Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Khadber schreef:
Plaat is voor het eerst gedraaid op WiSH en Defqon toch? Dat is dus zeg maar eind Juni/begin Juli. Het is dan begin oktober. 3 maanden tussen draaien en release.
JA, iedere hardere Fusion artiest heeft de laatste tijd min of meer hetzelfde setje en daarin komt deze altijd voor, maar nog steeds vind ik het het klagen dat het zo lang duurt een beetje onzin.

Night Colours Black werd op Loudness in December (correct me if i'm wrong, kan ook de april editie zijn) gedraaid :P


Night Colours Black in april en X-Pand in december.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artwork vind ik ook weer om van te smullen.
Ziet er vrij simpel uit, maar wel erg mooi!

Ik vind de track zeker een verbetering ten opzichte van het origineel. Sterk werk van Titan!
Intro is geniaal, en de track is inderdaad wat 'zweverig' zoals Gangsterdwerg al zegt ;)
Ik zie mezelf hier live al lekker op 'spacen' (nee, niet met drugs, maar gewoon lekker dromerig genieten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind wel dat Titan zijn kicks vooruit zijn gegaan. Deze zijn eigenlijk hetzelfde als die Remember Me kicks maar het is nu geen leeg prutje, ze zijn nu mooi vol met een lekkere punch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Vind wel dat Titan zijn kicks vooruit zijn gegaan. Deze zijn eigenlijk hetzelfde als die Remember Me kicks maar het is nu geen leeg prutje, ze zijn nu mooi vol met een lekkere punch.

Zijn nog steeds niet zo goed als die van Nightmare & Strength & Fury naar mijn idee, maar ben het er wel mee eens dat deze lekkerder klinken dan die van Remember Me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dakpan schreef:
Vind wel dat Titan zijn kicks vooruit zijn gegaan. Deze zijn eigenlijk hetzelfde als die Remember Me kicks maar het is nu geen leeg prutje, ze zijn nu mooi vol met een lekkere punch.

Zijn nog steeds niet zo goed als die van Nightmare & Strength & Fury naar mijn idee, maar ben het er wel mee eens dat deze lekkerder klinken dan die van Remember Me.


Nee maar Nightmare kicks mogen dan ook ingelijst worden in een lijst van puur goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Khadber schreef:
Plaat is voor het eerst gedraaid op WiSH en Defqon toch? Dat is dus zeg maar eind Juni/begin Juli. Het is dan begin oktober. 3 maanden tussen draaien en release.
JA, iedere hardere Fusion artiest heeft de laatste tijd min of meer hetzelfde setje en daarin komt deze altijd voor, maar nog steeds vind ik het het klagen dat het zo lang duurt een beetje onzin.

Night Colours Black werd op Loudness in December (correct me if i'm wrong, kan ook de april editie zijn) gedraaid :P

Maar is pas een maand geleden afgemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Daveytl schreef:
Dakpan schreef:
Vind wel dat Titan zijn kicks vooruit zijn gegaan. Deze zijn eigenlijk hetzelfde als die Remember Me kicks maar het is nu geen leeg prutje, ze zijn nu mooi vol met een lekkere punch.

Zijn nog steeds niet zo goed als die van Nightmare & Strength & Fury naar mijn idee, maar ben het er wel mee eens dat deze lekkerder klinken dan die van Remember Me.


Nee maar Nightmare kicks mogen dan ook ingelijst worden in een lijst van puur goud.

Gewoon die Zany kick toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer komt B-Front - Face The Truth nou? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Almighty schreef:
Khadber schreef:
Plaat is voor het eerst gedraaid op WiSH en Defqon toch? Dat is dus zeg maar eind Juni/begin Juli. Het is dan begin oktober. 3 maanden tussen draaien en release.
JA, iedere hardere Fusion artiest heeft de laatste tijd min of meer hetzelfde setje en daarin komt deze altijd voor, maar nog steeds vind ik het het klagen dat het zo lang duurt een beetje onzin.

Night Colours Black werd op Loudness in December (correct me if i'm wrong, kan ook de april editie zijn) gedraaid :P

Maar is pas een maand geleden afgemaakt.


December heb ik hem niet gehoord tijdens Loudness. Heb hem, zoals pnx als zei, voor het eerst gehoord tijdens de FoS tour in de effenaar in maart, freqz draaiden hem als laatste track toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze track is live zoooo geweldig :D

In mijn ogen (live) beter dan het origineel (wat dus al legendarisch was :worship: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ kahad, om als voorbeeld B-Front te nemen, die heeft 4/5 tracks klaarliggen.. ik word zo moe van die single releases.. hier had die acid nightmare remix bvb makkelijk bij gekund, dus ik snap wel dat mensen het zat zijn. :thumbup: Bovendien is dit (voor mij persoonlijk dan) pas weer de eerste release die boeiend is na een anderhalfe maand tijd. Dat is dan natuurlijk ook een smaak kwestie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar je weet dat B-Front een Thrillogy heeft komen, die waarschijnlijk rond dat tijdstip gaat releasen. Bovendien heeft hij prima genoeg tracks klaarliggen, wie weet komt er wel een compilatie van ofzo (het lijkt me niet gek in ieder geval).

Over smaak valt niet te twisten, maar vond die Nitrouz, Slim Shore en Charger toch echt interessante platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Maar je weet dat B-Front een Thrillogy heeft komen, die waarschijnlijk rond dat tijdstip gaat releasen. Bovendien heeft hij prima genoeg tracks klaarliggen, wie weet komt er wel een compilatie van ofzo (het lijkt me niet gek in ieder geval).

Over smaak valt niet te twisten, maar vond die Nitrouz, Slim Shore en Charger toch echt interessante platen!

Flow en Charger waren zeker goed. Nitrouz heeft op Fusion niks te zoeken althans niet met wat hij tot nu toe heeft laten horen. Ben benieuwd naar Profite, die previews klonken wel goed! Verder ben ik het wel met de rest eens dat 1-trackers muf zijn. Ik heb liever om de 2 weken een normale release van 2 tracks dan iedere week een losse. Het wordt ook een zooitje in je CD-map als je van iedere artiest telkens 1 nummer kan branden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
@ kahad, om als voorbeeld B-Front te nemen, die heeft 4/5 tracks klaarliggen.. ik word zo moe van die single releases.. hier had die acid nightmare remix bvb makkelijk bij gekund, dus ik snap wel dat mensen het zat zijn. :thumbup: Bovendien is dit (voor mij persoonlijk dan) pas weer de eerste release die boeiend is na een anderhalfe maand tijd. Dat is dan natuurlijk ook een smaak kwestie.


Rechten van Acid Nightmare liggen niet bij Fusion en die track moet eerst op het ASYS album komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Maximum schreef:
@ kahad, om als voorbeeld B-Front te nemen, die heeft 4/5 tracks klaarliggen.. ik word zo moe van die single releases.. hier had die acid nightmare remix bvb makkelijk bij gekund, dus ik snap wel dat mensen het zat zijn. :thumbup: Bovendien is dit (voor mij persoonlijk dan) pas weer de eerste release die boeiend is na een anderhalfe maand tijd. Dat is dan natuurlijk ook een smaak kwestie.


Rechten van Acid Nightmare liggen niet bij Fusion en die track moet eerst op het ASYS album komen.

Dat dacht ik al, maar wist het niet zeker dus gebruikte het maar als voorbeeld. :thumbup: Vind die single releases gewoon vervelend! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Dakpan schreef:
Maximum schreef:
@ kahad, om als voorbeeld B-Front te nemen, die heeft 4/5 tracks klaarliggen.. ik word zo moe van die single releases.. hier had die acid nightmare remix bvb makkelijk bij gekund, dus ik snap wel dat mensen het zat zijn. :thumbup: Bovendien is dit (voor mij persoonlijk dan) pas weer de eerste release die boeiend is na een anderhalfe maand tijd. Dat is dan natuurlijk ook een smaak kwestie.


Rechten van Acid Nightmare liggen niet bij Fusion en die track moet eerst op het ASYS album komen.

Dat dacht ik al, maar wist het niet zeker dus gebruikte het maar als voorbeeld. :thumbup: Vind die single releases gewoon vervelend! >.<

zijn er meer die dat vinden, ze moeten gewoon weer E.P's gaan release inplaats van die 1-trackers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie eerlijk gezegd het verschil niet tussen iedere week 1 en om de week 2 tracks. Het spijt me zeer, maar als je daar al een probleem van kunt maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik zie eerlijk gezegd het verschil niet tussen iedere week 1 en om de week 2 tracks. Het spijt me zeer, maar als je daar al een probleem van kunt maken..


+1 als er nu gezegt werd iedere week 2 dan snap ik het :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Khadber schreef:
Ik zie eerlijk gezegd het verschil niet tussen iedere week 1 en om de week 2 tracks. Het spijt me zeer, maar als je daar al een probleem van kunt maken..


+1 als er nu gezegt werd iedere week 2 dan snap ik het :thumbup:

Dan ben je met een maand uit je stof. Heeft dus geen zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Khadber schreef:
Ik zie eerlijk gezegd het verschil niet tussen iedere week 1 en om de week 2 tracks. Het spijt me zeer, maar als je daar al een probleem van kunt maken..


+1 als er nu gezegt werd iedere week 2 dan snap ik het :thumbup:

Dan ben je met een maand uit je stof. Heeft dus geen zin.


Zou je denken ook met dat produce geweld bij Fusion.. ik weet het niet hoor denk dat ze dit misschien wel aankunnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb liever kwaliteit en minder tracks dan kwantiteit met minder kwaliteit.

Zullen we maar weer teruggaan on topic voor deze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik heb liever kwaliteit en minder tracks dan kwantiteit met minder kwaliteit.

Zullen we maar weer teruggaan on topic voor deze?


Idd als ze iedere week 2 tracks kunnen maken ala kwaliteit van deze Remix :worship: Wat een geweld in die eerste paar klappen van een kicks (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 16:35 
 

Khadber schreef:
Ik heb liever kwaliteit en minder tracks dan kwantiteit met minder kwaliteit.

Zullen we maar weer teruggaan on topic voor deze?

Nee.

Als de wachtlijst van unreleased tracks steeds groeit dan doe je toch echt iets niet goed. Blijkbaar is de toevoer meer dan voldoende, oftewel sneller releasen met die meuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 16:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ga er maar vanuit dat deze de 10e komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Ga er maar vanuit dat deze de 10e komt
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle