Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 20:14 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Vind het wel een nice remix. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 20:27 

Hardtraxx Veteran

omfg ik gaf dubstyle nog een kans

maar na het luisteren van die remix ben ik er totaal op uitgekeken

wat een saaie slaapachtige style zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 20:28 

Hardtraxx Veteran

Remix duizend keer beter als het origineel! Hoor wel een stukje sound van Showtek er in voor komen. @57s Titel ontbreekt maar zij hebben het van Ganjaguru.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 21:02 

Hardtraxxer

Ik vind die remix echt wel dik hoor, maar ben ook wel dubstep / drum and bass liefhebber! Je moet het ook gewoon niet zien als hardstyle deze remix xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 21:06 

Hardtraxx Addict

iedereen zo zijn mening. Maar ik vind die remix gewoon slecht klinken net of dingen niet kloppen ofzo... Daarnaast lijkt de remix het nummer ontzettend te vertragen wat naar mijn mening heel jammer is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 21:43 

Donateur

'T is gewoon niet mijn stijl. Maar vind het verder niet echt slecht ofzo. Ik blijf die synth in de climax ook in de remix kut vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 21:57 

Hardtraxxer

Wow, wat is die b-kant dik !

ik vind hem echt gruwelijk, ik ben wel blij dat er wat afwisseling in hardstyle komt, maar het hoeft natuurlijk ook niet uit de hand te lopen. maar dit plaatje klapt wel live, dat weet ik zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 22:02 

Hardtraxx Veteran

stynch schreef:
Wow, wat is die b-kant dik !

ik vind hem echt gruwelijk, ik ben wel blij dat er wat afwisseling in hardstyle komt, maar het hoeft natuurlijk ook niet uit de hand te lopen. maar dit plaatje klapt wel live, dat weet ik zeker.

vind niet dat je die style aan hardstyle mag koppelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 22:04 

Hardtraxxer

Aparte remix zeg :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 22:26 

Hardtraxx Elite

sanderovic schreef:
iedereen zo zijn mening. Maar ik vind die remix gewoon slecht klinken net of dingen niet kloppen ofzo... Daarnaast lijkt de remix het nummer ontzettend te vertragen wat naar mijn mening heel jammer is...

Zo'n idee had ik ook al... Op sommige punten klinkt t eerlijk gezegd alsof Bas maar een beetje aan zat te kloten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 22:28 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
sanderovic schreef:

Zo'n idee had ik ook al... Op sommige punten klinkt t eerlijk gezegd alsof Bas maar een beetje aan zat te kloten...

alsof de avio gasten op de drumcomputer aan het drukken zijn

maar alleen als ie anus
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 22:34 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
TakkU schreef:
sanderovic schreef:

alsof de avio gasten op de drumcomputer aan het drukken zijn

maar alleen als ie anus

Ik snap jou echt helemaal niet. Schrijf even duidelijk wat je bedoeld.. Bedoel je dat AVIO maar een beetje te kloten zit op hun padkontroller? Man, dat hoort gewoon bij die live-act en dat maakt het speciaal. Wat hun doen is echt live en dat is juist super vet. Ze nemen dat echt wel serieus en weten echt wel welk geluidje onder welke knop zit. Denk je echt dat aan het kloten zijn? Dat kan echt niet, want dan klinkt het nergens naar. Hun doen dat echt wel met enige concentratie al lijkt dat soms niet zo omdat ze gewoon knettergek zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 22:38 

Hardtraxx Veteran

dit was dus gebasseerd op dat filmpje

snap jou hele probleem eigenlijk niet :/

ik durf avio niet eens met deze slegte remix te vergelijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 22:39 

Hardtraxx Veteran

Dit was dus gebasseerd op dat filmpje. Wat is dit dan?? Weest even duidelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 23:26 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Dit was dus gebasseerd op dat filmpje. Wat is dit dan?? Weest even duidelijk..

laat maar weeje

ik maak gewoon een grapje en jij maakt daar helemaal een punt van
laten we lekker gaan praten over deze release
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 11:56 

Donateur

ik vind de B kant dus 10000000000000000000000000000000000000000x niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 12:15 

Hardtraxxer

A kant in ieder geval lekker zomerplaatje, krijg er wel lekker gevoel van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 12:33 

Hardtraxx Veteran

waarom komen bijna alle producers nu plotseling op het idee om een dubstyle track te maken??

Dubstyle vind ik niks, had liever iets met Lento Violento gezien, als het dan toch "openminded" zou moeten zijn.
En als een andere artiest dan TBY iets doet met Lento Violento is het gelijk na-apen (D'Stylerz), en bij dubstyle word dit niet gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 13:06 

Hardtraxxer

Ik vind de afwisseling wel fijn. En iedere producer mag het van mij best proberen, net als dat anti-climax gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 16:05 

Hardtraxx Veteran

ElSalvaje schreef:
ik vind de B kant dus 10000000000000000000000000000000000000000x niks

mee eens had wel 1nulletje minder gemogen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 17:30 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
waarom komen bijna alle producers nu plotseling op het idee om een dubstyle track te maken??

Dat heet inspiratie, volgens mij. Je hoort iets wat je leuk vindt, en kiest ervoor om iets soortgelijks in je eigen nummers te verwerken en je eigen draai er aan te geven. Best grote kans dat meerdere producers er al langer aan dachten, maar er niet mee durfden te komen of het net niet goed uitgewerkt kregen. Zelfs ik heb al langer 't idee dat een combinatie van hardstyle en dubstep goed zou kunnen werken, maar ik ben geen producer, dus dan houdt het vrij snel op :P Was echt blij toen The MF Point Of Perfection voor 't eerst werd gedraaid :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 19:26 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Josh-T schreef:

Was echt blij toen The MF Point Of Perfection voor 't eerst werd gedraaid :woot:

ik was blij dat ie af was en de volgende track kwam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 21:00 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Josh-T schreef:

Dat heet inspiratie, volgens mij. Je hoort iets wat je leuk vindt, en kiest ervoor om iets soortgelijks in je eigen nummers te verwerken en je eigen draai er aan te geven. Best grote kans dat meerdere producers er al langer aan dachten, maar er niet mee durfden te komen of het net niet goed uitgewerkt kregen. Zelfs ik heb al langer 't idee dat een combinatie van hardstyle en dubstep goed zou kunnen werken, maar ik ben geen producer, dus dan houdt het vrij snel op :P Was echt blij toen The MF Point Of Perfection voor 't eerst werd gedraaid :woot:

ja een plaat met een dubstyle stukkie is niet erg

maar hier praten we over een complete dubstyle plaat

slegte zaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 21:22 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
slegte zaak

Wat hij zegt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 22:46 

Hardtraxxer

Dubstyle is ook nog verre weg niet mijn ding!
Maar vind dit toch wel de fijnste onder die categorie die ik ooit gehoord heb ; heel muzikaal ook en weet me toch nog op 1 of andere manier op te zwepen ;)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle