Omdat ik me als de neten verveel hierbij een analyse van de sounds. Laten we beginnen met de intro.
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Deze begint op
1:18:35.
Erg veel geluiden komen overeen met de intro van Cats, Jets and Breaks, van Wsz & Nc.
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Vervolgens hebben we in de intro op
1:19:42 en
1:19:55 een geluid wat zowat precies overeenkomt met dit geluid op 1:24 uit Unite van Nc (de staart van de kick die omhoog pitched):
Het geluid in de intro op
1:19:40 en
1:19:46 lijkt verdacht veel op een lager gepitched geluid uit de mixintro van Soundstorm:
Dan hebben we een kleine snareroll op
1:19:31 die eigenlijk direct uit The Source Code of Creation lijkt te komen op 0:38:
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube.
Over de break heb ik niet bijzonder veel te zeggen, melodie lijkt me redelijk typerend voor Wildstylez. Kicks zijn lastig te plaatsen, ze klinken behoorlijk hard met een opzweepje naar de tok toe. Ze klinken een beetje naar de kicks van The Game
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube, maar dan met iets meer crunch.
Dubstep breakje zou natuurlijk weer meer iets voor Noisecontrollers zijn, maar denk dat Wildstylez zoiets ook wel kan maken.
Dan rest mij alleen nog maar een conclusie te geven:
Het anthem is gemaakt door Dirk Jan DJ.