Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 11:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :yay:

Eindelijk weer een toprelease op Fusion zoals het hoort :worship:

@ Topicstarter: Het is Symphonic Feedback en geen Symfonic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 13:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zit nu wel wat meer drive in de track. I like :thumbsup:

Kwa remix vind ik het wel matig, zoveel is er niet aan verandert in mijn ogen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 14:34 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zeg alle Fusion fans zijn weer blij xd

Plaat is zeer sterk lijkt veel op het origineel maar goed daar kan ik mee leven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 14:56 
 
Hardtraxxer

Wat hebben we nou aan die onetrackers? Word er zo moe van he. Doe het net als Italian Hardstyle, remix ep met 4 tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 15:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jaaa hele gave track. Zou zo niet kunnen zeggen of deze beter of slechter is dan het origineel. In ieder geval een super dik nummer! Samen met 113 toch weer leuke releases op Fusion, terwijl er nog een hoop leuk spul ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 15:42 
 

GT500eleanor schreef:
Wat hebben we nou aan die onetrackers? Word er zo moe van he. Doe het net als Italian Hardstyle, remix ep met 4 tracks.


Juist, om de 2 weken een E.P met 4 tracks, totdat ze weer een beetje bij zijn, want er ligt onderhand meer klaar dan dat ze gereleased hebben als ze zo doorblijven gaan met die 1-tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plaat is voor het eerst gedraaid op WiSH en Defqon toch? Dat is dus zeg maar eind Juni/begin Juli. Het is dan begin oktober. 3 maanden tussen draaien en release.
JA, iedere hardere Fusion artiest heeft de laatste tijd min of meer hetzelfde setje en daarin komt deze altijd voor, maar nog steeds vind ik het het klagen dat het zo lang duurt een beetje onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel meevallen, ik heb deze plaat nog niet 'teveel beluisterd' dus heb er geen problemen mee. Ikzelf vind de intro heel gaaf maar het 2e gedeelte vind ik weer wat minder, mash up tussen deze en de originele versie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:31 
 

erg dikke remix en zeker beter dan zijn vorige release :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 16:39 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Plaat is voor het eerst gedraaid op WiSH en Defqon toch? Dat is dus zeg maar eind Juni/begin Juli. Het is dan begin oktober. 3 maanden tussen draaien en release.
JA, iedere hardere Fusion artiest heeft de laatste tijd min of meer hetzelfde setje en daarin komt deze altijd voor, maar nog steeds vind ik het het klagen dat het zo lang duurt een beetje onzin.

Het geklaag ligt hem denk ik ook meer in de hoeveelheid muziek die klaar ligt.
Alles wordt inderdaad door iedereen gedraaid binnen Fusion en zorgt voor veel eenvoud binnen de setjes IMO.
Daarom is het ook wel logisch dat je platen eerder zou releasen, zodat men er minder snel op uitgekeken raakt!

EDIT: Misschien kunnen we er beter een apart topic over openen.
Is volgens mij wel behoefte aan, aangezien het bijna bij elke release ter discussie komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje zo met die duistere synths :D Vond hem op Decibel erg vet klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Mr Lellebel schreef:
Vind de sfeer in deze juist lekkerder dan in het origineel terwijl de sfeer daar al fantastisch is. Kan niet wachten op de release.


Dit dus, die sfeer is juist 10 x duisterder geworden als je 't mij vraagt.. :huh:

De climax is zowat euforisch te noemen nou?
Kom op Gill dat moet zelfs jij nog wel kunnen horen ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 18:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 18:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Afbeelding


minder vet dan de vorigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
G1LL schreef:
Mr Lellebel schreef:
Vind de sfeer in deze juist lekkerder dan in het origineel terwijl de sfeer daar al fantastisch is. Kan niet wachten op de release.


Dit dus, die sfeer is juist 10 x duisterder geworden als je 't mij vraagt.. :huh:

De climax is zowat euforisch te noemen nou?
Kom op Gill dat moet zelfs jij nog wel kunnen horen ...


Klopt, ik snap/hoor dat wel, maar toch vind ik 't nog steeds een duister sfeertje hebben. Juist doordat die climax wat zweverig is en wellicht wat euforischer. Ik kan 't niet echt verwoorden merk ik wel weer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 19:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Duister is toch ook subjectief....
Dat ligt voor ieder persoon toch net wat anders.


Ik vind dat de aanpassing in de melodie juist veel gevoel/emotie brengt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix schreef:
Duister is toch ook subjectief....
Dat ligt voor ieder persoon toch net wat anders.


Ik vind dat de aanpassing in de melodie juist veel gevoel/emotie brengt. :)


Dit dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 19:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Prefix schreef:
Duister is toch ook subjectief....


Mijn gaatje aan de achterkant is duister.. Dat is echt niet subjectief :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Lyst schreef:
Afbeelding


minder vet dan de vorigen.

hoe harder de releases worden hoe slechter het artwork xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds beter dan de rest van de labels hun artwork :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond em in het begin wel erg lekker, maar valt me uiteindelijk toch wat tegen. Climax is een stuk minder duister en die pitchkick had van mij ook niet gehoeven. Die intro is wel erg dik, maar vrijwel hetzelfde als het origineel (eigenlijk de hele plaat). 7/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister nog eens gedraaid. Hoe vaker ik hem luister hoe softer ik de track eigenlijk vind worden. De intro is lekker met die rollende kick, break vrij kort en dan meteen die climax. Maar die Synth, akkoorden en pitchkicks maken het geheel super zweverig. Kan er eigenlijk niet eens op losgaan, vind het echt luistermuziek.
Dit betekent overigens niet dat ik het een slecht nummer vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 12:30 
 

Khadber schreef:
Plaat is voor het eerst gedraaid op WiSH en Defqon toch? Dat is dus zeg maar eind Juni/begin Juli. Het is dan begin oktober. 3 maanden tussen draaien en release.
JA, iedere hardere Fusion artiest heeft de laatste tijd min of meer hetzelfde setje en daarin komt deze altijd voor, maar nog steeds vind ik het het klagen dat het zo lang duurt een beetje onzin.

Night Colours Black werd op Loudness in December (correct me if i'm wrong, kan ook de april editie zijn) gedraaid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Night Colours Black werd op Loudness in December (correct me if i'm wrong, kan ook de april editie zijn) gedraaid :P


Volgens mij met Hard Nature in Eindhoven voor t eerst, eind maart dus.

Overigens vind ik dit een erg vette combo van rauw en euforisch. Het sfeertje hierin heeft wel een duister tintje, maar geeft wel een sterk euforisch gevoel mee. Ik plaats het wat dat betreft in hetzelfde hokje als tracks als Inner Creativity, Chaos en mss in mindere mate tracks als Little Bitch.

Maar goed, heel erg vet. Heb m nog niet zo vaak op feesten gehoord, maar heb er bijv. op Q-Base wel enorm hard van genoten en kijk ernaar uit om 'm op Thrillogy weer te horen :)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle