Woow, die vocalen klinken zo kut doordat hij er live niks van bakt 
Die melodie is wel erg lekker!
Die melodie is wel erg lekker!
teeering wat een bumpinSPIREd wrote:iemand een ripje hiervan nog toevallig?!
Het P1 album blijft hoop hebbenFrikandel wrote:Pff bijna 10 jaar verder
Wat denkt die barend van deelen voor te stellen in de scène
Barend van Deelen is er niet vies van een hardstyle plaatje af en toe te draaien op de publieke radio. Ook heeft hij er voor gezorgd dat er hard dance artiesten sets mochten draaien bij het glazen huis.thomvandijk15 wrote:Wat denkt die barend van deelen voor te stellen in de scène
Slimmerikthomvandijk15 wrote:Wat denkt die barend van deelen voor te stellen in de scène
We moeten perse heel beroemd worden…..Rubrix wrote:Barend van Deelen is er niet vies van een hardstyle plaatje af en toe te draaien op de publieke radio. Ook heeft hij er voor gezorgd dat er hard dance artiesten sets mochten draaien bij het glazen huis.thomvandijk15 wrote:Wat denkt die barend van deelen voor te stellen in de scène
Headhunterz en Psyko Punkz waren zeer regelmatig te vinden bij hem in de studio om een setje te draaienthomvandijk15 wrote:Wat denkt die barend van deelen voor te stellen in de scène
We moeten het perse tegenhouden?thomvandijk15 wrote: We moeten perse heel beroemd worden…..
Alsof hardstyle/dance niet al giga mainstream is in nederlandthomvandijk15 wrote:We moeten perse heel beroemd worden…..Rubrix wrote:Barend van Deelen is er niet vies van een hardstyle plaatje af en toe te draaien op de publieke radio. Ook heeft hij er voor gezorgd dat er hard dance artiesten sets mochten draaien bij het glazen huis.thomvandijk15 wrote: Wat denkt die barend van deelen voor te stellen in de scène
Tony junior, jebroer en outsiders......zucht......Riiss wrote:Ja stel je voor dat dadelijk ook credible hardstyle-dj's kutplaten met Tony Junior enzo gaan maken. Dat moeten we niet willen.
thomvandijk15 wrote:Ik bedoel eerder dat we niet de soort progressive house mainstream radio moet worden. Waar alles binnen de lijntjes klinkt en voor de radio is gemaakt, als er nieuwe producers komen met de gedachte ik ga lekker geld verdienen gaat het fout.
Wat maakt dit nou uit, buiten het feit dat dit allang is gebeurt en er ook gewoon een afsplitsing is van hoe wij het kennen en wat de rest van het land kent. Denk aan het soort carnavals hardstyle, de combinaties tussen hardstyle en hollands muziek etc.thomvandijk15 wrote:Ik bedoel eerder dat we niet de soort progressive house mainstream radio moet worden. Waar alles binnen de lijntjes klinkt en voor de radio is gemaakt, als er nieuwe producers komen met de gedachte ik ga lekker geld verdienen gaat het fout.
Wat zeg jij allemaalzeke wrote:thomvandijk15 wrote:Ik bedoel eerder dat we niet de soort progressive house mainstream radio moet worden. Waar alles binnen de lijntjes klinkt en voor de radio is gemaakt, als er nieuwe producers komen met de gedachte ik ga lekker geld verdienen gaat het fout.![]()
dat is allang gebeurt joh.