Solis wrote:Verdomme, wat een fijne plaat is dit zeg!
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Het is een vette plaat, maar de melodie en andere delen van de plaat op zich lijken qua opzet enorm veel op Our Church imo.
Als iemand zei combineer Our Church eens met Children Of Drums dan had ik dit als uitkomst verwacht. Grootste rede dat ik dit soort platen niet meteen geweldig vindt is denk ik juist omdat er weinig vernieuwing in lijkt te zitten t.o.v. de laatste twee jaar.
Als iemand zei combineer Our Church eens met Children Of Drums dan had ik dit als uitkomst verwacht. Grootste rede dat ik dit soort platen niet meteen geweldig vindt is denk ik juist omdat er weinig vernieuwing in lijkt te zitten t.o.v. de laatste twee jaar.
Helaas voel ik de afgelopen 2 jaar steeds minder voor Hardstyle, dat doet stiekem enorm pijn. Platen zoals deze daarintegen weten mij toch weer volledige mee te nemen in die gevoelens die ik voorheen had. Wat een mega plaat 
Last edited by Paultheone on 22 Jan 2020 13:04, edited 2 times in total.
JaaaaaaaaPaultheone wrote:https://aoc.ffm.to/aoc024
Release is 6 februari!
Oh heeft wel geholpen dan, jippiejaron123 wrote:Waar blijft deze
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Wow dat zou best kunnen, haha wat gaaf zeg!!!jaron123 wrote:Oh heeft wel geholpen dan, jippiejaron123 wrote:Waar blijft deze![]()
![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
FlapdrolMillard Fillmore wrote:Wow dat zou best kunnen, haha wat gaaf zeg!!!jaron123 wrote:Oh heeft wel geholpen dan, jippiejaron123 wrote:Waar blijft deze![]()
![]()
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Lief
Millard Fillmore wrote:Wow dat zou best kunnen, haha wat gaaf zeg!!!jaron123 wrote:Oh heeft wel geholpen dan, jippiejaron123 wrote:Waar blijft deze![]()
![]()
Enorm gaaf pik!11!!1!!1
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
hele fijne plaat weer
Wildstylez is net als in zijn begin jaren weer bezig op een ontzettend hoog productie niveau, samen met DBSTF vind ik alles wat deze mannen uitbrengen geniaal
Wildstylez is net als in zijn begin jaren weer bezig op een ontzettend hoog productie niveau, samen met DBSTF vind ik alles wat deze mannen uitbrengen geniaal
I remember vividly when the music first hit me. How it torn me apart, but in the greatest way.
DJ's dropping bass through speakers like they we're trying to break them.
They became my hero's, my idols, my soul inspiration.
I've given my whole life to this. But without you, none of it would even exist...
Lyrics zijn redelijk in lijn met 20 jaar Q-Dance, zou het een tactische release zijn vlak voor Dediqated? (Ik zie een indoor eindshow met deze erin voor me
)
Verder, track of the year als je het aan mij vraagt. Op slag verliefd
DJ's dropping bass through speakers like they we're trying to break them.
They became my hero's, my idols, my soul inspiration.
I've given my whole life to this. But without you, none of it would even exist...
Lyrics zijn redelijk in lijn met 20 jaar Q-Dance, zou het een tactische release zijn vlak voor Dediqated? (Ik zie een indoor eindshow met deze erin voor me
Verder, track of the year als je het aan mij vraagt. Op slag verliefd
Vind het een beetje simpel klinken. Melodie is goed, maar voor mij gewoon een 13/12 AoC plaat. Word zelf ook wel een beetje simpel van deze syths.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Dit idd, wel leuke vocal.Sarabande wrote:Vind het een beetje simpel klinken. Melodie is goed, maar voor mij gewoon een 13/12 AoC plaat. Word zelf ook wel een beetje simpel van deze syths.
Een 13/12 Wildstylez plaat bedoel je? Hoor hier niks van andere AoC producers in terug. En zo kun je natuurlijk bijna elke plaat wel afkraken. Elke B-Front plaat is 13/12 B-Front. Dat is juist het idee, een unieke stijl creëeren. In ieder geval, als het maar geen kopie van je vorige nummers is, wat in dit geval best duidelijk niet zo is. De plaat kan je natuurlijk prima niet liggen, maar vind de kritiek niet heel terecht.Sarabande wrote:Vind het een beetje simpel klinken. Melodie is goed, maar voor mij gewoon een 13/12 AoC plaat. Word zelf ook wel een beetje simpel van deze syths.
Ik vind dit zelf echt een super vette plaat! Alle 3 producers zijn de laatste paar jaar keer op keer raak
Synth is zeker wel AoC vind ik. Dit had voor mij net zo goed een HHZ of Sound Rush plaat kunnen zijn. Vind er weinig unieks aan. Behalve de vocals, die zijn wel vet.DisAster wrote:Een 13/12 Wildstylez plaat bedoel je? Hoor hier niks van andere AoC producers in terug.Sarabande wrote:Vind het een beetje simpel klinken. Melodie is goed, maar voor mij gewoon een 13/12 AoC plaat. Word zelf ook wel een beetje simpel van deze synths.
Had met TNT in de titel nog enigszins hoop op wat energieks, maar man man wat een vreselijk saaie plaat weer