardtraxxer

wootum schreef:
:loving: :loving: Wat een sfeer en melodie, die choir is ook echt gruwelijk. Dit is de hardstyle waar ik naar op zoek ben.

Joey schreef:
Waar komt dit opeens vandaan zeg, ik word hier heel enthousiast van! :drool:

Hele fijne plaat dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 21:23 

Hardtraxx Veteran

:love: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2023 11:26 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2023 11:40 

Hardtraxx Veteran

Jeetje, heb hier een erg dubbel gevoel bij. Aan de ene kant een geweldige track, bevat alles van Hardstyle waar ik toen van hield. Geen overdreven toks en andere shit.
Maar als ik dan een nieuwe euforische track van bijvoorbeeld D-Block en S-te-fan ga opzetten, kun je imho een groot verschil horen met nu. Het klinkt nu allemaal frisser, helderder en voller.

Dus waarbij ik eerst aanhanger was van "terug naar toen" , heb ik nu zoiets van, ja dit is een geweldige track als afwisseling. Maar als ik eerlijk ben heb ik toch meer met hoe bijvoorbeeld de tracks van D-Block en S-te-fan en een Sub Zero Project nu klinken :$

Ps. dit is een mening van nu, ik kan hier over een paar jaar weer heel anders over denken LOL
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2023 11:42 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het een heerlijke plaat en zou het heel vet vinden als de scene zich afsplits naar de moderne classic stijl.
Maar toch één puntje van kritiek. Het lijkt wel alsof de kicks er minder bovenuit springen dan bij bijv een Psychedelic Trip (zelfde kick in de mid intro). En dit had ik eigenlijk ook wel met zijn classic album om eerlijk te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2023 11:48 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Maar als ik dan een nieuwe euforische track van bijvoorbeeld D-Block en S-te-fan ga opzetten, kun je imho een groot verschil horen met nu. Het klinkt nu allemaal frisser, helderder en voller.

Dat geldt voor de meeste producties van nu, maar dat ligt imo ook wel weer aan hoe een DBSTF hun tracks afmixen. Imo zijn hun in het huidige landschap de beste daarin, met name hoe hun leads zo sterk in de mix liggen. Is verder ook een kwestie van smaak.

hurricane schreef:
Dus waarbij ik eerst aanhanger was van "terug naar toen" , heb ik nu zoiets van, ja dit is een geweldige track als afwisseling. Maar als ik eerlijk ben heb ik toch meer met hoe bijvoorbeeld de tracks van D-Block en S-te-fan en een Sub Zero Project nu klinken :$

Is niks mis mee. Maar vind tegelijkertijd dat je de muziek van nu en toen niet zo zeer moet vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2023 11:52 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
hurricane schreef:

Is niks mis mee. Maar vind tegelijkertijd dat je de muziek van nu en toen niet zo zeer moet vergelijken.

Helemaal met je eens. Ik wil ook zeker geen afbreuk doen aan de track, vind het een super track en ook precies gemaakt zoals die denk ik bedoeld is.
Het is voor mezelf meer een soort van 'aha' momentje dat mijn smaak toch mee veranderd is met de tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2023 12:12 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Maar toch één puntje van kritiek. Het lijkt wel alsof de kicks er minder bovenuit springen dan bij bijv een Psychedelic Trip (zelfde kick in de mid intro). En dit had ik eigenlijk ook wel met zijn classic album om eerlijk te zijn.

De oudere Zany / Fusion plaat zijn voller in het mid qua afmix, de nieuwere platen zitten qua balans feller in het hoog.

Ik denk omdat niet Michel Pollen meer maar Pim Latour (Avana) tegenwoordig vooral de producties mee doet van Zany (ook het DNA album).

Ook andere tracks die Pim Latour op zijn credits heeft staan 'klinken' op die manier.

hurricane schreef:
Helemaal met je eens. Ik wil ook zeker geen afbreuk doen aan de track, vind het een super track en ook precies gemaakt zoals die denk ik bedoeld is.
Het is voor mezelf meer een soort van 'aha' momentje dat mijn smaak toch mee veranderd is met de tijd :P

Helemaal primawima
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2023 12:26 

Hardtraxx Veteran

Ik denk omdat niet Michel Pollen meer maar Pim Latour (Avana) tegenwoordig vooral de producties mee doet van Zany.

Luister bijv maar eens het verschil tussen een Donkey Rollers - What We Are en Donkey Rollers - Shadows. Bij Shadows is Avana gecrediteerd en je hoort dat de afmix heel anders is gedaan dan andere Donkey Rollers nummers. De nummers waar Avana is gecrediteerd hebben veel meer presentie in het hoog (tussen de 4khz en 7khz). Ik vind dat spuuglelijk want daarmee knuppel je imo de warmte uit een track. Maar ach, smaak :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2023 13:02 

hurricane schreef:

Dat geldt voor de meeste producties van nu, maar dat ligt imo ook wel weer aan hoe een DBSTF hun tracks afmixen. Imo zijn hun in het huidige landschap de beste daarin, met name hoe hun leads zo sterk in de mix liggen. Is verder ook een kwestie van smaak.

Juist DBSTF track zijn uber brak gedaan. Ze hebben 0 dynamic range en ipv een track klinkt het op de meeste oortjes/koptelefoons als een onsamenhangende muur van herrie. Alle intrsumenten zitten elkaar in de weg. de DBSTF manier is juist niet de manier die je wil hebben. De muziek is luid, onduidelijk, moemakend en niet fijn om te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2023 13:18 

Hardtraxx Veteran

Jeffreylp schreef:
de DBSTF manier is juist niet de manier die je wil hebben. De muziek is luid, onduidelijk, moemakend en niet fijn om te horen.

Ach, dat zullen de meeste mensen zeggen over hardstyle niet? :P

Kan de kritiek begrijpen, maar ik vind dat luide / lompe / flink gedetunede juist cool, zeker voor op de dansvloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2023 13:21 

Hardtraxx Veteran

Zij gebruiken juist dynamische mastering en vrijwel geen compressie en limiting. Daarom kinkt het zo luid omdat je alle geluiden in detail hoort vanwege de creëerde ruimte door deze mastering.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle