Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
Feedback inmixen op Members Of Gay Day
ik heb het nog niet gedaan maar als ze uit zijn zeker doen!
ik heb al helemaal in me hoofd hoe dat gaat, TE GEIL VOOR WOORDEN! :bomb:
EXtase moment!


Zijn al uit! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Ik bedenk me net iets wat me vaak wel opvalt aan wildstylez' solo releases:
Erstaat vaak 1 track met een euphorisch kantje en vaak 1 minder euphorische track op, check zijn laatste releases maar is:
Euphorisch - minder euphorisch
Delay Distortion - Feedback
A Complex Situation - In&Out ( remix an tby daargelaten)
The Phantom Beat - Single Sound
Push ThatFeeling - KYHU Remix
Pleasure - Ldmf Remix

Geldt natuurlijk niet voor alles, maar dat viel me gewoon even op ^^

Ik vind anders in& out, single sound en kyhu remix wel euforisch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:44 
 
Hardtraxx Addict

Hij produceert goed en dit zijn ook top nummers, alleen als hij op feesten staat te draaien, krijgt hij het publiek nooit helemaal mee (imo). Ik weet nog goed hoe dat ging op Thrillogy 2009 en ook andere feesten, waar ik zo even geen naam aan durf te koppelen. Jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Hij produceert goed en dit zijn ook top nummers, alleen als hij op feesten staat te draaien, krijgt hij het publiek nooit helemaal mee (imo). Ik weet nog goed hoe dat ging op Thrillogy 2009 en ook andere feesten, waar ik zo even geen naam aan durf te koppelen. Jammer!

Klopt inderdaad, dat gevoel heb ik ook altijd bij zijn sets jammer genoeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nikkel schreef:
Hij produceert goed en dit zijn ook top nummers, alleen als hij op feesten staat te draaien, krijgt hij het publiek nooit helemaal mee (imo). Ik weet nog goed hoe dat ging op Thrillogy 2009 en ook andere feesten, waar ik zo even geen naam aan durf te koppelen. Jammer!

Klopt inderdaad, dat gevoel heb ik ook altijd bij zijn sets jammer genoeg :(

Komt vooral denk doordat hij vrij rustig achter de draaitafels staat, terwijl anderen toch meer op publiek inspelen.

Over deze release ben ik zeer te spreken. Vooral Delay Distortion vind ik heerlijk!
Het is een tijd geleden dat ik een hardstyle track keihard aanzet en hem op repeat kan blijven luisteren. Die kicks, die meeslepende melodie, geen lange break, alles past gewoon bij elkaar. De plaat heeft voor mij zeker wat unieks in tegenstelling tot vele andere releases van dit jaar. Hij haalt hiermee zeker het niveau van bijvoorbeeld Push That Feeling of zijn producties daarvoor.

Puik werk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2010 18:25 
 
Hardtraxxer

Feedback vind ik echt een verfrissing, een van de beste platen van het jaar :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

begin nu toch wel echt beetje verslaafd aan feedback te worden, lekker droog en vervrissend nummertje! :bomb:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle