Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom maakt iedereen zich toch steeds druk om wat voor mening SVB heeft?
Laat hem lekker in zijn waarde.

Merk gewoon dat er op elke reactie van hem gereageerd word om helemaal zijn mening te ontleden en te ontkrachten. :whistle: Waar maakt men zich druk om :lol:

OT:
Vind de plaat nogal saai en traag klinken. Vind dit toch één van de mindere platen die hij recent heeft uitgebracht.
Heb hem echter nog niet live kunnen ervaren. Dus wie weet veranderd mijn mening nog als ik hem live hoor of vaker luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 23:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Waarom maakt iedereen zich toch steeds druk om wat voor mening SVB heeft?


Omdat zijn mening heel vaak overkomt als een uitdaging tot reacties.

Maar laat gaan laat gaan zou ik zeggen. De discussie die er altijd van komt is een stuk irritanter dan af en toe met verbazing zijn mening te lezen.


Overigens staat dit nummer alweer een tijdje op repeat. Gaat weer erg lastig worden om een top 10 te maken eind van het jaar. Laatste anderhalf/twee jaar worden we echt verwend met alle muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben dit wel steeds meer gaan waarderen zeg :loving: En wat is wsz lekker bezig dit jaar, behalve kwalitatief heeft ie ook redelijk wat tracks uitgebracht, al helemaal voor zijn doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Svbtwee schreef:
Veel te lange mid-intro. Zoals al eerder gezegd: Vind het idee achter de climaxen leuk, maar de uitwerking niet. Lijkt wel een slaapliedje zo saai en sloom als het klinkt. Ik weet nu al dat ik dit een van de meest overrated platen van het jaar ga vinden. Maar goed dat vind ik van Wildstylez over het algemeen ook.

Dit meen je toch niet serieus? Brengt jaar na jaar alleen maar kwalitatieve top platen uit..

Jawel. En dit is dus 1 van de redenen waarom ik hem zo overgewaardeerd vind. Nu net doen alsof die jaar in jaar uit, release na release parels uitbrengt, maar ik heb "jullie" ook wel eens wat anders zien zeggen in de periode van YOS en die tijd dat hij met de ene naar de andere house bootleg aankwam zetten :'). Hij heeft ergens daarna ook nog een periode gehad waarin die bijna niks produceerde, maar wel gewoon op iedere grote stage mocht staan, ten koste van andere die wel muziek uitbrachten. Vind dat sws niet eerlijk. En veel van zijn recente platen (uitzonderingen daargelaten) vind ik ronduit saai en totaal niet bijzonder. Dus ja ik vind hem nogal over gewaardeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
iRon schreef:
Svbtwee schreef:
Veel te lange mid-intro. Zoals al eerder gezegd: Vind het idee achter de climaxen leuk, maar de uitwerking niet. Lijkt wel een slaapliedje zo saai en sloom als het klinkt. Ik weet nu al dat ik dit een van de meest overrated platen van het jaar ga vinden. Maar goed dat vind ik van Wildstylez over het algemeen ook.

Dit meen je toch niet serieus? Brengt jaar na jaar alleen maar kwalitatieve top platen uit..

Jawel. En dit is dus 1 van de redenen waarom ik hem zo overgewaardeerd vind. Nu net doen alsof die jaar in jaar uit, release na release parels uitbrengt, maar ik heb "jullie" ook wel eens wat anders zien zeggen in de periode van YOS en die tijd dat hij met de ene naar de andere house bootleg aankwam zetten :'). Hij heeft ergens daarna ook nog een periode gehad waarin die bijna niks produceerde, maar wel gewoon op iedere grote stage mocht staan, ten koste van andere die wel muziek uitbrachten. Vind dat sws niet eerlijk. En veel van zijn recente platen (uitzonderingen daargelaten) vind ik ronduit saai en totaal niet bijzonder. Dus ja ik vind hem nogal over gewaardeerd


Natuurlijk is het vet om tegen de meute in te gaan, maar een kleine google sessie (soggen :$ ) heb je op zo goed als alle recente platen van Wildstylez (behalve de Broken remix ) toch alleen maar positieve reacties...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 10:38 
 
Hardtraxxer

Ik voeg mij bij de lyrische mensen. Wat een lekkere plaat, helemaal voor thuis! Vind de sfeer, na de mid-intro heel fijn. De mid-intro live is echt ontzettend dik. (L)
Snap het argument wel dat sommige mensen het ''saai'' vinden, al lijkt mij dat meer een smaak en/of gewennings-dingetje.
Had het op Defqon ook toen HHZ hem voor het eerst draaide, dat hij wat saai overkwam. Daarna is het alleen maar gegroeid en staat hij hoog in mijn top 10 voor dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
iRon schreef:
Svbtwee schreef:
Veel te lange mid-intro. Zoals al eerder gezegd: Vind het idee achter de climaxen leuk, maar de uitwerking niet. Lijkt wel een slaapliedje zo saai en sloom als het klinkt. Ik weet nu al dat ik dit een van de meest overrated platen van het jaar ga vinden. Maar goed dat vind ik van Wildstylez over het algemeen ook.

Dit meen je toch niet serieus? Brengt jaar na jaar alleen maar kwalitatieve top platen uit..

Jawel. En dit is dus 1 van de redenen waarom ik hem zo overgewaardeerd vind. Nu net doen alsof die jaar in jaar uit, release na release parels uitbrengt, maar ik heb "jullie" ook wel eens wat anders zien zeggen in de periode van YOS en die tijd dat hij met de ene naar de andere house bootleg aankwam zetten :'). Hij heeft ergens daarna ook nog een periode gehad waarin die bijna niks produceerde, maar wel gewoon op iedere grote stage mocht staan, ten koste van andere die wel muziek uitbrachten. Vind dat sws niet eerlijk. En veel van zijn recente platen (uitzonderingen daargelaten) vind ik ronduit saai en totaal niet bijzonder. Dus ja ik vind hem nogal over gewaardeerd


Oke. Bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
iRon schreef:
Svbtwee schreef:
Veel te lange mid-intro. Zoals al eerder gezegd: Vind het idee achter de climaxen leuk, maar de uitwerking niet. Lijkt wel een slaapliedje zo saai en sloom als het klinkt. Ik weet nu al dat ik dit een van de meest overrated platen van het jaar ga vinden. Maar goed dat vind ik van Wildstylez over het algemeen ook.

Dit meen je toch niet serieus? Brengt jaar na jaar alleen maar kwalitatieve top platen uit..

Jawel. En dit is dus 1 van de redenen waarom ik hem zo overgewaardeerd vind. Nu net doen alsof die jaar in jaar uit, release na release parels uitbrengt, maar ik heb "jullie" ook wel eens wat anders zien zeggen in de periode van YOS en die tijd dat hij met de ene naar de andere house bootleg aankwam zetten :'). Hij heeft ergens daarna ook nog een periode gehad waarin die bijna niks produceerde, maar wel gewoon op iedere grote stage mocht staan, ten koste van andere die wel muziek uitbrachten. Vind dat sws niet eerlijk. En veel van zijn recente platen (uitzonderingen daargelaten) vind ik ronduit saai en totaal niet bijzonder. Dus ja ik vind hem nogal over gewaardeerd


Wat wil je nou zeggen, omdat hij vroeger een paar mindere platen uitbracht, dat we nu niet positief mogen zijn ofso :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Spobbertiet. Volgens mij heeft hij hier op het forum in de periode van YOS toch aardig wat kritiek gekregen over de commerciële weg die hij ging varen met zijn muziek op dat moment. Net alsof YOS en al die bootlegs 'alleen maar kwalitatief top platen' waren . Vind het dan nogal 'ugh >.<' als ik mensen nu zulk soort uitspraken zie doen, omdat zijn laatste tracks weer goed in de smaak vallen. Dat maakt imo van YOS en dergelijke niet ineens 'kwalitatief top platen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Makrooy. Je mag vinden wat je wil :P. Ik probeer het alleen maar uit te leggen waarom ik er het mijne van vind.

Maar vgm begrijpen 'we' elkaar niet zo goed. Inmiddels dwaal ik al weer behoorlijk af van wat ik eigenlijk bedoelde. Mooi moment om er maar weer over op te houden, want dit lijdt verder toch weer nergens toe xd. Kwestie meningen verschillen nou eenmaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 11:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sja, als Nederland het komende EK weer de sterren van de hemel speelt zijn er ook weer 15 miljoen fans. Nu hoor je niemand.
Zo werkt dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
@Spobbertiet. Volgens mij heeft hij hier op het forum in de periode van YOS toch aardig wat kritiek gekregen over de commerciële weg die hij ging varen met zijn muziek op dat moment. Net alsof YOS en al die bootlegs 'alleen maar kwalitatief top platen' waren . Vind het dan nogal 'ugh >.<' als ik mensen nu zulk soort uitspraken zie doen, omdat zijn laatste tracks weer goed in de smaak vallen. Dat maakt imo van YOS en dergelijke niet ineens 'kwalitatief top platen'.


Daar heb je gelijk in, alleen waren dat 1 a 2 jaren in zijn carrière. De meeste opmerkingen hier zijn ook "hij heeft het weer gevonden", dus zo hypocriet is het toch allemaal ook weer niet.

(Naast dat je niet reageert op mijn daadwerkelijke opmerking)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
@Spobbertiet. Volgens mij heeft hij hier op het forum in de periode van YOS toch aardig wat kritiek gekregen over de commerciële weg die hij ging varen met zijn muziek op dat moment. Net alsof YOS en al die bootlegs 'alleen maar kwalitatief top platen' waren . Vind het dan nogal 'ugh >.<' als ik mensen nu zulk soort uitspraken zie doen, omdat zijn laatste tracks weer goed in de smaak vallen. Dat maakt imo van YOS en dergelijke niet ineens 'kwalitatief top platen'.

Je hebt helemaal gelijk hoor, betreffende het feit dat iedereen commentaar had op de commerciële weg die hij toen in sloeg. Echter sla je de plank over 'kwalitatief' weer compleet mis, want welke kant WS ook op is gegaan/gaat: hij produceert wel gewoon altijd kwalitatief goede muziek. Zo ook YOS, ook al kan ik dat nummer wel uitkotsen. Maargoed die discussie laten we wel even achterwege.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alsof Wildstylez van te voren wist dat YOS zo'n gigantisch top40 hitje zou worden.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Alsof Wildstylez van te voren wist dat YOS zo'n gigantisch top40 hitje zou worden.. :/


Je kan niet ontkennen dat wildstylez in 2013 en 2014 voornamelijk het commerciele succes van YOS probeerde na te bootsen. De kwaliteit was nog steeds even hoog, maar wel veel commercieler. IMO is hij in 2015 (vanaf zijn album toen) weer een beetje terug naar zijn originele sound gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De periode dat hij alle 538/Slam FM feesten als enige hardstyle dj afsloot was hij voor mij ook het minst insteressant, niet slecht, maar gewoon minder m'n ding. Nu hij weer volle bak voor hardstyle gaat zonder stiekem een beetje tegen de EDM aan te schuren, maakt dat hem weer 100 keer interessanter de laatste jaren!

Kwaliteit maakte die altijd al wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 15:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bovendien oude Wildstylez discografie > HHZ/NC anytime.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Bovendien oude Wildstylez discografie > HHZ/NC anytime.


Ook wel mee eens. Wildstylez is altijd al de pionier in kwaliteit geweest imo. Bij NC kwijlt iedereen over z'n technische kwaliteiten, en terecht, maar voor mij is NC, vooral de laatste tijd, echt alsof de sfeer/muzikaliteit ingeleverd wordt voor de technische kwaliteit. Allemaal zo saai.. WSZ is altijd technisch perfect, én sfeer-wise super goed geweest, behalve die commerciële periode dan die hierboven beschreven is. Vind ook echt dat WSZ superieur is aan HHZ, maar WSZ is altijd al een beetje de nuchtere underdog geweest en HHZ veel meer zo'n performer guy die op de voorgrond staat. Vraag me af of WSZ nog groter was geweest als hij meer de 'spotlight man' was. Want muzikaal is 'ie gewoon #1 van de Hardstyle imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gigantisch lekkere plaat, laatste dagen vaak aan staan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 18:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
@Spobbertiet. Volgens mij heeft hij hier op het forum in de periode van YOS toch aardig wat kritiek gekregen over de commerciële weg die hij ging varen met zijn muziek op dat moment. Net alsof YOS en al die bootlegs 'alleen maar kwalitatief top platen' waren . Vind het dan nogal 'ugh >.<' als ik mensen nu zulk soort uitspraken zie doen, omdat zijn laatste tracks weer goed in de smaak vallen. Dat maakt imo van YOS en dergelijke niet ineens 'kwalitatief top platen'.

YOS is 6 jaar geleden gereleased.. Ik heb het met name over zijn tracks van de afgelopen 2 jaar. Uiteraard met her en der een mindere (voor mij), maar grotendeels (en zeker technisch gezien) alleen maar kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mid-intro is echt fking vet :woot: . Climax is ook best nice. Lekker dromerig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de melo eerst ook een beetje saai (hoewel ik hem wel heerlijk zweverig vond). Na heel wat keren beluisterd te hebben, vind ik hem toch wel vrij energiek :D. Voor mij ook een van de beste platen van het jaar! Normaal gesproken doen Wildstylez’s releases me niks, in tegenstelling tot deze dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2018 14:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:loving:

Die tweede climax doet het hem, met net die paar noten extra
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 16:27 
 
Hardtraxxer

Heerlijke plaat super in en outro ook blijf hem herhalen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de eerste keer luisteren vond ik hem maar saai, maar wat een heerlijke track is dit. Zit constant in m'n hoofd.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle