Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 16:07 
 

Super release!

2013 begint een aardig jaar te worden met pareltjes van releases!

Hopelijk komt Feel So Good/(Trick Or Treat) ook snel van NC ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alle 3. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wacht op de HQ's met oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timeless: Zonder twijfel de beste mainstream plaat die ik afgelopen jaar gehoord heb, wat een gevoel zit hierin zeg, keer op keer kippenvel wanneer de melodie naar beneden gaat. Vooral de hele ambient sfeer die wordt neergezet vind ik echt ijzersterk, drive mist hier inderdaad maar daar is deze track ook niet voor gemaakt.

Forever!: Mid-intro steekt goed in elkaar, hier zit wel een enorme drive in. Vind dit ook één van de weinige hardstyle platen waar de vocals goed gebruikt worden en écht iets toevoegen. De lead synth en melodie zijn simpelweg geniaal, kicks ondersteunen de melodie en pitchen niet belachelijk. Tweede climax is misschien net een beetje over the top episch, maar stoor me er niet aan.

Soundstorm: Ondanks dat ik dit de minste van de Ep vind kan niet anders zeggen dat ik dit weer een klein meesterwerkje vind. Die lange uitgerekte screeches zijn echt helemaal mijn ding, en technisch steekt het allemaal perfect in elkaar. Vooral wanneer ze iets inhouden geeft dat zo'n ongelofelijke energie mee. Vocals ook hier weer goed gebruikt.

Al met al één van de beste mainstream Ep's aller tijden als je het mij vraagt, alle drie de tracks zijn van een ongekend hoog niveau en sluiten perfect aan bij wat ik in hedendaagse euforische hardstyle zoek. Met dingen als YoS maakt ie me echt niet blij maar met zijn oude werk en nu dit bewijst Wildstylez voor mij toch wel de beste mainstream producer te zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1. Wildstylez - Forever
De mid-intro vind ik vet. Typisch Wildstylez. Jammer genoeg doet de climax me helemaal niets, maar ik kan wel begrijpen waarom mensen helemaal wild worden van deze melodie :)

2. Wildstylez - Timeless
Geweldig, net als Maestro N ook voor mij een van de beste mainstream platen van afgelopen jaar. Dat de break te lang duurt is echt een onzin argument, want juist daar is deze plaat op gebouwd. Dit geldt ook voor de afwezigheid van drive of ultra harde rag-kicks. Euforie to the max, fucking veel gevoel en een ''FUCK YEAH''-feeling waar je u tegen zegt. Geweldig om je set mee te openen :worship:

3. Wildstylez - Soundstorm
Doet me niks --> 13/12. Misschien dat dit wat beter klinkt op HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Hehe, eindelijk een 3-tracker bij Digital Age.

Wildstylez - Forever: Iets wat standaard intro, kicks zijn wel op orde. Vind de vocal er doorheen wel vet. Break is wat aan de saaie kant, brengt geen sfeer geen euforie of niets mee. Climax daarna heeft wel een leuke melodie. Niet erg speciaal, de hoge melodieën komen steeds vaker terug. Iets waar Frontliner sterk in is, maar andere artiesten af proberen te pakken. 2e climax is gewoon precies hetzelfde. Leuke afbouw naar de outro, de outro heeft nog een flinke drive.

Wildstylez - Timeless: Hier zou toch een vocal en non-vocal mix van zijn? Blijkbaar heeft hij voor alleen een non-vocal gekozen. Alleen maar beter. Nummers zonder vocals bevallen me vaak beter net als Droid. De break duurt wel heel lang, alleen bouwt het wel perfect op naar een grote euforische climax. Precies wat het ook doet. De melodie is heerlijk. Technisch hoogstandje van deze man. Kicks in de climax zijn ook gewoon erg vet. 2e climax is ook goed. Outro is prima.

Wildstylez - Soundstorm: Die scherpe sounds voor de mid klinken wel heel vet. De mid-intro zelf is ook heel energiek. Leeg maar effectief. De break vind ik niet goed aansluiten op de mid-intro. De vocals in de break klinken er ook niet mooi bij. Scherpe sounds voor de climax zijn wel weer lekker. Climax vind ik eigenlijk maar tegenvallen als ik eerlijk moet zijn. Had een Euforische melodie verwacht wat het totaal niet is. 2e climax heeft wel een euforische melodie, maar vind ik totaal niet bij het geheel passen. Onsamenhangend nummer.

Timeless is overduidelijk het beste nummer van deze 3-tracker. Gevolgd door Forever wat ook een fijn plaatje is. Soundstorm wordt naar een aantal keer luisteren ook irritant en het geheel klinkt onsamenhangend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ehh

Wout1997 schreef:
Ik wacht op de HQ's met oordelen.


Wout1997 schreef:
Wildstylez - Forever: <oordeel oordeel oordeel>

Wildstylez - Timeless: <oordeel oordeel oordeel>

Wildstylez - Soundstorm: <oordeel oordeel oordeel>


Oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Elexz schreef:
Ehh

Wout1997 schreef:
Ik wacht op de HQ's met oordelen.


Wout1997 schreef:
Wildstylez - Forever: <oordeel oordeel oordeel>

Wildstylez - Timeless: <oordeel oordeel oordeel>

Wildstylez - Soundstorm: <oordeel oordeel oordeel>


Oke.

Dacht dat de previews van lagere kwaliteit waren. Op een enkele keer een MC erdoor heen na. Scheelt het niet veel van een officiële preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundstorm is egt enorm vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Dacht dat de previews van lagere kwaliteit waren. Op een enkele keer een MC erdoor heen na. Scheelt het niet veel van een officiële preview.

Deze 'previews' zijn gewoon LQ hoor. Echte previews schelen vrijwel niks van de officiele release qua kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Echte previews schelen vrijwel niks van de officiele release qua kwaliteit.

Nonsens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 18:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Elexz schreef:
Echte previews schelen vrijwel niks van de officiele release qua kwaliteit.

Nonsens.

Bij labels zoals D:A, Fusion etc. is dat dus gewoon zo he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Daveytl schreef:
Elexz schreef:
Echte previews schelen vrijwel niks van de officiele release qua kwaliteit.

Nonsens.

Bij labels zoals D:A, Fusion etc. is dat dus gewoon zo he.

Gast dat is echt onzin..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja je kan me blijven ontkrachten, maar kom eens met voorbeelden dan of zo... Ben wel benieuwd namelijk, zelf ben ik alleen maar HQ's tegengekomen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is de reden waarom Wildstylez al jarenlang één van mijn favorieten is. Noem het mainstream (wat het in dit geval ook wel is natuurlijk), noem het allemaal zoveel van hetzelfde, maar de man weet hoe hij dijken van melodieën moet maken en heerlijke drives in kan brengen :worship:
Bij Timeless was ik meteen verkocht. Forever heeft een heerlijke mid-intro, een sterke melodie en is gewoon een heerlijke sfeerplaat. Soundstorm moest ik erg aan wennen, maar begin ik ook steeds meer te waarderen.

Ijzersterke release dit, één van zijn beste sinds Digital Age. En eindelijk een keer geen 1-tracker! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 19:51 
 
Hardtraxx Addict

Buitenaards goede tracks, ze zitten alle drie zo ontzettend goed elkaar. Timeless is vooral heerlijk door het zweverige in de melodie, Wildstylez goes Cosmic Gate :love: . Forever heeft een enorme bak energie in de mid en climax! Heerlijk ook die in en out vocals, prachtig uitgewerkt! Soundstorm is overal een sterke plaat, heerlijke melodie en prachtige uithalen in de synth. Overal een fan-tas-tische mainstream release. Vorig jaar had Joram een dipje maar met deze E.P. Komt hij ijzersterk terug :) . Hier had Daydreamer van mij ook wel bijgemogen btw, die was zeker ook release waardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 20:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Favoriet van deze release is Forever, heerlijke zweverige melodie. Timeless vind ik thuis niet zo veel aan, maar doet het op een feest altijd wel goed. Soundstorm heeft vooral een hele dikke intro.

Al met al erg goeie release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:13 
 
Hardtraxx Elite

Er zouden 2 versies komen van Timeless! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Er zouden 2 versies komen van Timeless! :)


Zouden ja, maar die andere versie is nooit ten gehore gebracht en wordt ook niet genoemd ivm deze release door Wildstylez zelf. Ik denk zelf dat die andere versie er nooit van is gekomen (nooit aan begonnen of halverwege opgegeven).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:56 
 

Een vocal mix met de stem van Nielsje Geuzebroek zou heel het nummer vernagelen.
Dus dat is niet erg dat die vocal mix er niet zou komen imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ze ipv die vocal mix, nu die edit met de Lose My Mind vocals hebben gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:01 
 

Dat zou ook wel tof zijn ja, en dan binnenkort te horen op alle radiozenders :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette platen zeg, en al helemaal mooi dat ze alle 3 tegelijk komen!

Timeless en Soundstorm zijn echt pareltjes. Forever lijkt overigens net een Noisecontrollers plaat, maar ook die track is erg fijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 00:17 
 
Hardtraxx Veteran

Platen die op een feest heerlijk zijn lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 02:18 
 

Hier thuis gaan ze ook lekker op de woofer hoor :thumbsup:

Vinden me buren alleen niet zo leuk :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle