Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:53 

Hardtraxx Veteran

Release van het jaar :worship:
Wavolizer blijft een held :woot: Thera remix is godsgruwelijk heerlijk zeg :drool:
Vocals van Yuna-X blijven ook mooi om naar te luisteren :loving:
Quielty orgineel is ook een de beste van de release, energiek, 175BPM wavolizer beter kan je het niet krijgen in mijn ogen :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:58 

Hardtraxx Veteran

Pfff, echt heftig goed dit. Ik kan eerlijk gezegd geen favoriet aanwijzen, vind het op dit moment allemaal erg vet. Quietly in zijn eigen crossbreed stijl is erg dik, de Thera remix heeft een heerlijke drive en Retaliation heeft erg veel sfeer en een fijne melodie, al vind ik de kick er niet helemaal lekker doorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:29 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Pfff, echt heftig goed dit. Ik kan eerlijk gezegd geen favoriet aanwijzen, vind het op dit moment allemaal erg vet. Quietly in zijn eigen crossbreed stijl is erg dik, de Thera remix heeft een heerlijke drive en Retaliation heeft erg veel sfeer en een fijne melodie, al vind ik de kick er niet helemaal lekker doorkomen.

Ik verwijs u naar www.b2s.nl/loudness
Moeilijk harde kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 17:14 

Hardtraxx Veteran

Retaliation: heerlijke intro met lekker creapy vocals, dikke kicks en melo in de climax :)
Quietly: zieke zieke crossbreed plaat die makkelijk in een TOA setje kan, heerlijke drive en dark :worship:
remix: dikke kicks en de donkere sfeer is goed behouden, hele geslaagde remix :drool:

hele hele vette release, zeker kans hebber om release van het jaar te worden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 17:51 

Hardtraxx Veteran

Hmm... moet eerlijk zijn dat Quietly me nog niet helemaal pakt. Hij is wel heel erg dik hoor, maar ik vind dan Debt of Blood en Excitement Initiated veel vetter, kan alleen niet precies aanwijzen waarom. Misschien moet ik hem nog even later inwerken :p

Rmx: simpel maar doeltreffend. Bekende Thera sound (en dat is een pluspunt in dit geval :thumbup: )

Parel van de release: Retaliation! :love:
Om my god, op GZ al bijna omver geblazen door die plaat, ondanks het geluid daar :P
Mid intro heeft een drive waar je bang van wordt, ik vind de break ook heeeeeeel erg mooi, en dan die leadsynth...

Heerlijke release :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:20 

Hardtraxxer

jaja mooi !

mooie release op mijn verjaardag ;D beter kan et niet worden !
dikke release ook weer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 18:49 

Hardtraxx Veteran

Retaliation is echt dik :worship:
Quietly daarentegen is totaal niet mijn ding. Quietly remix is geen verkeerde plaat, maar Retaliation springt er wel bovenuit voor mij bij deze release ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 19:25 

Hardtraxxer

:drool: Vond Retaliation eerst niet geweldig, maar die plaat begint me behoorlijk te overtuigen. Quietly en de remix allebei geweldige tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:05 

Hardtraxxer

word een steeds grotere fan van crossbreed mede dankzij dit soort geweldige tracks! gewoon een release om van te smullen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:18 

Hardtraxx Veteran

Retaliation komt in mijn top 10 van dit jaar, sowieso. Die vocals en die kick :worship:
Quietly doet me tot nu toe niet zoveel als bijv. Excitement Initiated, zijn beste crossbreed tot nu toe als je het mij vraagt, maar zoiets live horen wil ik echt nog eens meemaken. Die sfeer voor de 2e climax(?) :worship:
De remix van Thera is een ekte ekte Thera track, knalt lekker door. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

Quietly doet me echt helemaal niks, origineel en de remix niet.
Retaliation daarintegen is echt gruwelijk vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 00:31 

Hardtraxxer

Retaliation, track van het jaar imo. Voortreffelijke kicks, de melodie, vocals, die valse lach in het begin. :loving:

Quietly, de sfeer vind ik erg vet, kicks wat minder. Vooral het stukje voordat de preview eindigt is vet, net TOA.

Quietly remix, Wat een drive in de mid, opbouw naar de climax geeft de sfeer van het origineel goed weer. Kicks in de climax komen hier niet echt goed over, in tegenstelling tot de 2e (met die kickrolls :drool: ) :worship:

Bazen release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 02:29 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Ik vind het juist andersom, Quietly is niet veel bijzonders, de kicks zijn niet dusdanig vet dat de hele track er van af kan hangen, bovendien valt er naast dit en de duistere sfeer synth niet veel te beleven.
De kicks in de remix vind ik een stuk minder en de sfeer die in het origineel zit komt er niet echt uit.
Retaliation daarentegen klinkt heerlijk, naarmate je deze track vaker luistert wordt ie alleen maar beter. De aparte geluiden in de midintro zijn vet, het deel met de screeches is wat minder bijzonder, maar nog steeds goed te doen. Vocals dragen veel bij aan de sfeer, synth is een beetje in de Mind Hunterz stijl en de melodie blijft de hele dag in je kop hangen. ^^

niks te beleven?? en die drums dan???!!!! :love: :love: Maar dat zal wel aan mijn liefde voor koekenpan muziek liggen:P

OT: vind ze alle 3 erg geslaagd en ben het met je eens wat betreft die melodie krijg em er niet zo makkelijk uit als ik dacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:59 

Aan het typen...

Drums? De kicks in Done, Nothing remix, Debt Of Blood en die in Excitement Initiated zijn vele malen boeiender dan deze kicks. Als je een track maakt die dusdanig afhankelijk is van je kicks, moet je wel zorgen dat je kicks uitzonderlijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 14:59 

Lyst schreef:
Ik vind het juist andersom, Quietly is niet veel bijzonders, de kicks zijn niet dusdanig vet dat de hele track er van af kan hangen, bovendien valt er naast dit en de duistere sfeer synth niet veel te beleven.
De kicks in de remix vind ik een stuk minder en de sfeer die in het origineel zit komt er niet echt uit.
Retaliation daarentegen klinkt heerlijk, naarmate je deze track vaker luistert wordt ie alleen maar beter. De aparte geluiden in de midintro zijn vet, het deel met de screeches is wat minder bijzonder, maar nog steeds goed te doen. Vocals dragen veel bij aan de sfeer, synth is een beetje in de Mind Hunterz stijl en de melodie blijft de hele dag in je kop hangen. ^^

Retaliation! :worship: Wat een lekkere plaat. Heerlijke opbouw! Dat melodietje is ook echt vet, kicks zijn in de climax prima te pruimen! Zelfs pitchkicks en Lyst kan ze hebben. Heerlijke kick ook in de outro! En dat vocaltje is echt lekker. Deze gaat sowieso gebrand. Midintro vind ik de kicks niet zo, voor mij een net iets te groot contrast met t vocaltje. Maar die screeches zijn wel leuk.

Quietly doet me niks. Helaas, dit gaat me een stapje te snel. Schiet zn doel voorbij helaas!

Die remix daarintegen is ook echt gaaf! Die kicks zijn vol, pompend met vette geluiden erdoorheen. Goeie release! Pareltje blijft wel retaliation. Damn die gaat effe op repeat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 15:32 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Drums? De kicks in Done, Nothing remix, Debt Of Blood en die in Excitement Initiated zijn vele malen boeiender dan deze kicks. Als je een track maakt die dusdanig afhankelijk is van je kicks, moet je wel zorgen dat je kicks uitzonderlijk zijn.

ik bedoelde uiteraard snares te zeggen je hebt gelijk my bad:P maarja ik hou van snares
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:01 

Hardtraxx Crew

Retaliation is zooo ontiegelijk gaaf :loving: Veruit de beste van deze release! Quietly is niks voor mij. Intro van de remix is wel leuk, maar niks speciaals. Sfeer in de break is heel lekker. Climax ramt goed door, heerlijk. Kicks komen alleen niet echt goed door, maar dat zal wel weer door Youtube komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:57 

Bierkoning

01. Wavolizer feat. Yuna-X - Retaliation Heerlijke mid-intro, vette sfeer en opzich een leuke melodie, alleen vind ik de synth die daarin gebruikt wordt in de climax niet zo lekker, waardoor het allemaal wat minder klinkt.

02. Wavolizer - Quietly Vind deze niet zo, helemaal in vergelijking met bijvoorbeeld Excitement Initiated

03. Wavolizer - Quietly (Dj Thera Remix Heerlijk, dikke kicks en dat sfeertje is ook hier zo vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 21:41 

Hardtraxx Elite

Zit iemand bij Retaliation Yuna-X tekittelen? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 21:45 

Dylan-E schreef:
Zit iemand bij Retaliation Yuna-X tekittelen? :x

vingeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 13:10 

Hardtraxx Veteran

Die remix is echt veels te lekker :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 01:20 

Hardtraxxer

opschietennnnnn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 11:04 

Artiest

Out now! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 12:09 

Hardtraxxer

Ik vind vooral de vocals in Retaliation irritant, snap ook niet dat mensen het TOTY-waardig vinden.
Ook het nummer zelf vind ik niet heel erg bijzonder. Vindt het onder het niveau van Wavolizer.
Quietly + Remix daarentegen zijn wél lekker! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 15:21 

Hardtraxx Veteran

Quietly ook al veel meer gaan waarderen en de andere twee zijn gewoon baas. Retaliation wel op #1.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle