Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Kan aan mij liggen maar ik vind noch Delay distortion noch Feedback wat aan ...
Weet me totaal niet te raken dit ...


Heb eigenlijk 't zelfde na een paar keer luisteren. Delay Distortion heeft wel een hele mooie euphorise melodie, maar ik word er nou niet echt warm van. Misschien klinkt die live wel wat beter! Feedback heeft een leuke intro die aardig beukt, de climax is is eigenlijk hetzelfde maar die rare deuntjes er in vind ik gewoonweg verschrikkelijk. Als dat nou eens werd veranderd, misschien had je dan een veel betere plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Piaaa schreef:
Kan aan mij liggen maar ik vind noch Delay distortion noch Feedback wat aan ...
Weet me totaal niet te raken dit ...


Heb eigenlijk 't zelfde na een paar keer luisteren. Delay Distortion heeft wel een hele mooie euphorise melodie, maar ik word er nou niet echt warm van. Misschien klinkt die live wel wat beter! Feedback heeft een leuke intro die aardig beukt, de climax is is eigenlijk hetzelfde maar die rare deuntjes er in vind ik gewoonweg verschrikkelijk. Als dat nou eens werd veranderd, misschien had je dan een veel betere plaat!


Ik vind Delay Distortion ook niks :thumbdown: . Feedback vind ik een goede plaat, leuke originele sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf Feedback maar luisteren, wat een heerlijke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 19:43 
 
Hardtraxx Elite

In & out, Down With the hardstyle, no time to waste, a complex situation en lost in music.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Piaaa schreef:
Kan aan mij liggen maar ik vind noch Delay distortion noch Feedback wat aan ...
Weet me totaal niet te raken dit ...


Heb eigenlijk 't zelfde na een paar keer luisteren. Delay Distortion heeft wel een hele mooie euphorise melodie, maar ik word er nou niet echt warm van. Misschien klinkt die live wel wat beter! Feedback heeft een leuke intro die aardig beukt, de climax is is eigenlijk hetzelfde maar die rare deuntjes er in vind ik gewoonweg verschrikkelijk. Als dat nou eens werd veranderd, misschien had je dan een veel betere plaat!

Ik vind Feedback eigenlijk niet eens beuken, gewoon een random track naar mijn mening qua kicks dan ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 19:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Just4Music schreef:
feedback :drool: Wildstylez krijgt weer wat credits na veel fouten

Wat heeft ie fout gedaan dan? Zo veel heeft ie niet fout gedaan hoor..


Echt fout niet, maar weinig boeiends gereleased afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
In & out, Down With the hardstyle, no time to waste, a complex situation en lost in music.

A Complex Situation is best een aardige plaat hoor, alleen veel te laat gereleased.. In & Out vind ik persoonlijk ook wel aardig, maar niet bijzonder ofzo :P
Voor de rest ben ik het er wel mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 22:35 
 
Hardtraxxer

Heerlijke release :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toch wel jammer van die korte intro's..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1-11-10

VANDAAG IS HET FEEST :yay: :clap: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 18:41 
 
Hardtraxx Newbie

Beukt lekkerr dooorrrrr!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 19:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

lekkere track.
als zn set op Qlimax net zo goed wordt als deze release ben ik helemaal tevreden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
lekkere track.
als zn set op Qlimax net zo goed wordt als deze release ben ik helemaal tevreden. ^^


Ik hoop ook eens op een wat andere set dan normaal van hem! Hij is toch wel een van mijn favoriete producers maar als DJ vind ik hem meestal niet echt denderend... altijd just as easy, LTBK en DWTH... maaaar een setje met bv. Single Sound, KYHU, Feedback, Numbers (wildstylez remix), Delay Distortion, Truth, Infectious, Lost in Music (a2 remix) en yellow minute (a2 remix) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
TheNabster schreef:
lekkere track.
als zn set op Qlimax net zo goed wordt als deze release ben ik helemaal tevreden. ^^


Ik hoop ook eens op een wat andere set dan normaal van hem! Hij is toch wel een van mijn favoriete producers maar als DJ vind ik hem meestal niet echt denderend... altijd just as easy, LTBK en DWTH... maaaar een setje met bv. Single Sound, KYHU, Feedback, Numbers (wildstylez remix), Delay Distortion, Truth, Infectious, Lost in Music (a2 remix) en yellow minute (a2 remix) :drool:

Jaja, die ken ik niet. :P Beter komt ie ook met Phantom Beat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha lol, moest natuurlijk Lost in Dreams zijn :innocent: maarja misschien een mashup dan van die 2 nrs
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2010 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 01:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg lekker :yay: Niet verwacht van Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

eerste is wat minder 2e is wel dik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 15:41 
 

Wildstylez is mijn favo (melodieusche ofso) producer zijn tracks brengen echt een goed gevoel over en de sfeer in zijn tracks zijn altijd perfect :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2010 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Brainweavers schreef:
TheNabster schreef:
lekkere track.
als zn set op Qlimax net zo goed wordt als deze release ben ik helemaal tevreden. ^^


Ik hoop ook eens op een wat andere set dan normaal van hem! Hij is toch wel een van mijn favoriete producers maar als DJ vind ik hem meestal niet echt denderend... altijd just as easy, LTBK en DWTH... maaaar een setje met bv. Single Sound, KYHU, Feedback, Numbers (wildstylez remix), Delay Distortion, Truth, Infectious, Lost in Music (a2 remix) en yellow minute (a2 remix) :drool:

Jaja, die ken ik niet. :P Beter komt ie ook met Phantom Beat.


Laat hm maar weer een set neerzetten als IQ 2009, wat was dat dik :D.. Phantom beat, singel sound, revenge of the dirty motherfocker, tonight, astral 2009, push that feeling
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 00:16 
 
Donateur

@ AACM op pagina 4,
HHZ met WZ vergelijken in 2006-2008 moet je wel goed opassen wat je zegt,
WZ produced ook nog voor anderen en met releases als Outsiders - Infectious (Wildstylez Remix) welke geloof ik in 2006 was gereleased? of 2007? heeft ie toch DIKKE tracks op zn naam in die jaren, en wat dacht je van Revenge!? :love:
Subsonic = Revenge
Infectious Remix > andere HHZ tracks in die jaartallen
Reloaded Part 2 was in 2008 of 2009?
die was indd wel heel dik!
njah ik noem nog lang niet alles op maar geen zin om dat nu ook allemaal uit te zoeken, ik denk niet dat WZ ooit veel onder heeft gedaan voor HHZ iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 02:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik bedenk me net iets wat me vaak wel opvalt aan wildstylez' solo releases:
Erstaat vaak 1 track met een euphorisch kantje en vaak 1 minder euphorische track op, check zijn laatste releases maar is:
Euphorisch - minder euphorisch
Delay Distortion - Feedback
A Complex Situation - In&Out ( remix an tby daargelaten)
The Phantom Beat - Single Sound
Push ThatFeeling - KYHU Remix
Pleasure - Ldmf Remix

Geldt natuurlijk niet voor alles, maar dat viel me gewoon even op ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 11:16 
 
Hardtraxx Addict

Na een paar keer luisteren vind ik delay distortion toch niet zoo heel goed, valt eigelijk wat tegen... Feedback is wel orgineel maar ik vind hem eentonig dus verveeld snel... Maar wildstylez is wel weer op de goede weg. Las gister dat hij weer 2 tracks af had en 1 samen met de nc:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2010 14:25 
 

sanderovic schreef:
Na een paar keer luisteren vind ik delay distortion toch niet zoo heel goed, valt eigelijk wat tegen... Feedback is wel orgineel maar ik vind hem eentonig dus verveeld snel... Maar wildstylez is wel weer op de goede weg. Las gister dat hij weer 2 tracks af had en 1 samen met de nc:)

Ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2010 12:48 
 
Donateur

Feedback inmixen op Members Of Gay Day
ik heb het nog niet gedaan maar als ze uit zijn zeker doen!
ik heb al helemaal in me hoofd hoe dat gaat, TE GEIL VOOR WOORDEN! :bomb:
EXtase moment!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle