Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 van de mindere releases bij Theracords de laatste tijd, Amnesia is wel een vette track, vooral die screeches in de intro. Vermin is mij te wazig :P Done is een hele vette track maar volgens mij gaat die heel snel vervelen thuis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind alleen door Amnesia dit al een heerlijke release :D
Done zal live wel heel hard gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

'Done' ging echt hard bij Loudness :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben normaal helemaal niet van tracks als Done, maar dit keer vind ik het echt vet! Die reversed in de climax van Vermin zijn ook geniaal trouwens :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Ben ik nou de enigste die hier geen reet aan vind? :P


Nee hoor,

Ik vind 't niks. Vind eigenlijk alles wat Theracords uitbrengt niks... voor mij is dit geen hardstyle...

EDIT: Ik zal wel een hoop shit over me heen krijgen vanwege '' voor mij is dit geen hardstyle''
let in dat geval goed op de 2 woordjes: Voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oeh hele lekkere release hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 20:28 
 
Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:
Hidden Source schreef:
Ben ik nou de enigste die hier geen reet aan vind? :P


Nee hoor,

Ik vind 't niks. Vind eigenlijk alles wat Theracords uitbrengt niks... voor mij is dit geen hardstyle...

EDIT: Ik zal wel een hoop shit over me heen krijgen vanwege '' voor mij is dit geen hardstyle''
let in dat geval goed op de 2 woordjes: Voor mij!

Wat vind jij dit dan, amnesia & vermin is gewoon hardstyle. Done is wat outside the box.
Maar hoe noem je dit dan? *no offence*
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super lekkere tracks, Alleen Done spreekt me niet zo aan! Beetje raar stijltje maar vet dat ie het doet, dat kan ik waarderen.. is eens een keertje wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Hidden Source schreef:
Ben ik nou de enigste die hier geen reet aan vind? :P


Nee hoor,

Ik vind 't niks. Vind eigenlijk alles wat Theracords uitbrengt niks... voor mij is dit geen hardstyle...

EDIT: Ik zal wel een hoop shit over me heen krijgen vanwege '' voor mij is dit geen hardstyle''
let in dat geval goed op de 2 woordjes: Voor mij!

Noem dan is een aantal platen op die voor jou wel harstyle zijn, en wat voor stijl is dit dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 07:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gister voor het hardlopen done heel hard opgezet. Na een minuut kwam me moedert al naar boven om te mededelen dat ze dit niet zo leuk vind. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 08:37 
 
Hardtraxxer

Ik vind het echt 3 x niks!
Totaal niet mijn smaak dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 09:38 
 

Amnesia en Done zijn de 2 uitblinkers :worship:
Done moet live zoooo hard gaan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 12:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Done is wel echt gruwelijk hard, maar t heeft niet veel meer met hardstyle te maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat blijft done heerlijk in je hoofd hangen zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WZY schreef:
W0uT3R schreef:
Hidden Source schreef:
Ben ik nou de enigste die hier geen reet aan vind? :P


Nee hoor,

Ik vind 't niks. Vind eigenlijk alles wat Theracords uitbrengt niks... voor mij is dit geen hardstyle...

EDIT: Ik zal wel een hoop shit over me heen krijgen vanwege '' voor mij is dit geen hardstyle''
let in dat geval goed op de 2 woordjes: Voor mij!

Wat vind jij dit dan, amnesia & vermin is gewoon hardstyle. Done is wat outside the box.
Maar hoe noem je dit dan? *no offence*


Ik bedoel te zeggen dat dit voor mij niet de hardstyle waar ik van hou. Doe mij maar DBSTF, Wildstylez, Noisecontrollers... Ik vind dat in hardstyle een herkenbare melodie hoort te zitten waar de kicks niet overheersen. Hier ligt de nadruk alleen maar op kicks en harder is beter... voor mij is dat niet hoe hardstyle bedoeld is. De nadruk in deze tracks ligt op harder en rauwer is beter. Vermin heeft (in mijn ogen) nog wel iets van melodie, en bij Done is 't voor mij alleen maar kraak....maar 't zijn voor mij gewoon tracks waarvan ik in een hoekje wil gaan zitten huilen.
Kan er gezegd worden dat ik een mainstream meeloper ben, ik zelf zie dat anders. Ik hou van ''happy'' melodieën en veel pitchende kicks. Ieder z'n smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 16:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

W0uT3R schreef:
Ik bedoel te zeggen dat dit voor mij niet de hardstyle waar ik van hou. Doe mij maar DBSTF, Wildstylez, Noisecontrollers... Ik vind dat in hardstyle een herkenbare melodie hoort te zitten waar de kicks niet overheersen. Hier ligt de nadruk alleen maar op kicks en harder is beter... voor mij is dat niet hoe hardstyle bedoeld is. De nadruk in deze tracks ligt op harder en rauwer is beter. Vermin heeft (in mijn ogen) nog wel iets van melodie, en bij Done is 't voor mij alleen maar kraak....maar 't zijn voor mij gewoon tracks waarvan ik in een hoekje wil gaan zitten huilen.
Kan er gezegd worden dat ik een mainstream meeloper ben, ik zelf zie dat anders. Ik hou van ''happy'' melodieën en veel pitchende kicks. Ieder z'n smaak.


Er is niet maar 1 manier om een hardstyle track te maken. Dat je het mooi vind dat er een happy melodie en pitchende kicks in zitten is jou smaak. Maar er zijn ook mensen die de nummers van deze release te gek vinden. Nummers zonder een overheersende melodie en slappe pitchkicks. Er wordt de laatste tijd nogal vaak geroepen: hoe harder hoe beter (niks tegen jou overigens). Er zijn een hoop lekkere melodieuze nummers, maar voor mij betekend HARDstyle nog steeds een rauwe/agressieve track met harde kicks. Er is genoeg aanbod in de hardstyle-scene, voor iedereen is er wat. Maar het is niet zo dat een hardstyle-nummer zich kenmerkt door een overheersende en pakkende melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
W0uT3R schreef:
Ik bedoel te zeggen dat dit voor mij niet de hardstyle waar ik van hou. Doe mij maar DBSTF, Wildstylez, Noisecontrollers... Ik vind dat in hardstyle een herkenbare melodie hoort te zitten waar de kicks niet overheersen. Hier ligt de nadruk alleen maar op kicks en harder is beter... voor mij is dat niet hoe hardstyle bedoeld is. De nadruk in deze tracks ligt op harder en rauwer is beter. Vermin heeft (in mijn ogen) nog wel iets van melodie, en bij Done is 't voor mij alleen maar kraak....maar 't zijn voor mij gewoon tracks waarvan ik in een hoekje wil gaan zitten huilen.
Kan er gezegd worden dat ik een mainstream meeloper ben, ik zelf zie dat anders. Ik hou van ''happy'' melodieën en veel pitchende kicks. Ieder z'n smaak.


Er is niet maar 1 manier om een hardstyle track te maken. Dat je het mooi vind dat er een happy melodie en pitchende kicks in zitten is jou smaak. Maar er zijn ook mensen die de nummers van deze release te gek vinden. Nummers zonder een overheersende melodie en slappe pitchkicks. Er wordt de laatste tijd nogal vaak geroepen: hoe harder hoe beter (niks tegen jou overigens). Er zijn een hoop lekkere melodieuze nummers, maar voor mij betekend HARDstyle nog steeds een rauwe/agressieve track met harde kicks. Er is genoeg aanbod in de hardstyle-scene, voor iedereen is er wat. Maar het is niet zo dat een hardstyle-nummer zich kenmerkt door een overheersende en pakkende melodie.


Nee, dat wil ik ook weer niet zeggen. Ieder zo z'n eigen definitie en ik respecteer 't ook wel dat mensen dit goed vinden.... maargoed, als ik dit niets vind is het toch aan mij om dat te zeggen? Heel veel tracks worden hier afgezeken met teksten als '' standaard nummertje'' ''te happy'' en dan zitten er maar een paar positieve reacties tussen. Ik vind dat ik 't ook wel mag laten blijken als ik iets níet goed vindt wat het gros van de mensen wél goed vindt... toch?
Maar ik denk dat 't wel weer tijd is om OT te gaan, hiervoor is 't discussieforum. (en dan komt er weer zo'n enge boze moderator ons 't vertellen dat we weer OT moeten ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 19:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hoop met heel m'n hart dat Lyst dit niet heeft gelezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik hoop met heel m'n hart dat Lyst dit niet heeft gelezen :P


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 23:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

jawel, maar sommige gevallen zijn de moeite niet meer waard om te reageren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee ik heb het geprobeerd, maar ik vindt dit echt niks.. Het spijt me mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 01:21 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
JAAAAAAAAAAH :woot: Done was zo gruwelijk op Loudness :worship:


inderdaad. een van de enige platen ook die ik me van thera's, echt dat moment zelf dan, kan herinneren haha. dat expirimentele stuk is zo dik. vooral live, klonk dat echt vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet gewoon nog even zeggen hoe geweldig deze release is :worship:

Ik kan gewoon niet wachten tot ik Done weer een keer live mag horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ik moet gewoon nog even zeggen hoe geweldig deze release is :worship:


+1
Dacht ik ook net aan :D
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle