Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat gruwelijk vet om die oude Fusion sound weer terug te horen :worship: Staan een aantal pareltjes op met als uitschieters toch wel Outer Limits en Shadows :drool:
Hopelijk gaan we hier nog veel meer van horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 11:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vet om deze stijl weer te horen, paar platen zijn wel vet in die stijl maar verder niet denderend imo zoals Down On The Floor, The Spirit en Beatmachine.

Shadows, Humanity, The Real World en Outer Limits zijn het vetst
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm toch lichtelijk teleurgesteld. Meeste tracks klinken redelijk saai met weinig drive. Al zijn een aantal platen wel super vet, shadows, humanity en outer limits zoals eerder genoemd zijn pareltjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op Beat Machine na is dit hele album echt top :worship:

Hoop dat andere artiesten volgen, want deze stijl herleven is werelds :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Op Beat Machine na is dit hele album echt top :worship:

Hoop dat andere artiesten volgen, want deze stijl herleven is werelds :loving:


Verwacht persoonlijk ook best wel wat van het album van Crypsis :D
Zo tijdens een bbq het album eens aanslingeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Return to the roots of hardstyle with Zany's brand-new album called DNA. Become one with the sound, stream/download DNA now at https://speqtrum.lnk.to/DNA?fbclid=IwAR2wnU85fLYq5rzz9c14zWij6SMyktxDRVOILrXiML7m2Bfe5y_gZmeVYJk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany kan het nog steeds, dit album is echt geweldig :love: :love:

Speciale verwijzing naar de mid-outro van Humanity :worship: Zo hoor je ze zelden nog :drool:

Beat Machine is ook geweldig, zieke sub heb je hier voor nodig om 100 % van deze track te kunnen genieten :surrender:

Rest ook gewoon super dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een album. Dit soort zaken moeten echt veel vaker gedaan worden! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Endless 2019 en Humanity springen er voor mij duidelijk bovenuit. Toffe tracks :thumbsup:. Met de overige platen heb ik niet veel. Heb me in een hoop platen nogal gestoord, aan de in mijn ogen, simpele melodieën ( The Creator, The Spirit, Every Day, The Real World, We Got The Streets en Wolf)., en mis in een hoop platen ook simpelweg dirve. Dit in combinatie met de melodieën maakt een hoop platen voor mij gewoonweg saai.

Bij Beat Machine wist ik niet wat ik hoorde. Dacht serieus dat er iets niet goed was aan het yt sample :x. Een van de meest onsamenhangende/slechte platen die ik dit jaar gehoord heb. En misschien dat het aan mijn in-ears ligt (al zijn dat toch vrij goede..), maar sommige sounds lijken compleet weggedrukt te worden, waar andere juist weer te veel op de voorgrond liggen. De plaat is echt een groot zooitje imo.

Buiten het feit dat een hoop platen me niet liggen, vind ik het wel leuk om te zien dat iemand een album als dit in deze tijden nog maakt en uitbrengt. Best meer DJ's zouden dat voorbeeld mogen volgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2019 23:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het vreemd hoe je Beat Machine onsamenhangend oid vindt. Het is echt een hele simpele rechtoe rechtaan plaat. Vind hem zelf ook niks, daar niet van, maar er is niet veel om samen te hangen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 00:18 
 
Hardtraxx Addict

The Real World doet me enorm denken aan Stella Nova van Noisecontrollers.

Outer Limits en Shadows :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind het vreemd hoe je Beat Machine onsamenhangend oid vindt. Het is echt een hele simpele rechtoe rechtaan plaat. Vind hem zelf ook niks, daar niet van, maar er is niet veel om samen te hangen :P

Sommige YT video's zijn foutief geupload. Daar zit die teaser video doorheen.
https://www.youtube.com/watch?v=d4JW5up6NDI&t=0s
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind het vreemd hoe je Beat Machine onsamenhangend oid vindt. Het is echt een hele simpele rechtoe rechtaan plaat. Vind hem zelf ook niks, daar niet van, maar er is niet veel om samen te hangen :P


Live was die plaat echt geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Outer Limits, Shadows en Humanity zijn alle drie wel supervette platen. Voor de rest word ik hier niet echt door omver geblazen. Heel tof dat een artiest een album uitbrengt in zijn oude stijl, maar ik krijg bij de overige platen toch een net niet gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gekocht! Dit weekend er maar eens goed voor zitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook alles even goed besluisterd. Vet album, dat zeker. Komt niet echt dicht in de buurt van Fusion of Sound maar dat had ik ook niet verwacht. Dat is namelijk ook nog steeds het beste Hardstyle album ooit gemaakt. Maar iedere plaat is wel gewoon goed. Outer Limits, The Real World en Shadows zijn mijn favorieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2019 23:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij kan het dus toch nog. Net in de auto hele album drie keer beluisterd. Toch echt wel heel vet om die Fusion sound in een nieuw jasje op vol geluid door de speakers te horen. Nummers die er voor mij uitspringen: Outer Limits (wat. een. parel. echt. kippenvel. all. over. /rugmagmodusuit), The Real World, The Creator en Shadows. Meer van dit pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 07:43 
 
Hardtraxx Addict

Het zijn hele fijne plaatjes!

Maar ik stoor me wel een beetje aan de lengte van de platen.. (2(!) a 3 minuten is voor mij gewoon te kort om er 'echt lekker in te komen'.)
Ik snap wel dat 'dat van deze tijd is'.

Maar het voelt allemaal zo rushed zo, naar mijn idee..

Hoe dan ook wel fijn dat er nog zoveel liefde is voor deze sound!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk album, deze zal zeker vaker in z'n geheel afgespeeld worden :)
Ik kom maar steeds terug op Shadows en Humanity. Wat mij betreft de uitschieters van het album.
Die platen zouden me verliefd kunnen maken op hardstyle in de periode van vroeger waarin ik het begon te waarderen.

Hoop dan ook echt dat er meer geproduceerd gaat worden in deze hoek!
Betwijfel het echter wel helaas... Maar man wat zou dat super dik zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 10:39 
 
Hardtraxx Veteran

Andere djs moeten dit gewoon gaan draaien, anders komt het in de vergetelheid :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Het zijn hele fijne plaatjes!

Maar ik stoor me wel een beetje aan de lengte van de platen.. (2(!) a 3 minuten is voor mij gewoon te kort om er 'echt lekker in te komen'.)


Viel mij ook al op, gelukkig zaten er in de defqon set bij een aantal platen wel een midintro / outtro bij die er op de spotify versie niet bij zitten. De fulls maar even afwachten dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sounds klinken inderdaad echt super top. Kicks over het algemeen ook. Echter heb ik soms het idee dat ik naar een plaat aan het luisteren ben die "bewust" simpel is gehouden. Soms net iets te dunne synth, iets te makkelijke melodie. Het klinkt gewoon minder organisch geproduceerd als toedietijd. Verder ook wel vreemd om letterlijk dezelfde vocal sample te gebruiken als Omegatypez - The Spirit (pitchkick meme-plaat van jewelste) die notabene op zijn eigen label gereleased is...

Ook vind ik dat de mastering niet helemaal top uitgevoerd is. De kick ligt te vaak op de achtergrond. Je hebt de kick, een stukje niks en dan pas de rest van de plaat. Nu is het (mastering) niveau de jaren bizar verbeterd ten opzichte van Zany alla 2010 dus waarschijnlijk ben ik ook te verwend geworden. Misschien was dit voorheen wel in handen van Pollen die samen met The Pitcher nu werkzaam is bij WE R? (speculeren dit hoor :P )

Vraag me in ieder geval af of meerdere mensen dit idee ook hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 23:32 
 
Hardtraxxer

Dit album is mede geproduceerd door Avana. Waanzinnig goed album en ook mooi om te zien dat Avana een rol heeft gespeeld. Fijn om de naam Zany weer terug te zien met de oude Fusion sound. Album staat al dagen op repeat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 07:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bedoel je Asana of Avana ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 08:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jambekkieee schreef:
Dit album is mede geproduceerd door Asana.


Bron?

Waarom zou Zany hulp nodig hebben bij het maken van zijn eigen oude sounds.. Logischerwijs zou Pollen mee moeten hebben geholpen dan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle