Mark With A Tarrel wrote:vind alleen die Wildstyulez kick
Related topics
- View the latest post: Serzo ft. Fawlin - It's In Your DNA (Official Hardstyle DNA Anthem 2024) (DWX1622)
- View the latest post: Zany presents DNA @ Decibel Outdoor 2019
- View the latest post: The Harder Styles presents: Zany (DNA Album Showcase) (16-11-2019, Discotheek De Zon, Bodegraven)
- View the latest post: Eluzive - Zany, zany en nog eens Zany!
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
The Spirit doet mij gelijk aan Face The Enemy Denken
Noisecontrollers - SamaraMark With A Tarrel wrote:
Kan iemand me helpen waar ik de melodie van The Creator van herken?
Ondanks dat ik hier erg hyped voor ben vind ik veel melodieën wel op bestaande melodieën lijken.. Maar goed eerst het album maar eens goed luisteren straks 
Zitten een paar hele sterke korte snippets tussen. Zeer benieuwd!
Dit is wel heel erg vet zeg, benieuwd naar complete album. Mooi dat ie ook al relatief snel uitgebracht wordt.
Beat Machine
Beat Machine
Misschien de midintro van Toneshifterz & Zany - The Story?Mark With A Tarrel wrote:vind alleen die Wildstyulez kick in Down on the Floor wel heel misplaatst binnen de contouren van dit album.
Kan iemand me helpen waar ik de melodie van The Creator van herken?
Shadows
dit wekt zeker mijn interesse 
Vitality wrote:Goud dit!!!![]()
Het was ook gewoon enorm zonde dat hij geen echte Hardstyle meer maakte.
Kan dit wel waarderen. Dit is echt voor de fans gemaakt en waarschijnlijk omdat hij het zelf nog heel tof vind. Veel dagjesmensen zullen dit helemaal niks vinden waarschijnlijk.
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Precies dit, heb altijd heel erg kunnen geniet van de muziek van Zany. Maar de laatste jaren was het totaal niet mijn ding. Dit gaat heel erg vet wordenVitality wrote:Goud dit!!!![]()
Het was ook gewoon enorm zonde dat hij geen echte Hardstyle meer maakte.
Khadber wrote:Zitten een paar hele sterke korte snippets tussen. Zeer benieuwd!
Arboza wrote: Misschien de midintro van Toneshifterz & Zany - The Story?
Samara is 'm!Martin Waus wrote: Noisecontrollers - Samara
Broken Balance wrote:Mark With A Tarrel wrote:vind alleen die Wildstyulez kick
Mark With A Tarrel wrote:heel misplaatst binnen de contouren van dit album.
Weet niet precies wat ik van deze teaser moet vinden. Aan de ene kant hoor je duidelijk de classic stijl terug. Aan de andere kant pakken de meeste melodieën mij in het eerste gehoor niet echt. Hopelijk draait dat nog bij als de fulls/album edits uit zijn.
Dat gezegd te hebben klinken Every Day, Outer Limits en Beat Machine veel belovend.
Dat gezegd te hebben klinken Every Day, Outer Limits en Beat Machine veel belovend.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Khadber wrote:Zitten een paar hele sterke korte snippets tussen. Zeer benieuwd!
Shadows, Outer Limits & Humanity hebben mijn volle interesse

Zijn de kicks goed? Ja, maar ik vind zijn leads echt heel dunnetjes en amateurisch klinken.
-
A
Dat maakt het juist niceNuracore wrote:Zijn de kicks goed? Ja, maar ik vind zijn leads echt heel dunnetjes en amateurisch klinken.
Ff geen inhoudelijke comment, ik ga ze later nog luisteren. Maar waarom wordt dit eigenlijk niet op Fusion gereleased?
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 23 days ago
Ik luister nu 'Wolf', net gereleased, maar ik vind de kicks maar slap. Komt niet echt door naar mijn idee.Nuracore wrote:Zijn de kicks goed? Ja, maar ik vind zijn leads echt heel dunnetjes en amateurisch klinken.
Vind ik ook heel vreemd maar aan de andere kant, wanneer is de laatste serieuze release op Fusion geweest?Delt-A wrote:Ff geen inhoudelijke comment, ik ga ze later nog luisteren. Maar waarom wordt dit eigenlijk niet op Fusion gereleased?
Vind het wel vet hoe Outer Limits in feite een soort van 2019 versie van Evolution is, Beat Machine van Symphonic Feedback (luister maar naar de intro) en We Got The Streets heel erg doet denken aan The New God (alhoewel deze misschien wat vergezocht kan zijn).
Of ligt het aan mij?
Of ligt het aan mij?