Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 18:14 

Hardtraxx Veteran

Straightforward is heel erg lekker, zeer fijne melodie! Back To History is te slapjes helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 18:18 

Hardtraxx Crew

Straightforward :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 18:25 

Hardtraxxer

Back To History, beetje jammer...
Straightforward, Lekkere Wildstylez deun!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 19:15 

Hardtraxx Veteran

Back To History vind ik aardig, maar niet geweldig. Straightforward daarentegen vind ik heel erg tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 19:26 

Hardtraxx Elite

StraightForward :worship:
Back To History doet me niet zo veel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 19:29 

Hardtraxx Veteran

Doen me beide niet heel veel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 19:54 

Hardtraxx Veteran

Straight Forward is echt een pareltje :loving: ongelofelijk lekkere combi van alle sounds waar ik Wildy zo om waardeer! Echt een topper (L) :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 19:55 

Hardtraxx Addict

Darknezz schreef:
Straightforward laat zien dat als Wildstylez no nonsens mainstream Hardstyle produceert, hij samen met Bas (NC) op eenzame hoogten staat.

Precies ja :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 21:28 

Hardtraxx Veteran

Straight Forward is echt een heerlijk plaatje, pakkende melodie! Back to history is kaas in het kwadraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 22:02 

Hardtraxx Veteran

bth is toch wel niet die kaasplaat die ik kan waarderen!
En straight forward doet men idd denken aan in en out & complex situation etc. Heerlijk plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:08 

Hardtraxx Veteran

Straightforward is erg vet, heerlijke combinatie van een wat oudere Wildstylez Sound met invloeden van Forever/Daydreamer! Jammer van de zwakke reversed bass. Toen hij in een interview op de radio zei dat hij weer eens iets met een reversed bass zou doen had ik gehoopt op wat krachtigers.

Back to History is dan weer helemaal niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:39 

Hardtraxxer

Straightforward :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 16:44 

Hardtraxx Veteran

Straightforward is toffe track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 17:00 

Hardtraxxer

Straight Forward is weer Wildstylez van het oude niveau dat ik erg kan waarderen, prima mid en een erg lekkere melodie in de climax. Back To History heeft naar mijn mening ook een erg lekkere mid, die je in de preview helaas niet te horen krijgt. De eerste climax is niet verkeerd, maar de tweede climax doet het hem echt voor mij. Moest er erg aan wennen, maar toch ook al met al een prima plaatje, ondanks de cheesy vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 16:33 

Hardtraxx Beheerder

Ik ben echt verliefd op beide platen. Ook back to history vind ik heerlijk! Geeft me een zomers gevoel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 17:28 

Hardtraxx Newbie

Allebei twee lekkere melodieuze plaatjes, was een tijd geleden dat Wildstylez me weer kon intresseren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 19:30 

Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Ik ben echt verliefd op beide platen. Ook back to history vind ik heerlijk! Geeft me een zomers gevoel :D

Dit. Voor mij is Straightforward wel het beste vanwege de melodie maar wat een zomers gevoel hebben beide tracks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 19:42 

Hardtraxxer

Straightforward :loving:

vond Back To History eerst ook wel leuk maar heeft wel erg lang op zich laten wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:48 

Hardtraxx Addict

bramversluis129 schreef:

Wil niet bezig blijven met boos zijn, maar hier gaat het me dus om.
Lekkere Deadmau5 deun zul je bedoelen, maar 99% van de Wildstylez fans hebben nog nooit van Deadmau5 - Some Chords gehoord dus zo kom je er wel makkelijk mee weg >.< .

Prima dat er überhaupt invloeden vanuit electro/progressive/tech house in hardstyle gebruikt worden, maar gewoon een melodie 1-op-1 kopiëren, en vervolgens niets van de artiest vermelden? Dan daal je bij mij flink wat plekken >.<

Elementjes gebruiken en die verwerken tot een melodie (Gary Beck - Algoreal >>> Geck-O - AHA) snap ik nog wel, maar het schiet bij mij (jaja ik geef het toe: al jarenlang Deadmau5 fan) in het verkeerde keelgat dat dit zo goed in de smaak valt en mensen nog daadwerkelijk denken "Wat een vette Wildstylez melodie."

Ter nuancering, de plaat is mooi afgewerkt, maar ik heb er heel erg gemengde gevoelens bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:56 

Hardtraxx Veteran

Omdat hij een melodie gebruikt die wat op die break van Deadmau5 lijkt? Tegenwoordig kunnen we ook voor het minste gaan beginnen haten, zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:08 

Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
Omdat hij een melodie gebruikt die wat op die break van Deadmau5 lijkt? Tegenwoordig kunnen we ook voor het minste gaan beginnen haten, zeg.

Op de break van Deadmau5 lijkt? Doe me een lol en luister die plaat eens een keer goed >.<
Melodie is gewoon exact hetzelfde, dat is iets anders dan 'ergens op lijken'
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:14 

Hardtraxx Veteran

Straightforward is echt heerlijk :loving:
hopelijk blijft hij dit maken ipv Year Of Summer en Lose My Mind troep :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 20:29 

Hardtraxx Elite

bramversluis129 schreef:
Back To History, beetje jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 21:32 

Hardtraxxer

Wat een contrast in kwaliteit tussen deze platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 15:12 

Hardtraxxer

Straightforward :thumbup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle