Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 09:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jambekkieee schreef:
Dit album is mede geproduceerd door Asana.


Bron?

Waarom zou Zany hulp nodig hebben bij het maken van zijn eigen oude sounds.. Logischerwijs zou Pollen mee moeten hebben geholpen dan.

Credits kun je checken op Spotify. Pim Latour (Avana) staat daar inderdaad bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 10:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Broken Balance schreef:
Jambekkieee schreef:
Dit album is mede geproduceerd door Asana.


Bron?

Waarom zou Zany hulp nodig hebben bij het maken van zijn eigen oude sounds.. Logischerwijs zou Pollen mee moeten hebben geholpen dan.

Credits kun je checken op Spotify. Pim Latour (Avana) staat daar inderdaad bij


Ah ok, wist niet dat dat bij Spotify kon, handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2019 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Shadows & Outer Limits :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Outer Limits is helemaal prachtig. :loving:
Humanity en Shadows zijn ook steengoed.
Die dramatische melodie van Humanity na de eerste climax is zo vet. En de kicks in Shadows :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Album luisterde heel lekker weg. Fijn die oudere stijl! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 09:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wolf 7
Leuke plaat, doet aan Mr. Monster denken. De melodie en kicks zijn wel prima, niet bijzonder verder eigenlijk.

Down On The Floor 6
Krijg hier best zo'n typische freestyle plaat gevoel bij. Het is natuurlijk een variatie op Vision, maar deze kicks zijn een stuk minder en de melodie is te dun en te simpel imo. De mid is wel heel vet, daarom nog een 6.

Endless 2019 7
Heerlijk sfeertje. Kicks en melodie zijn prima. Wordt daarnaast verder niet heel spannend.

Outer Limits 8,5
Typische oude Zany plaat zoals ik ze graag hoor. Goede melodie, die lekker op en neer gaat en heerlijke kicks. Die kicks van Fever zijn altijd dik geweest.

Beat Machine 6
Lijkt een beetje op The New God gemixt met Frequency maar dan te leeg imo. Kicks zullen live wel lekker gaan maar hij is verder te saai imo.

The Spirit 7
Mid is prima, melodie en kicks ook. Lijkt wel heel veel op een remake van Face The Enemy Remix. Had hem hoger gegeven als hij iets origineler was, maar de throwback naar die oude stijl is altijd lekker natuurlijk.

The Real World 8
Lekker sfeertje, topkicks en de melodie is ook heel vet.

Every Day 7,5
Mid is een beetje raar maar op zich wel vet. Climax is verder ook heel vet, maar ik hoor gewoon dat die kick echt een zwakkere versie is van de kick in Do You Want Heavy e.d. Had die er dan in gedaan. Chris One doet ook nog dingen met die kick, als die kick er is zat was dit wss de beste plaat van het album geweest.

Humanity 7
Mid is niet bijzonder, de kick is niet heel lekker, mist veel laag imo. Melodie is wel vet, 2e climax is wel een leuke anti.

The Creator 7,5
Heel vet zo in het oude stijltje. De kick past er niet echt heel erg bij imo. Ik denk dat een wat lompere kick vetter was geweest. Maar dit stijltje blijft zo vet.

Shadows 8,5
DV8 doet een beetje af van de sfeer die Donkey Rollers altijd neerzetten, maar gelukkig is het een dubbele stem. De mid is top gedaan. Break is typisch Donkey Rollers, had er ook graag echt een dikke volle Donkey Rollers kick in gehoord, maar helaas. De climax is verder wel supervet. Had er een dikke DR kick a la Chaos, What We Are e.d. in gezeten dan was dit sowieso de beste plaat van het album.

We Got The Streets 7
Kick is vet, maar had toch liever de iets vollere oude versie gehad. Alee is enorm irritant zoals gewoonlijk. Melodie doet me niet veel, kicks houden de plaat wel leuk. Veel potentie, maar toch niet zo goed als het had kunnen zijn helaas.

Zitten een paar uitschieters in die echt perfect de oude stijl van Zany pakken en me ook gelijk het gevoel geven dat ik ook bij zijn oude platen had. Alleen blijf ik er toch bij, als je toch je oude stijl gaat oppakken, commit er dan volledig naar. Sommige platen hebben elementen er van maar haken bij de rest af waardoor het toch niet helemaal geweldig is. Zoals genoemd bij Shadows en Every Day, de potentie voor TOTY's ligt er, maar commit dan volledig naar die oude sound, dat kan prima zoals bij Outer Limits.

Desondanks hoop ik dat hij doorgaat met deze stijl, het voegt zeker iets toe aan de scene en klinkt heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren geluid en de uitschieter is duidelijk Outer Limits. Wat een plaat. Humanity is ook lekker en verder ben ik de rest eigenlijk alweer vergeten. Veelal mis ik drive of klinkt het wat leeg of simpel. Misschien groeien sommige platen nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Zany ook over DNA album en zijn mening over de hardstyle nu. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk om hem er zo over te horen vertellen.

Ben er wel een beetje bang voor, ondanks de positieve reacties, dat deze sound niet opnieuw gaat aanslaan. En dat het album misschien alweer snel in de vergetelheid raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 14:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Album luistert prima weg, maar vind er weinig uitschieters tussen zitten. Shadows duidelijk de vetste plaat van het album, daarna Humanity, The Creator en Outer Limits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankjewel voor het linken! Wat betreft het album en zijn visie op hardstyle nu kan ik me wel in vinden. Er zijn meer artiesten die in dit gat proberen te springen (kijk bijvoorbeeld maar wat Prefix & Density er van vinden), maar tot nu toe lijkt er niet echt ruimte tussen super melodieus en raw. De dichtstbijzijnde zou iK Phuture Noize kunnen noemen. Ik hoop dat het hem lukt, want ik houd van die tussenweg. Album heeft ook genoeg fijne platen, ik hoop dat ze door velen opgepakt gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2019 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend gave platen staan hier op zeg!! :love:

Wolf, Down On The Floor, Outer Limits, The Spirit, Humanity (acid sounds (L) ), The Creator, Shadows en We Got The Streets zijn echt supervet!
Heel tof dat veel van de tracks toch een soort van opvolger van oudere tracks zijn.

Meer van dit graag!!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2019 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is uiteraard geen TFOS qua toppers maar desalniettemin een prima album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2019 19:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Down On The Floor:
De sfeer, sounds, melodie en vocal van DV8 heeft echt heel veel weg van Zany platen uit de classics-tijd, top dus.

Endless 2019:
Prima plaat om in een 2019 jasje te stoppen. Toch houd ik het zelf liever bij het origineel, die kicks liggen me veel beter.

Outer Limits:
Wat een heerlijke kicks!! Ook de zang klinkt echt gruwelijk, gevolgd door die opbouwende melodie. Hele fijne climaxen ook, alles klopt aan deze plaat :D

Beat Machine:
Vind dit wel wat weghebben van Machine Master of Pwoap. Lekker wazige plaat. Al denk ik niet dat dit tegenwoordig meer geschikt is voor de dansvloer.

The Spirit:
Vind de introkicks niet heel fijn klinken, de rest is ook niet heel speciaal. Vind de synth ook wat dunnetjes overkomen waardoor het een vrije lege plaat is.

The Real World:
Heerlijke filmachtige sfeer in de break. De side-chain in de climax is lekker, maar ook weer wat aan de dunne kant, waardoor het niet warm en vol klinkt.

Every Day:
Wat een lekkere intro zeg, gave sounds. Ook de vocalen passen er perfect bij. Lekker duistere melodie zoals Zany dat vroeger kon. Climax-kicks zijn lekker, maar hadden nog wel wat dieper gemogen om echt bij de plaat te passen.

Humanity:
Vind de kicks in deze niet echt fijn, komen vrij krachteloos over. De B-Front sounds zijn wel weer op en top :)

The Creator:
Vind deze verre van spannend. Kicks en melodie pakken me totaal niet. Het geheel komt ook best sloom over.

Shadows:
Wat ben ik blij om weer iets nieuws van Donkey Rollers te horen ^^ Die platen blijven altijds iets speciaals/onderscheidend hebben. Wat een gruwelijk dikke sfeer heeft deze ook weer, kippenvel (L)

We Got The Streets:
Lekkere kicks. De rest komt wat sloom over, niet echt een plaat voor op een feest. Gemiddelde plaat dit.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle