Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Waarom maakt iedereen zich toch steeds druk om wat voor mening SVB heeft?
Laat hem lekker in zijn waarde.

Merk gewoon dat er op elke reactie van hem gereageerd word om helemaal zijn mening te ontleden en te ontkrachten. :whistle: Waar maakt men zich druk om :lol:

OT:
Vind de plaat nogal saai en traag klinken. Vind dit toch één van de mindere platen die hij recent heeft uitgebracht.
Heb hem echter nog niet live kunnen ervaren. Dus wie weet veranderd mijn mening nog als ik hem live hoor of vaker luister.
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Nuracore wrote:Waarom maakt iedereen zich toch steeds druk om wat voor mening SVB heeft?
Omdat zijn mening heel vaak overkomt als een uitdaging tot reacties.

Maar laat gaan laat gaan zou ik zeggen. De discussie die er altijd van komt is een stuk irritanter dan af en toe met verbazing zijn mening te lezen.

Overigens staat dit nummer alweer een tijdje op repeat. Gaat weer erg lastig worden om een top 10 te maken eind van het jaar. Laatste anderhalf/twee jaar worden we echt verwend met alle muziek
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Ben dit wel steeds meer gaan waarderen zeg :loving: En wat is wsz lekker bezig dit jaar, behalve kwalitatief heeft ie ook redelijk wat tracks uitgebracht, al helemaal voor zijn doen :D
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
iRon wrote:
Svbtwee wrote:Veel te lange mid-intro. Zoals al eerder gezegd: Vind het idee achter de climaxen leuk, maar de uitwerking niet. Lijkt wel een slaapliedje zo saai en sloom als het klinkt. Ik weet nu al dat ik dit een van de meest overrated platen van het jaar ga vinden. Maar goed dat vind ik van Wildstylez over het algemeen ook.
Dit meen je toch niet serieus? Brengt jaar na jaar alleen maar kwalitatieve top platen uit..
Jawel. En dit is dus 1 van de redenen waarom ik hem zo overgewaardeerd vind. Nu net doen alsof die jaar in jaar uit, release na release parels uitbrengt, maar ik heb "jullie" ook wel eens wat anders zien zeggen in de periode van YOS en die tijd dat hij met de ene naar de andere house bootleg aankwam zetten :'). Hij heeft ergens daarna ook nog een periode gehad waarin die bijna niks produceerde, maar wel gewoon op iedere grote stage mocht staan, ten koste van andere die wel muziek uitbrachten. Vind dat sws niet eerlijk. En veel van zijn recente platen (uitzonderingen daargelaten) vind ik ronduit saai en totaal niet bijzonder. Dus ja ik vind hem nogal over gewaardeerd
A
Svbtwee wrote:
iRon wrote:
Svbtwee wrote:Veel te lange mid-intro. Zoals al eerder gezegd: Vind het idee achter de climaxen leuk, maar de uitwerking niet. Lijkt wel een slaapliedje zo saai en sloom als het klinkt. Ik weet nu al dat ik dit een van de meest overrated platen van het jaar ga vinden. Maar goed dat vind ik van Wildstylez over het algemeen ook.
Dit meen je toch niet serieus? Brengt jaar na jaar alleen maar kwalitatieve top platen uit..
Jawel. En dit is dus 1 van de redenen waarom ik hem zo overgewaardeerd vind. Nu net doen alsof die jaar in jaar uit, release na release parels uitbrengt, maar ik heb "jullie" ook wel eens wat anders zien zeggen in de periode van YOS en die tijd dat hij met de ene naar de andere house bootleg aankwam zetten :'). Hij heeft ergens daarna ook nog een periode gehad waarin die bijna niks produceerde, maar wel gewoon op iedere grote stage mocht staan, ten koste van andere die wel muziek uitbrachten. Vind dat sws niet eerlijk. En veel van zijn recente platen (uitzonderingen daargelaten) vind ik ronduit saai en totaal niet bijzonder. Dus ja ik vind hem nogal over gewaardeerd
Natuurlijk is het vet om tegen de meute in te gaan, maar een kleine google sessie (soggen :$ ) heb je op zo goed als alle recente platen van Wildstylez (behalve de Broken remix ) toch alleen maar positieve reacties...
B
Hardtraxxer
171 posts member since 2017
last seen Dec 2020
Ik voeg mij bij de lyrische mensen. Wat een lekkere plaat, helemaal voor thuis! Vind de sfeer, na de mid-intro heel fijn. De mid-intro live is echt ontzettend dik. (L)
Snap het argument wel dat sommige mensen het ''saai'' vinden, al lijkt mij dat meer een smaak en/of gewennings-dingetje.
Had het op Defqon ook toen HHZ hem voor het eerst draaide, dat hij wat saai overkwam. Daarna is het alleen maar gegroeid en staat hij hoog in mijn top 10 voor dit jaar.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Svbtwee wrote:
iRon wrote:
Oke. Bedankt.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Svbtwee wrote:
iRon wrote:
Wat wil je nou zeggen, omdat hij vroeger een paar mindere platen uitbracht, dat we nu niet positief mogen zijn ofso :P ?
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
@Anonymous. Volgens mij heeft hij hier op het forum in de periode van YOS toch aardig wat kritiek gekregen over de commerciële weg die hij ging varen met zijn muziek op dat moment. Net alsof YOS en al die bootlegs 'alleen maar kwalitatief top platen' waren . Vind het dan nogal 'ugh >.<' als ik mensen nu zulk soort uitspraken zie doen, omdat zijn laatste tracks weer goed in de smaak vallen. Dat maakt imo van YOS en dergelijke niet ineens 'kwalitatief top platen'.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
@Makrooy. Je mag vinden wat je wil :P. Ik probeer het alleen maar uit te leggen waarom ik er het mijne van vind.

Maar vgm begrijpen 'we' elkaar niet zo goed. Inmiddels dwaal ik al weer behoorlijk af van wat ik eigenlijk bedoelde. Mooi moment om er maar weer over op te houden, want dit lijdt verder toch weer nergens toe xd. Kwestie meningen verschillen nou eenmaal.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Sja, als Nederland het komende EK weer de sterren van de hemel speelt zijn er ook weer 15 miljoen fans. Nu hoor je niemand.
Zo werkt dat.
A
Svbtwee wrote:@Anonymous. Volgens mij heeft hij hier op het forum in de periode van YOS toch aardig wat kritiek gekregen over de commerciële weg die hij ging varen met zijn muziek op dat moment. Net alsof YOS en al die bootlegs 'alleen maar kwalitatief top platen' waren . Vind het dan nogal 'ugh >.<' als ik mensen nu zulk soort uitspraken zie doen, omdat zijn laatste tracks weer goed in de smaak vallen. Dat maakt imo van YOS en dergelijke niet ineens 'kwalitatief top platen'.
Daar heb je gelijk in, alleen waren dat 1 a 2 jaren in zijn carrière. De meeste opmerkingen hier zijn ook "hij heeft het weer gevonden", dus zo hypocriet is het toch allemaal ook weer niet.

(Naast dat je niet reageert op mijn daadwerkelijke opmerking)
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Svbtwee wrote:@Anonymous. Volgens mij heeft hij hier op het forum in de periode van YOS toch aardig wat kritiek gekregen over de commerciële weg die hij ging varen met zijn muziek op dat moment. Net alsof YOS en al die bootlegs 'alleen maar kwalitatief top platen' waren . Vind het dan nogal 'ugh >.<' als ik mensen nu zulk soort uitspraken zie doen, omdat zijn laatste tracks weer goed in de smaak vallen. Dat maakt imo van YOS en dergelijke niet ineens 'kwalitatief top platen'.
Je hebt helemaal gelijk hoor, betreffende het feit dat iedereen commentaar had op de commerciële weg die hij toen in sloeg. Echter sla je de plank over 'kwalitatief' weer compleet mis, want welke kant WS ook op is gegaan/gaat: hij produceert wel gewoon altijd kwalitatief goede muziek. Zo ook YOS, ook al kan ik dat nummer wel uitkotsen. Maargoed die discussie laten we wel even achterwege.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Alsof Wildstylez van te voren wist dat YOS zo'n gigantisch top40 hitje zou worden.. :/
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
zeke wrote:Alsof Wildstylez van te voren wist dat YOS zo'n gigantisch top40 hitje zou worden.. :/
Je kan niet ontkennen dat wildstylez in 2013 en 2014 voornamelijk het commerciele succes van YOS probeerde na te bootsen. De kwaliteit was nog steeds even hoog, maar wel veel commercieler. IMO is hij in 2015 (vanaf zijn album toen) weer een beetje terug naar zijn originele sound gegaan.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
De periode dat hij alle 538/Slam FM feesten als enige hardstyle dj afsloot was hij voor mij ook het minst insteressant, niet slecht, maar gewoon minder m'n ding. Nu hij weer volle bak voor hardstyle gaat zonder stiekem een beetje tegen de EDM aan te schuren, maakt dat hem weer 100 keer interessanter de laatste jaren!

Kwaliteit maakte die altijd al wel.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Bovendien oude Wildstylez discografie > HHZ/NC anytime.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
TiMOTHYb wrote:Bovendien oude Wildstylez discografie > HHZ/NC anytime.
Ook wel mee eens. Wildstylez is altijd al de pionier in kwaliteit geweest imo. Bij NC kwijlt iedereen over z'n technische kwaliteiten, en terecht, maar voor mij is NC, vooral de laatste tijd, echt alsof de sfeer/muzikaliteit ingeleverd wordt voor de technische kwaliteit. Allemaal zo saai.. WSZ is altijd technisch perfect, én sfeer-wise super goed geweest, behalve die commerciële periode dan die hierboven beschreven is. Vind ook echt dat WSZ superieur is aan HHZ, maar WSZ is altijd al een beetje de nuchtere underdog geweest en HHZ veel meer zo'n performer guy die op de voorgrond staat. Vraag me af of WSZ nog groter was geweest als hij meer de 'spotlight man' was. Want muzikaal is 'ie gewoon #1 van de Hardstyle imo.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Gigantisch lekkere plaat, laatste dagen vaak aan staan ^^
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
YOS is 6 jaar geleden gereleased.. Ik heb het met name over zijn tracks van de afgelopen 2 jaar. Uiteraard met her en der een mindere (voor mij), maar grotendeels (en zeker technisch gezien) alleen maar kwaliteit.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Die mid-intro is echt fking vet :woot: . Climax is ook best nice. Lekker dromerig.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik vond de melo eerst ook een beetje saai (hoewel ik hem wel heerlijk zweverig vond). Na heel wat keren beluisterd te hebben, vind ik hem toch wel vrij energiek :D. Voor mij ook een van de beste platen van het jaar! Normaal gesproken doen Wildstylez’s releases me niks, in tegenstelling tot deze dus
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
:loving:

Die tweede climax doet het hem, met net die paar noten extra
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Heerlijke plaat super in en outro ook blijf hem herhalen :worship:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Na de eerste keer luisteren vond ik hem maar saai, maar wat een heerlijke track is dit. Zit constant in m'n hoofd.