Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wous1989 schreef:
Ik vind t veel op Frontliner lijken van tegenwoordig. Maar Wildstylez had ook een nummer met Zany gemaakt toch, waarom horen we daar niks meer van? :(

Dat vraag ik me ook af, heel erg vaag want volgens mij is dat nummer nog nergens gedraaid alleen op Decibel trailer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 03:35 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Timeless doet zijn naam eer aan.
Een plaat die je raakt naar mijn mening!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindelijk goede plaatjes van Wildstylez die ik ook daadwerkelijk meer dan 5x kan luisteren zonder ze uit te kotsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wous1989 schreef:
Ik vind t veel op Frontliner lijken van tegenwoordig.


Wildstylez gebruikt totaal een andere stijl dan Frontliner if you ask me. En in de synths hoor ik ook geen overeenkomsten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze meer de vergelijking zien in de kick. Wat bullshit is gezien Frontliner's kick pas veel later op kwam dagen dan die van Wildstylez. Hetzelfde geldt voor Frontliner's stijl overigens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 09:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wous1989 schreef:
Ik vind t veel op Frontliner lijken van tegenwoordig. Maar Wildstylez had ook een nummer met Zany gemaakt toch, waarom horen we daar niks meer van? :(


Timeless is wel heel fijn, de andere 2 doen me ook aan Frontliner denken.

Met die track wordt blijkbaar niets meer mee gedaan, te weinig positieve reacties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timeless is echt een parel! Ben ook wel blij dat hier geen vocal mix van komt.
Forever is ook een heerlijk plaatje, natuurlijk minder dan Timeless.
Soundstorm is wel 'oke' maar weet me nog niet zo te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een pareltjes zeg.

Alledrie gewoon weer geweldig gemaakt,hoe doet die jongen dat toch..
Timeless sowieso nu al 1 van mijn favo track van dit jaar, krijg hier kippevel van, zo lekker.
Forever ook een gigantisch lekker nummer, met heerlijke vocals.
Soundstorm... poeh man, ook weer lekker en toch doet mij deze aan Frontliner denken, wat ik heus niet erg vind.

Nu al een geweldige EP.. :bomb: (L) :bomb: (L) :bomb: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 22:54 
 
Hardtraxx Addict

Wildstylez
Citaat:
On the 18th of februari the "Timeless E.P." will be released on Q-dance Records!!
Including of course Timeless, Soundstorm and Forever..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreemd, dus niet meer op Digital Age? Wat een chaos maken ze er toch van laatste tijd met al die labels. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:05 
 

Raar dat het niet op Digital Age komt :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez ook weg bij scantraxx dus. Zal vast ook niet lang meer duren tot NC volgt, als zij überhaupt bij dj bv onder contract staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
@wildstyleznl Why is the Timeless E.P. released on Q-dance records? Is it because of your x-qlusive?

Citaat:
Wildstylez ‏@wildstyleznl
@MartijnSwolfs Because I wanted to release on their label and also because of XQWS
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 01:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is de transfer markt open in hardstyleland haha
whats going on bij scantraxx? wildstylez is niet de eerste die scantraxx verlaat
maar is het niet zo dat qdance label alleen voor anthems etc is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 09:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu al de beste EP van het jaar (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardstyleFreak schreef:
is de transfer markt open in hardstyleland haha
whats going on bij scantraxx? wildstylez is niet de eerste die scantraxx verlaat
maar is het niet zo dat qdance label alleen voor anthems etc is?


1. Wildstylez - Forever (Defqon.1 Anthem 2013)
2. Wildstylez - Timeless (Decibel Anthem 2013)
3. Wildstylez - Soundstorm (Qlimax Anthem 2013)

Wedden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Hehe, eindelijk een 3-tracker bij Digital Age.

Wildstylez - Forever: Iets wat standaard intro, kicks zijn wel op orde. Vind de vocal er doorheen wel vet. Break is wat aan de saaie kant, brengt geen sfeer geen euforie of niets mee. Climax daarna heeft wel een leuke melodie. Niet erg speciaal, de hoge melodieën komen steeds vaker terug. Iets waar Frontliner sterk in is, maar andere artiesten af proberen te pakken. 2e climax is gewoon precies hetzelfde. Leuke afbouw naar de outro, de outro heeft nog een flinke drive.

Wildstylez - Timeless: Hier zou toch een vocal en non-vocal mix van zijn? Blijkbaar heeft hij voor alleen een non-vocal gekozen. Alleen maar beter. Nummers zonder vocals bevallen me vaak beter net als Droid. De break duurt wel heel lang, alleen bouwt het wel perfect op naar een grote euforische climax. Precies wat het ook doet. De melodie is heerlijk. Technisch hoogstandje van deze man. Kicks in de climax zijn ook gewoon erg vet. 2e climax is ook goed. Outro is prima.

Wildstylez - Soundstorm: Die scherpe sounds voor de mid klinken wel heel vet. De mid-intro zelf is ook heel energiek. Leeg maar effectief. De break vind ik niet goed aansluiten op de mid-intro. De vocals in de break klinken er ook niet mooi bij. Scherpe sounds voor de climax zijn wel weer lekker. Climax vind ik eigenlijk maar tegenvallen als ik eerlijk moet zijn. Had een Euforische melodie verwacht wat het totaal niet is. 2e climax heeft wel een euforische melodie, maar vind ik totaal niet bij het geheel passen. Onsamenhangend nummer.

Timeless is overduidelijk het beste nummer van deze 3-tracker. Gevolgd door Forever wat ook een fijn plaatje is. Soundstorm wordt naar een aantal keer luisteren ook irritant en het geheel klinkt onsamenhangend.


Edit: Begin Forever nu toch wel echt te waarderen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 11:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timeless is een pareltje, zit een heerlijk gevoel in. Soundstorm en Forever doen me een stuk minder, al moet ik vooral zeggen dat Soundstorm productietechnisch waanzinnig goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Wat een intens dikke release wordt dit zeg! Niet normaal wat een hoge kwaliteit-platen.

:huh:

Wat een ontzettend zeurderige sound heeft die Wildstylez gekregen. Timeless is wel te doen, maar gaat na een tijdje ook al snel vervelen. Hoop niet dat hij op deze tour verder gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
HardstyleFreak schreef:
is de transfer markt open in hardstyleland haha
whats going on bij scantraxx? wildstylez is niet de eerste die scantraxx verlaat
maar is het niet zo dat qdance label alleen voor anthems etc is?


1. Wildstylez - Forever (Defqon.1 Anthem 2013)
2. Wildstylez - Timeless (Decibel Anthem 2013)
3. Wildstylez - Soundstorm (Qlimax Anthem 2013)

Wedden?


Decibel is toch een geen Q-dance event...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez is al een tijdje weg bij Scantraxx, samen met NC Digital Age begonnen. Wel onder bewind van Scantraxx dacht ik?

YoS was ook gereleased op Q-dance. Vind het wel apart dat hij niks meer doet op Digital Age...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 15:41 
 
Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:
W0uT3R schreef:
Wat een intens dikke release wordt dit zeg! Niet normaal wat een hoge kwaliteit-platen.

:huh:

Ongeacht of je deze tracks wat vind, Soundstorm heeft toch een ontzettend dik sounddesign? :P

Ikzelf vind dit echt een toprelease. Forever doet me weinig maar klinkt verder gewoon goed. Timeless is gewoon een geweldige plaat, zo een die je niet snel zal vergeten. Soundstorm is een productietechnisch meesterwerkje van de bovenste plank als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Decibel is toch een geen Q-dance event...

Nee want de rest was wel serieus idd... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Wildstylez is al een tijdje weg bij Scantraxx, samen met NC Digital Age begonnen. Wel onder bewind van Scantraxx dacht ik?

YoS was ook gereleased op Q-dance. Vind het wel apart dat hij niks meer doet op Digital Age...


Digital Aids was toch een soort sublabel van Scantraxx net als Gold etc...?
Dat is dan ook de reden waarom Wildstylez nog steeds op Scantraxx feestjes draaide.
Blijft weinig van Scantraxx over zo, benieuwd waar NC nu heen gaan. Vast iets in de zin van Spinnin' Records.

OT. dikke release, alle 3 de tracks stuk voor stuk heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:48 
 
Artiest

Wat een bizar vette release. Alle drie de tracks :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle