Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:35 

Artiest

Wavolizer - Retaliation (THER-086)

Label: Theracords
WEB release: 14/11/2012

01. Wavolizer feat. Yuna-X - Retaliation
02. Wavolizer - Quietly
03. Wavolizer - Quietly (Dj Thera Remix)

Samples:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:50 

Hardtraxx Veteran

Jaaa geef die preview van Quietly + Remix :drool: :drool:

Ongeduldig I know :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:51 

Hardtraxxer

Wavolizer feat. Yuna-X - Retaliation :drool: Benieuwd naar de andere twee tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:57 

Hardtraxx Elite

JAAAAA HEERLIJK!!! Ook benieuwd naar de remix!! :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 10:57 

Hardtraxx Elite

Eindelijk, mijn Track of the year :love: (oke, samen met Mysterias :innocent: )
Kom maar op met die andere 2 om release of the year te worden!

EDIT: En ondanks dat Crossbreed niet mijn ding is vind ik Quietly ook erg geslaagd, maar dat vond ik 'm ook al tijdens GZ. En de remix is ook echt top zo te horen, die nog even live aanschouwen maar wat ik er van hoor is dit (samen met Mysterias als die nog komt dit jaar) de release van 't jaar voor mij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:35 

Quietly is erg gaaf. kicks vind ik niet super( maar kan ook aan de oordopjes liggen)

zal straks nog wel een keer kijken!

rest interesseert me niet zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:42 

Hardtraxxer

kaboem schreef:
Quietly is erg gaaf. kicks vind ik niet super( maar kan ook aan de oordopjes liggen)

zal straks nog wel een keer kijken!

rest interesseert me niet zo :P

Vind de kicks van Quietly ook niet heel erg sterk overkomen, hopelijk ligt dit aan de Youtube preview. Verder is het namelijk gewoon een lekkere track
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:47 

Hardtraxx Veteran

Retaliation is echt heel erg vet, Die heerlijke kicks :worship: Sfeertje wat wordt neergezet is ook erg geslaagd :)

Quietly is zoals ik al had verwacht gruwelijk vet :love: Kan niet wachten om die live te horen!

En de remix, tjaa dat weet je Pieter, wat een geweldige plaat.. één grote bonk energie (L) :woot:

Beste release van het jaar, dat sowieso!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:48 

Hardtraxx Elite

3 heerlijke nummers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:48 

Hardtraxx Veteran

Quietly is super vet :thumbsup: hele sterke sfeer en een stevige climax! lekker trommelen :loving:

in de Quietly remix is ook een super sterke sfeer neer gezet, lekker chaotische mids en zagende kicks, climaxen ook een bak aan enrgie :worship:

Artwork is trouwens om van te smullen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:51 

Hardtraxx Veteran

zelf vind ik deze preview van Wavolizer - Retaliation beter dat komt wss, omdat het betere kwaliteit is: http://www.b2s.nl/loudness2012/

Wavolizer - Quietly heeft niet echt beste kicks hoor ik. In het begin van Retaliation hoor ik hetzelfde het is een soort ruis op de kick? Niet erg fijn in ieder geval. Gelukkig hoor ik deze niet op de loudness site dus zal het ook wel bij quietly niet horen :P

Verder is Retaliation echt een prachttrack wat een sfeer, echt fenomenaal :worship:
Quietly is ook goed, maar het is toch niet de echte crossbreed die ik vet vind. Kicks klinken hier ook slap zoals gezegd.

Quietly (DJ Thera Remix): weer van die "droge" thera kicks. Die ik juist erg fijn vind. Die drive is dan ook weer heerlijk. Hij heeft de sfeer echt goed in de track gehouden in de break. Dan komt de climax en is het gewoon nonstop doorpoffen :P super track!

Release van het jaar samen met Mysteria en A Different Kind Of Therapy (als ze nog in 2012 uitkomen.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 11:59 

Artiest

ruis op kick etc etc --> komt echt door de YT quality, zeker als je vanuit hardtraxx luistert aangezien je dan de low quality vid versie luistert. Als je m op HD zet, wordt de quality wel wat beter, maar nooit hoger dan 128 kbps, blijf ik ook altijd het grote nadeel van YT vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 12:05 

Hardtraxx Elite

Dylan-E schreef:
JAAAAA HEERLIJK!!! Ook benieuwd naar de remix!! :yay: :yay:

EDIT: Remix is gewoon :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 12:08 

Hardtraxxer

Wavolizer feat. Yuna-X - Retaliation :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 12:25 

Hardtraxx Veteran

Dat lachje wat je op het begin (en het eind) van de preview van Retaliation hoort is gewoon lachwekkend slecht.
Voor de rest een gigantisch dikke plaat. Ook de vocals vind ik wel nice.

En dan Quietly. Mannnn, gelijk als die kick er in komt kippenvel :loving:

Remix is ook vet, maar wel minder dan het origineel vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 12:32 

Hardtraxx Veteran

Retaliation is een geweldige plaat! Quitly vind ik niks, remix vind ik wel redelijk maar niet heel bijzonder.
Al met al redelijke release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 12:42 

Donateur

Quietly is echt onvoorstelbaar dik, overtreft het niveau van sommige vergelijkbare Outside Agency-platen. Die hele sfeer :love: .
Remix is net zo vet, maar een heel ander genre.

Retaliation vind ik niet zo boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 13:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Quietly is echt onvoorstelbaar dik, overtreft het niveau van sommige vergelijkbare Outside Agency-platen. Die hele sfeer :love: .
Remix is net zo vet, maar een heel ander genre.

Retaliation vind ik niet zo boeiend.

Ik ga met Daan mee. Quietly komt uit het niets voor mij maar bevalt meteen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 13:04 

Hardtraxx Veteran

Retaliation doet me niet zoveel, op het sfeertje na. Zitten wel weer lekkere kicks in :)

Vind crossbreed lang niet altijd vet maar Quietly is echt heerlijk :D
En dan de remix, wat een plaat! Greep me meteen al bij de eerste kick. :thumbsup:

Hele vette release!
Artwork van Quietly Remix ook erg nice trouwens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 13:11 

Aan het typen...

Ik vind het juist andersom, Quietly is niet veel bijzonders, de kicks zijn niet dusdanig vet dat de hele track er van af kan hangen, bovendien valt er naast dit en de duistere sfeer synth niet veel te beleven.
De kicks in de remix vind ik een stuk minder en de sfeer die in het origineel zit komt er niet echt uit.
Retaliation daarentegen klinkt heerlijk, naarmate je deze track vaker luistert wordt ie alleen maar beter. De aparte geluiden in de midintro zijn vet, het deel met de screeches is wat minder bijzonder, maar nog steeds goed te doen. Vocals dragen veel bij aan de sfeer, synth is een beetje in de Mind Hunterz stijl en de melodie blijft de hele dag in je kop hangen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 13:13 

Hardtraxx Veteran

Deze komt zeker hoog in mijn lijstje release van het jaar! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 13:36 

Kraak... Piep...

Retaliation heeft een lompe kick maar voor de rest vindt ik de track niet veel aan

Quetly is vet gedaan maar ik vindt crossbreed geen drol aan dus deze valt af

De remix daarintegen is super vind ik. Lekkere melodie en lekkere kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 13:55 

Hardtraxx Elite

quetly is wel vet alleen zijn snares mogen wel wat harder
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 14:36 

Hardtraxx Veteran

Retaliation vind ik op de kicks na echt vreselijk. Die melodie is gewoon irritant. >.< Quietly daarentegen vind ik weer super dik. Zo'n soort sfeer in tracks, ik ben er gek op. Kicks en snares mochten inderdaad wel wat harder. De remix is voor mij de beste van de release. Ramt weer flink door, heerlijke sfeer en vette melodie. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:18 

Hardtraxx Veteran

Baas. Thera Remix wat minder baas maar de solo's zijn ijzersterk en dan met name Quietly. Snare mag wel iets meer naar de voorgrond maar we kunnen nog geen Current Value niveau van hem verwachten toch. :)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle