Lyst schreef:
Ik vind het juist andersom, Quietly is niet veel bijzonders, de kicks zijn niet dusdanig vet dat de hele track er van af kan hangen, bovendien valt er naast dit en de duistere sfeer synth niet veel te beleven.
De kicks in de remix vind ik een stuk minder en de sfeer die in het origineel zit komt er niet echt uit.
Retaliation daarentegen klinkt heerlijk, naarmate je deze track vaker luistert wordt ie alleen maar beter. De aparte geluiden in de midintro zijn vet, het deel met de screeches is wat minder bijzonder, maar nog steeds goed te doen. Vocals dragen veel bij aan de sfeer, synth is een beetje in de Mind Hunterz stijl en de melodie blijft de hele dag in je kop hangen.

Retaliation!

Wat een lekkere plaat. Heerlijke opbouw! Dat melodietje is ook echt vet, kicks zijn in de climax prima te pruimen! Zelfs pitchkicks en Lyst kan ze hebben. Heerlijke kick ook in de outro! En dat vocaltje is echt lekker. Deze gaat sowieso gebrand. Midintro vind ik de kicks niet zo, voor mij een net iets te groot contrast met t vocaltje. Maar die screeches zijn wel leuk.
Quietly doet me niks. Helaas, dit gaat me een stapje te snel. Schiet zn doel voorbij helaas!
Die remix daarintegen is ook echt gaaf! Die kicks zijn vol, pompend met vette geluiden erdoorheen. Goeie release! Pareltje blijft wel retaliation. Damn die gaat effe op repeat!