Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 15:43 

Hardtraxx Veteran

Nemesyz schreef:
Op de break van Deadmau5 lijkt? Doe me een lol en luister die plaat eens een keer goed >.<
Melodie is gewoon exact hetzelfde, dat is iets anders dan 'ergens op lijken'

Ben het toch niet met je eens. Hij heeft vrijwel het melodietje (1 noot anders, toch?) overgenomen in de breaks, maar de hele climax melodie hoor ik in Some Chords niet terug. Vind het meer het overnemen van een thema dan een melodie. Wordt zo vaak zoveel erger gedaan dan dit, dus ik denk dat het Deadmau5-fan zijn hier veel invloed op heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 12:38 

Hardtraxxer

Lekkere plaatjes hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 12:45 

Hardtraxx Veteran

Vind het begin van de melodie van Straightforward veel op Frequencerz - No Escape luisteren, daarna springt ie de hoogte in, vind dat niet helemaal lekker klinken, komt misschien dus omdat ie me teveel aan de melodie van No Escape doet denken.

Edit: Al zou ik de melodie wel lekker vinden zou ik dit zelf nooit opzetten want die kick is me veel te slap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 18:08 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Nemesyz schreef:
Op de break van Deadmau5 lijkt? Doe me een lol en luister die plaat eens een keer goed >.<

Ben het toch niet met je eens. Hij heeft vrijwel het melodietje (1 noot anders, toch?) overgenomen in de breaks, maar de hele climax melodie hoor ik in Some Chords niet terug. Vind het meer het overnemen van een thema dan een melodie. Wordt zo vaak zoveel erger gedaan dan dit, dus ik denk dat het Deadmau5-fan zijn hier veel invloed op heeft.
Precies idd, valt niet te vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 13:56 

Donateur

Straightforward is vet :) Lang geleden dat ik iets met een reversed bass heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 14:20 

Aan het typen...

PNXRMX schreef:
Nemesyz schreef:

De akkoorden zijn sowieso vrij standaard dat ik me niet kan voorstellen dat het voor Deadmau5 ook al eerder is gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 18:37 

Hardtraxx Newbie

EDIT: post mag verwijderd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 12:15 

Hardtraxx Elite

Straightforward is nu ook officieel door Youtube offline gehaald? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 12:30 

Donateur

Vincent_ schreef:
Straightforward is nu ook officieel door Youtube offline gehaald? :x

Ook bij de verschillende download portals uit de verkoop gehaald. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 12:51 

Hardtraxx Beheerder

http://www.dancemusicnw.com/saga-contin ... ack-taken/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:52 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Nemesyz schreef:

Nee man hij heeft de synth opbouw daarvan en de akkoorden gewoon overgenomen. Heeft niks met deadmau5 fan zijn te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:54 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
PNXRMX schreef:
Nemesyz schreef:

De akkoorden zijn sowieso vrij standaard dat ik me niet kan voorstellen dat het voor Deadmau5 ook al eerder is gebruikt.

Dan moet je akkoorden, duur van de noten, etc ook meerekenen he. Dat maakt de melodie. Het is dus niet logisch dat het op dezelfde manier al eerder gebruikt is, tenzij het bewust is overgenomen van iets. Als het namelijk wel logisch zou zijn dan zou je in Nederland er al geen auteursrecht op kunnen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 19:25 

Hardtraxxer

Deadmau5 is een kneus ja. Ik hoor geen enkele gelijkinis in straightforward en some chords... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 19:31 

Hardtraxx Beheerder

zoro schreef:
Deadmau5 is een kneus ja. Ik hoor geen enkele gelijkinis in straightforward en some chords... -.-

Zo hoef je nou ook weer niet te doen. De chords zijn helemaal gelijk, niks is ook maar een beetje anders. Alleen is de rest eromheen gewoon niet hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 20:39 

Hardtraxxer

Slaat gewoon nergens op, gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 21:59 

Hardtraxx Veteran

zoro schreef:

Voor jou hebben ze dit: http://www.schoonenberg.nl/

Kom op jongens, geef gewoon toe dat Wildstylez dit smerig geript heeft en zelf geld gaat verdienen met iets wat niet van hem komt. Had van de titel Wildstylez - Straight Forward (Inspired by Deadmau5) gezet en er was geen probleem geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 22:33 

Hardtraxx Beheerder

iMark schreef:
zoro schreef:

Kom op jongens, geef gewoon toe dat Wildstylez dit smerig geript heeft en zelf geld gaat verdienen met iets wat niet van hem komt. Had van de titel Wildstylez - Straight Forward (Inspired by Deadmau5) gezet en er was geen probleem geweest.

Maar oke, als dat zo is. Heeft Deadmau5 het dan geript van Boogy2nite?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 23:18 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
iMark schreef:
zoro schreef:

Maar oke, als dat zo is. Heeft Deadmau5 het dan geript van Boogy2nite?

Booty luv haalt straks some chords offline
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 23:21 

Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
Booty luv haalt straks some chords offline

Booty luv boeit dat niet zoveel waarschijnlijk en zo zou Deadmau5 ook moeten denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 10:35 

Hardtraxx Addict

zoro schreef:

Moet je die poep uit je oren halen. Als je dat niet hoort heb je gewoon niet geluisterd.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle