Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
ik heb al een paar jaar gehoopt op een wildstylez anthem, omdat ik dacht dat die goed zou worden.

deze track is dat voor mij niet, heb een hekel aan de zang ( kattengejank), vind de melodie niet lekker lopen en voelt mist voor mij een beetje samenhang.

ook de mid had van mij wel weg kunnen blijven, voegt voor mij niks toe aan de track.

voor mij helaas een van de slechte anthems ooit gemaakt.

het nummer past voor mij veel beter bij freaqshow.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Ja had ook goed bij Freaqshow gepast, maar Qlimax is het OG feest waar dat mysterieuze juist zo goed bij past. Niet uitgesproken euforisch ofzo. Vind het daarom juist zo'n sterk anthem.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
OG feest?
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
zeke wrote:OG feest?
Original Gangster feest :cool:
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Lang geleden dat ik de releases check (luister wat minder hs laatste tijd), maar was hier wel benieuwd naar, aangezien hij behoorlijk vet klonk in de endshow op mysteryland.

Ben het wel eens dat het ook freaqshow anthem had kunnen zijn. Betekent overigens niet dat het geen vette plaat is, want ik vind de melodie rete strak. Kicks vind ik daarentegen een beetje slap, mist wat punch, hoewel niet storend. Viel wel bijna in slaap bij de break, daar had meer ingezeten. Kort oordeel: leuk
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Vette plaat. Niet helemaal geweldig, maar gewoon vet. 8/10
Waar ik bij eerdere anthems nog wel eens het idee had dat de breaks en climaxen verschillende platen waren, passen de breaks en climaxen bij deze plaat naar mijn mening goed bij elkaar.
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2015
last seen Dec 2020
G1LL wrote:
Broken Balance wrote:JDX en Sogma doen altijd alles omtrent Q qua intro's en themamuziek e.d.

In b4 mensen die t nog steeds niet geloven
Villain ook toch?
Die deed voornamelijk aftermovies in elkaar zetten voor onder andere Q-dance.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
En intro's volgens mij bij Matrixx.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Villain = legend
Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 2 days ago
View on SoundCloud
G
Hardtraxxer
212 posts member since 2011
last seen Jan 2020
De anthem is eigenlijk een 2e versie , wildstylez liet een eerste versie horen in de livestream op facebook, en die klonk precies toch beter dan deze, al was het maar een kort stukje dat je te horen kreeg.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Gondrez wrote:De anthem is eigenlijk een 2e versie , wildstylez liet een eerste versie horen in de livestream op facebook, en die klonk precies toch beter dan deze, al was het maar een kort stukje dat je te horen kreeg.
Wat was er precies anders aan? Of echt alles. Livestream helaas niet gezien en dat is volgens mij ook niet meer mogelijk.
G
Hardtraxxer
212 posts member since 2011
last seen Jan 2020
ThaBomba. wrote:
Gondrez wrote:De anthem is eigenlijk een 2e versie , wildstylez liet een eerste versie horen in de livestream op facebook, en die klonk precies toch beter dan deze, al was het maar een kort stukje dat je te horen kreeg.
Wat was er precies anders aan? Of echt alles. Livestream helaas niet gezien en dat is volgens mij ook niet meer mogelijk.
Het was enkel een stuk van de break maar je hoorde niet heel tijd de zo een vrouwenstem en gaf voor mij meer een qlimax feeling, kan helaas die video niet meer bekijken, wildstylez zei dat hij met een volledig nieuwe project was begonne voor deze "2e" anthem. Hij zei wel dat hij mss de "1e" anthem gaat afwerken en releasen maar dat is nog niet zeker.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Nijidik wrote: Het anthem is gemaakt door Dirk Jan DJ.
Waarom is dit nog niet aangepast in de titel?
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
Wat een parel :loving:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TheEntity wrote:
G1LL wrote:
Broken Balance wrote:JDX en Sogma doen altijd alles omtrent Q qua intro's en themamuziek e.d.

In b4 mensen die t nog steeds niet geloven
Villain ook toch?
Die deed voornamelijk aftermovies in elkaar zetten voor onder andere Q-dance.
Dit doet/deed Stijn Verlinde vooral, weet niet hoe je bij Villain komt.
Hardtraxxer
106 posts member since 2016
last seen Nov 2019
View on YouTube

:thumbsup:
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Dit is gewoon heel goed!
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Jezus man dit is gewoon het hoogste elite lvl dat je met je sound kan bereiken hoor. Wildstylez :loving:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wildstylez - Temple Of Light (Qlimax 2017 Anthem) (Q165)

Label: Q-Dance Records
WEB release: ??/10/2017

Tracks:
Wildstylez - Temple Of Light (Qlimax 2017 Anthem)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
http://www.hardstyle-releases.com/wildstylez-q165/
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Heerlijke qlimax track. Melodieus met een goede feeling. Lead klinkt echt heerlijk vol. Qlimax anthems stellen nooit teleur. Alleen die van G4H vind ik tot nu toe kut
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Pipa wrote:Heerlijke qlimax track. Melodieus met een goede feeling. Lead klinkt echt heerlijk vol. Qlimax anthems stellen nooit teleur. Alleen die van G4H vind ik tot nu toe kut
de 1e wel een gehoord, dat is letterlijk een track die klinkt alsof er een halfbakken een qlimax vocal tussen is geppleurt :x
Hardtraxxer
512 posts member since 2017
last seen 13 days ago
Precies zoals een anthem zou moeten zijn! :loving:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Jordy wrote:Hij pakt mij helemaal niet. Sommige details zijn wel vet, zoals die vrouwenschreeuw, maar de melodie doet me echt helemaal niks helaas.
Dit is in de tussentijd toch wel volledig omgedraaid. Zeer goed anthem nu ik hem weer luister.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Echt een heel goed anthem dit! Doet me ook denken aan cats jets and breaks en dat is alleen maar goed!

Intro is echt geil trouwens :drool: