Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet wat iedereen zo vet vind aan Done op de sounds en kicks na. Vaag hard dubstyle iets, kan het echt niet plaatsen. Je kan er imo ook niet lekker op losgaan omdat er een apart tempo in zit. Vind Amnesia veel vetter! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 10:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik snap niet wat iedereen zo vet vind aan Done op de sounds en kicks na. Vaag hard dubstyle iets, kan het echt niet plaatsen. Je kan er imo ook niet lekker op losgaan omdat er een apart tempo in zit. Vind Amnesia veel vetter! :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ik snap niet wat iedereen zo vet vind aan Done op de sounds en kicks na. Vaag hard dubstyle iets, kan het echt niet plaatsen. Je kan er imo ook niet lekker op losgaan omdat er een apart tempo in zit. Vind Amnesia veel vetter! :)

Vind het echt verschrikkelijk heerlijk, beetje drum n bass, dubstep, achtig met een hardstyle sound. Heerlijk nummertje, vooral op 160 bnpm :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is natuurlijk ook outside the box en apart en dat maakt het ook erg vet, maar toch vind ik het niet echt iets wat je op een hardstyle feest draait. Neemt niet weg dat de sounds en kicks wel dik zijn! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vindt Done ook niks, het raakt me totaal niet. Met Amnesia en Vermin heb ik juist het tegenovergestelde. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben er niet echt van onder de indruk maar die ''Done'' is wel echt ziek
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle