Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 23:34 

Aan het typen...

Inspiratie betekend voor mij wat anders..
Dit is gewoon kopieergedrag bij gebrek aan creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 23:44 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Inspiratie betekend voor mij wat anders..
Dit is gewoon kopieergedrag bij gebrek aan creativiteit.

het gaat mij niet om de inspiratie

ben alleen heel erg bang, dat deze waardeloze style samen gaat met de hardstyle en dat we straks ook djs gaan krijgen die midden op de avond even een dubstyle setje gaan neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 10:13 

Hardtraxx Veteran

Die hele dubstyle doet me helemaal niks alleen in The MF Point of Perfection vond ik het wel grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 11:33 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
djpatt schreef:
slegte zaak

Wat hij zegt!

Wat slechte zaak? Het is toch geen hardstyle track ofwel? En dat word ook nergens geopperd.. Je gaat toch ook niet bij elk Rock nummer of dubstep nummer dat er uit komt zeggen, slechte zaak omdat het geen hardstyle is. het probeert ook geen hardstyle te zijn, dus waar praten we over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 11:46 

Aan het typen...

ho, als dubstyle niks met hardstyle te maken heeft, dan hoort t ook niet op de hardstylefeest thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 12:29 

Hardtraxxer

Moet eerlijk zeggen dat ik er wel wat meer van verwacht had. Het is meer een langzame versie van het origineel en voegt er niet zoveel aan toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 12:30 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
ho, als dubstyle niks met hardstyle te maken heeft, dan hoort t ook niet op de hardstylefeest thuis.

+1

en al helemaal niet op een hardstyle vinyl
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 13:00 

Donateur

Er komt een HC-remix. Die werd gisteren gedraaid door Kasparov. Klonk heel erg gaaf iig, climax was lekker simpel maar toch erg vet.

Tha Playah-remix lijkt mij het meest waarschijnlijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 19:51 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
ben alleen heel erg bang, dat deze waardeloze style samen gaat met de hardstyle en dat we straks ook djs gaan krijgen die midden op de avond even een dubstyle setje gaan neerzetten.

Want het komt ook zo vaak voor dat djs midden op de avond ineens een tek, hardtrance of hardcore set neerzetten :')
Je zegt ook net zelf dat een stukje in een nummer niet erg is, terwijl die nummers juist wel tussen de hardstyle door gedraaid zullen worden, en deze niet. Deze aanpak zorgt er juist voor dat het zoveel mogelijk gescheiden blijft.

En Lyst, waarom zou het niet op een feest als Defqon thuishoren, waar erg veel genres van de hardere stijlen vertegenwoordigd worden (en ook wat minder harde)? Vind je dit niet een genre dat onder de 'hardere stijlen' zou moeten vallen? Vind die kicks anders behoorlijk hard, ongeacht het ritme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 20:57 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
Lyst schreef:

+1

en al helemaal niet op een hardstyle vinyl

Sinds wanneer is het een hardstyle vinyl dan? En sinds wanneer is Defqon hardstyle only? Dat het een groot onderdeel is is waar, maar niet only, dus moeten andere stijlen ook aan bod komen vind je niet?

Scrap Attack had ook een andere B-kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 23:44 

Aan het typen...

oh kom op als je ff al mn post leest weet je dat ik hardere stijlen bedoel. Dat praat alleen zo kut als bijvoegelijk naamwoord en ja ik vind dubstyle en dat dock45 gebeuren niet echt thuishoren op zo'n festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2010 23:50 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
oh kom op als je ff al mn post leest weet je dat ik hardere stijlen bedoel. Dat praat alleen zo kut als bijvoegelijk naamwoord en ja ik vind dubstyle en dat dock45 gebeuren niet echt thuishoren op zo'n festival.

Geef ik je een punt, aan de andere kant kent defqon inderdaad meer stijlen als hardstyle en is dit op zich wel een nummer wat thuis kan horen bij defqon, ik vraag me alleen af of dit wel bij de harde stijlen hoort (ondanks dat de kicks wel aardig hard zijn).Ach ja, mijn mening dat ik 't een kut nummer vind veranderd er toch niet door, daar hou ik 't wel bij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 08:47 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Lyst schreef:

Geef ik je een punt, aan de andere kant kent defqon inderdaad meer stijlen als hardstyle en is dit op zich wel een nummer wat thuis kan horen bij defqon, ik vraag me alleen af of dit wel bij de harde stijlen hoort (ondanks dat de kicks wel aardig hard zijn).Ach ja, mijn mening dat ik 't een kut nummer vind veranderd er toch niet door, daar hou ik 't wel bij..

Die remix van dat anthem hoort wel thuis op DEFQON. Het is alleen geen track die op main gedraait wordt. Het is meer een track voor die "zachtere" area's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 09:55 

Aan het typen...

Welke zachte areas? Freestyle/chill stage?
Moet je daar een remix van de anthem voor maken?
En als dubstyle thuishoort op zo'n festival, dan hoort dubstep en d&b dat ook, want dat is minstens zo hard..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 10:39 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Welke zachte areas? Freestyle/chill stage?
Moet je daar een remix van de anthem voor maken?
En als dubstyle thuishoort op zo'n festival, dan hoort schranz, dubstep en d&b dat ook, want dat is minstens zo hard..

Orange, White? En nee voor mij hoef je daar geen anthem voor te maken, ik vind dit namelijk ook niks. En white en Orange zijn ook niet echt hard ofzo hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 10:55 

Aan het typen...

white = freestyle en orange is naar mijn mening nog harder dan de main :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 11:04 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

Orange harder dan main... Orange is naar mijn mening nogal soft... Hardtechno achtig iets.. Daarnaast is green ook wel 1 van de softere area's.

Voor mij zijn de area's Orange, green, en White vrij soft... In vergelijking met de andere. Maargoed ik denk dat ik me punt gemaakt heb en er genoeg over heb gezegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 11:07 

Aan het typen...

Tja als je al niet eens weet wat er gedraaid word op de orange..
En ja hardtrance kan harder zijn dan scantraxx hardstyle ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 11:09 

Artiest

Zou idd zeker even Dimavi en Stana checken, dat gaat er echt niet zacht aan toe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 11:09 

Hardtraxx Veteran

sanderovic schreef:
Lyst schreef:

Orange harder dan main... Orange is naar mijn mening nogal soft... Hardtechno achtig iets.. Daarnaast is green ook wel 1 van de softere area's.

Voor mij zijn de area's Orange, green, en White vrij soft... In vergelijking met de andere. Maargoed ik denk dat ik me punt gemaakt heb en er genoeg over heb gezegd!

Dan heb jij Kamui nog nooit live gezien :D diegast draait echt wel harder dan headhunterz hoor met ze gruwelijke techno sounds,

Pavelow in White vind ik overigens prima hoor, freestyle=uitproberen en dat is precies wat hij doet. Kom je naar defqon voor hardere stylen dan heb je nog genoeg andere area's om je te vermaken, en niemand verplicht je om bij de freestyle te gaan kijken. Ik vind het wel prima om daar even bij te komen, want 11 uur losgaan trek ik ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 11:11 

Donateur

Op de freestyle na was mainstage de slapste stage vorig jaar Defqon hoor.
Ik zou een area waar ze beginnen met Dubstep en eindigen met DNB goed trekken iig!
Veel liever zo'n area dan een jump area, of freestyle stage waar chuckie staat..

EDIT: Dat hele dubstyle gebeuren hoef je je niet al te druk over te maken, dat gaat net als met lento violento.
Dubstep is wel heel wat anders dan dubstyle he mensen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 11:28 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Tja als je al niet eens weet wat er gedraaid word op de orange..
En ja hardtrance kan harder zijn dan scantraxx hardstyle ^^

Ik heb vorig jaar de dvd van Defqon gezien en daar staat een stukje van Orange in nou dat gaat naar mijn mening niet hard ofzo... Mischien dat andere DJ's erna wel harder draaien. Maargoed dan nog blijft het niet mijn style. Main, blue en black zijn mijn stages!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 12:38 

Hardtraxxer

voor mij ook de blue en de main.
eigenlijk vooral de main, niet zozeer om de line-up, maar omdat t zo chill is om lekker buiten te beuken met de schijnende zon op je gezicht, geeft toch iets speciaals :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 13:16 

Hardtraxx Veteran

Ik ben sowieso niet bij pavelow op defqon. Er is altijd wel wat leukers te zien. (purple zelfs.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2010 16:39 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Dan heb jij Kamui nog nooit live gezien :D diegast draait echt wel harder dan headhunterz hoor met ze gruwelijke techno sounds,

Jij ook niet lijkt me, want het zijn er 2.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle