Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 19:08 
 
Hardtraxxer

In 1 woord geweldig :clap: :clap: :clap:

Vind alleen Santiago en Play My Record niet veel, laat die album samplers maar gauw komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 20:15 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk album, lang geleden dat er zo veel lekkere euforische plaatjes waren. :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 21:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vergeet bijna het album van noisecontrollers hierdoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roots nu al helemaal kapot geluisterd. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 22:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geweldig album, wat een fenomenale producer is hij ook. Roots voor mij op 1. Zal dit album nog vaak luisteren! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk euphorisch album. Staan echt een aantal hele dikke tracks tussen. Hoe vaker ik sommige nummers luister hoe beter ik ze ga vinden zoals let the bass go. Roots is uiteraard de track van het album. Ik mis die stijl echt enorm. Santiago is echt het minste nummer van allemaal.. En als Joram weer de studio ingaat mag hij weer een track maken zoals timeless of push that feeling. Een dikke plaat waar je tranen van geluk van de melodie krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat een heerlijk album is dit zeg! :drool: Lekker divers ook! Staat eigenlijk maar één plaat op die me echt 0,0 doet en dat is Santiago al vind ik de track met Noisecontrollers ook erg weinig aan :huh: Toen de preview van Santiago destijds online kwam vond ik die nog prima te pruimen, maar luisterend naar de rest van dit album is die plaat echt helemaal niks :P Maar dat zegt denk ik ook meer over hoe goed dit album eigenlijk is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk album zeg!! Ben zelf wel meer van de rauwere platen, maar o wat kan ik dit waarderen zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Let the bass go is fantastisch :loving: Lekker simpel, leuke melodie en hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In een interview zei hij dat dit een album werd om vooral van te genieten in de auto/thuis/waar dan ook op een wat lager volume en daar kan ik me wel in vinden. Ik zal hem voor deze tracks niet per se gauw live opzoeken, maar hier thuis gaat dit album nog vaak op repeat staan. Moet ik wel bij zeggen dat bij sommige tracks (Roots, Get Down, Every Step I Take) het volume toch echt een standje hoger gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 16:15 
 
Hardtraxxer

Tering wat is die TNT remix van Forever toch slecht zeg.
Ik kan me goed voorstellen dat WS die met tegenzin op zijn album heeft gezet..

Even terzake...
Dit is echt een oorstrelend album. De sound van Wildstylez is weer zo herkenbaar als altijd, die kicks vervelen gewoon echt nooit! Dit album raakt mij persoonlijk misschien wel meer dan die van Noisecontrollers!

Pareltje, heerlijk! Lekker zomers

1: Roots (bizar)
2: Ready to Go
3: Get Down
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rootz, nou poe poe, most overrated nummer van dit jaar. Gewoon In & Out in een iets ander jasje. Ook erg jammer van de vocals in de plaat samen met Zany. Zitten een paar leuke nummers tussen. Dit album bevalt me beter dan het album van NC maar ook hier mis ik iets. Had op een andere Wildstylez gehoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 18:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Rootz, nou poe poe, most overrated nummer van dit jaar. Gewoon In & Out in een iets ander jasje. Ook erg jammer van de vocals in de plaat samen met Zany. Zitten een paar leuke nummers tussen. Dit album bevalt me beter dan het album van NC maar ook hier mis ik iets. Had op een andere Wildstylez gehoopt.


:lol: Die melodie lijkt meer op Lose My Mind dan In & Out, en in Rootz wordt er helemaal niet met vocalen gespeeld zoals in In & Out, die ook compleet andere kicks heeft. Als je stoer wil doen en tegen de trend in gaan doe dat dan bij raw net als de rest. Het enige wat echt overeenkomt is de stem van de vocalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 19:19 
 

:lol: , misschien kunnen mensen voortaan hun mening als mening neerzetten ipv als feit, want vaak zie je dingen als dit is kut terwijl er dit vind ik kut bedoelt word
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gezellig.

OT: ik ga dit album binnenkort keertje goed doorluisteren, heb er nog niet echt de tijd voor genomen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
RootS
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Civil Mindz schreef:
Kepro schreef:
RootS


Omdat de Z ook net zo kansloos is, gehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb m'n mening na een aantal keer luisteren toch iets bijgesteld. Kan met een deel nog steeds helemaal niks, maar stoor me al een stuk minder aan alle gebruikte vocalen. Hoewel DV8 nog steeds moet ophouden met dat geschreeuw van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 12:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit album staat al een hele dag op repeat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk volgt er nog een keer een instrumental mix van Ready To Go. Melodie is echt geweldig, alleen die vocals van DV8 :cry:

Verder een matig album, springt niks boven uit. Zelfs Roots vind ik niet heel bijzonder.
Jammer dat net als het nieuwe album van NC ook Wildstylez me weinig meer kan bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pffff wat een album zeg!! :drool:
Je vergeet haast het album van Noisecontrollers.
Paar tracks die me niet echt aanspreken maar een hoop toppers op dit album.

Perfect Love (met Demi Kanon): (8) Heerlijk nummer. Nog nooit van Demi Kanon gehoord hiervoor met met dit nummer en met supersonic laat hij horen dat hij echt een top producer is.

Take Control (met Noisecontrollers): (8,5) Pareltje. Had ook niks anders verwacht van deze mannen om eerlijk te zijn. Ze krijgen het altijd weer voor elkaar om iets geweldigs neer te zetten!

Forever! (TNT remix): (4) Toch wel de tegenvaller van het album. Smaakloze remix die nog niet in de buurt komt van de klasse van het origineel. Kan me nauwelijks voorstellen dat Wildstylez deze met plezier op het album gezet heeft.

Get Down (met Max Enforcer): (8,5) Echt een top plaat. Heerlijk wat een energie! Misschien hadden vocals de track nog completer kunnen maken en dan had ik het een goede kans gegeven om een echte hit te worden. Denk dat dat er nu net niet in zit. Maar desalniettemin een heerlijke plaat.

Roots: (9) Zo hoor je ze nog zelden tegenwoordig! Zeker in mijn top 5 dit jaar. Echt een gruwelijk lekker nummer.

Let The Bass Go (met Mc Villain): (7) Lekker nummer, maar ook niet heel veel meer dan dat. Had stiekem iets meer verwacht, maar dat komt omdat mijn verwachtingen wat te hoog lagen na het horen van de andere tracks. Verder niks mis mee, lekkere plaat.

Every Step I Take (met Bright Lights): (8,5) Wat een enorm sterke melodie weer zeg. Vocals sluiten mooi aan op de melodie en dat maakt het al met al echt een top nummer.

Crash Test: (5,5) Dit nummer doet me persoonlijk weinig. Nee deze zal ik niet vaak gaan luisteren. Had hij weg mogen laten wat mij betreft.

Lies or Truth (met Brennan Heart): (8) Had deze track al vaak beluisterd voor het album uitkwam, maar hij blijft goed. Leuke vocalen en leuke melodie. Geen nummer dat gauw zal vervelen.

Play My Record: (4,5) Hier vind ik helemaal niks aan. Ben met mijn 4,5 nog redelijk mild geweest. Echte albumvuller wat mij betreft.

Santiago: (6) Geen slecht nummer, ook niet echt goed. Weet niet echt wat ik er van moet maken. Laat ik het er op houden dat dit niet echt mijn stijl is.

Ready To Go (met Zany & DV8 ROCKS!): (8,8) Lang op dit nummer gewacht. Echt een geweldig nummer. Vocalen van Dv8 waren wat mij betreft niet nodig, maar wat een melodie zeg. Erg compleet nummer. Maakt goede kans om in mijn top 10 te komen van dit jaar.

Turn The Music Up (met Audiotricz): (7) Om eerlijk te zijn misschien wel de beste melodie op het album, maar weer niet echt mijn stijl. Sowieso omdat het geen 150 bpm is, wat ik van deze mannen eerlijk gezegd zeker wel verwacht had. Verder is het nummer goed te luisteren.

One (met E-Life & Noah Jacobs): (8,5) De meest onderschatte track van het album. Echt een heerlijke vibe heeft deze track zeg. Vocalen zijn zeker niet storend en ook hier weer een top melodie. Vooral de 2e climax is pure klasse. Echt een Top track weer.

Al met al echt een top album. Zijn kick verveelt nooit en hij weet altijd weer de juiste melodie te vinden.
Chapeau! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roots... echt wauw :love:

Dat die toch ff gauw in de defqon 1 eindshow gaat zitten, want dan pak je echt iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 20:11 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een heerlijk album zeg!

Wildstylez is echt een meester in het gebruik van vocals, wat hij laat zien met platen als One, Every Step I Take, Lies or Truth, Ready to Go en Take Control. Al deze platen scoren wat mij betreft rond de 9. Ook Perfect Love en Get Down scoren toch wel rond de 8. Al met al heerlijke melodieen op dit album.

Roots is de lekkerste plaat van het album en met deze plaat laat Wildstylez zien dat hardstyle geen lange breaks of vocalen nodig hebben.

Ook Turn the Music Up is een geweldige melodie en ik vind het van klasse getuigen dat deze track op 130 BPM is gemaakt omdat Wildstylez en Audiotricz vonden dat de melodie op dit tempo beter uitkomt. Hier ben ik het volkomen mee eens.

De TNT remix van Forever is leuk gedaan met die gitaar in het begin, maar toch hoor ik veel liever het origineel.
Verder weten Santiago en Let the Bass Go me (nog?) niet te pakken. Crash Test en Play My Record vind ik helemaal niets.

Dit album krijgt van mij een 8,5 :thumbsup:
Manmanman wat houd ik toch van deze muziek :loving:
Dit wordt puur genieten op Defqon komende zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylez - One (with E-Life & Noah Jacobs) Dit is mijn favo! Vind die vocalen heeerlijk! Nog maar niet te spreken over de melodie, :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2015 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben toch wel erg benieuwd naar dit album, al denk ik dat een groot deel niet voor mij is weggelegd. Op dit moment heb ik nog geen enkele preview geluisterd, dus ga het binnenkort allemaal eens een luisterbeurt geven (te beginnen met Roots :) ).

jeffrey2107 schreef:
misschien kunnen mensen voortaan hun mening als mening neerzetten ipv als feit

Ik verbaas me eigenlijk überhaupt over het opvatten van subjectieve posts als feit. Het is mij in ieder geval redelijk duidelijk, althans op dit forum, dat wanneer bijv. 'dit klinkt vet/kut/als(...)' gebruikt wordt, het 'ik vind' impliceert. Maar volgens mij is dat voor de meesten hier wel helder. :P
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle